جشن استقلال یک ساعت زودتر آغاز می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه جدید سازمان لیگ برای هفته پایانی لیگ به گونه‌ای تنظیم شد که باشگاه استقلال برای برگزاری جشن قهرمانی راحت‌تر باشد.

طبق اعلام برنامه جدید سازمان لیگ برای مسابقات معوقه هفته بیست و نهم و دیدارهای هفته سی ام، برخی از تیم‌ها در ساعاتی غیر از آنچه پیشتر اعلام شده بود به میدان خواهند رفت.

در برنامه قبلی قرار بود استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۲۰ و به صورت همزمان با بقیه تیم‌ها به میدان بروند اما با توجه به برنامه ریزی جدید، ساعت مسابقه این دو تیم یک ساعت به جلو کشیده شد تا شاگردان فرهاد مجیدی از ساعت ۱۹ در استادیوم آزادی به استقبال حریف هفته آخر خود از خوزستان بروند.

این موضوع با توجه به برگزاری مراسم جشن قهرمانی تیم استقلال در پایان این دیدار لحاظ شده تا این مراسم حداکثر تا ساعت ۲۲ به پایان برسد. پیش از این قرار بود بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان حدود ساعت ۲۲ به پایان برسد و با احتساب حدود یک ساعت برگزاری مراسم اهدای جام، اعضای تیم استقلال و دیگر عوامل برگزاری مسابقه لااقل باید تا ساعت ۲۳ در استادیوم آزادی باقی می‌ماندند اما حالا سازمان لیگ با تغییر ساعت این دیدار از ۲۰ به ۱۹ شرایطی فراهم کرده تا مسئولان باشگاه استقلال نیز با فراغ خاطر بیشتر به استقبال دیدار پایانی و برنامه‌هایی که برای این مراسم در نظر دارند بروند.

شایان ذکر است؛ تیم استقلال در پایان هفته بیست و هفتم و پس از پیروزی مقابل فولاد و شکست پرسپولیس مقابل سپاهان قهرمانی اش را مسجل کرد و نتیجه دیدار هفته آخر هیچ تغییری در قهرمانی این تیم به وجود نخواهد آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی