نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
۷ |
۴
رای کمیته انضباطی مشخص شد/ بازی جنجالی تکرار می‌شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته استیناف رای نهایی دو پرونده جنجالی نود ارومیه در لیگ دو را صادر کرد که بر همین اساس اوضاع کاملا به ضرر این تیم ارومیه‌ای پیش رفت.

در شرایطی که تکلیف دو صعود مستقیم به لیگ یک مشخص شده اما در روزهای اخیر به دلیل صفر شدن احتمال تبانی در این لیگ پرحاشیه ادامه مسابقات موقتا متوقف شده بود و همه تیم‌ها منتظر احکام کمیته استیناف بودند.

در یکی از بازی‌های جنجالی این فصل میان نود و شهید قندی یزد جنجال‌های عجیب و غریبی پیش آمد و سرانجام بازی نیمه تمام ماند. این مسابقه در ابتدا با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به سود نود اعلام شد اما نماینده یزد با ارائه مستندات قوی توانست کمیته استیناف را مجاب به شکستن این حکم کند و دستور تکرار بازی صادر شد.

در اطلاعیه فدراسیون در این خصوص آمده: در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه شهید قندی یزد نسبت به رای کمیته انضباطی که به موجب آن حکم بر بازنده اعلام شدن تیم فوتبال شهید قندی یزد با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل تیم فوتبال نود ارومیه در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه به لحاظ عدم برگزاری مسابقه به جهت تامین امنیت این دیدار و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شده بود، کمیته استیناف اعلام کرد شرح ماوقع چنین بوده است که علی رغم تشکیل جلسه هماهنگی و لزوم تأمین امنیت بازی از طرف نیروی انتظامی محل , ولیکن با عدم حضور نیروی انتظامی و امکان انجام بازی میسر نمی شود. بند ۱۱ ماده ۱۳ آئین نامه اجرایی مسابقات اشعار می دارد در صورتی که عدم برگزاری مسابقه ناشی از عدم حضور نیروی انتظامی باشد. سازمان لیگ مسابقه مذکور را لغو و بازی را در زمین بی طرف برگزار می نماید و کلیه هزینه های تیم میهمان بر عهده میزبان می باشد از طرف ریاست سازمان لیگ به دبیر کل فدراسیون اعلام می شود.

برهمین اساس بازی شهید قندی - نود باید در زمین بی طرف تکرار شود که این نتیجه برای سایر تیم‌هایی که برای کسب رتبه دوم و صعود به پلی آف تلاش می‌کنند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

نود که فصل پرحاشیه‌ای را سپری کرده یک بازی نیمه تمام دیگر نیز با پاس همدان داشت که نماینده ارومیه مسئول این اتفاق شناخته شد و سه بر صفر بازنده شده بود. تقاضای استیناف خواهی نودی‌ها در خصوص این بازی رد شد و فقط جرایم نقدی اشخاص خاطی نصف شد تا در عمل همه چیز به ضرر نود در لیگ دسته دوم ایران در جریان باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    لعنت بهتون واسه چی بازی لنگ وتراکتورومجدداعلام نمیکنیدچرامقصراصلی بازیکن لنگ که باعث شلوغی شدمحروم نمیکنیدمدرک هست لنگیهاخودشون ازرختکن درنشد
    • خودم IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      شما برو تیم خودتوجمع کن که با امتیاز معیشتی و پنالتیهایی که به نفعتون گرفتن تا قهرمانتون کنن،شما دم از عدالت نزن خواهشا،شما و امثال شما چی از عدالت میدونی عدالت از نظر شما یعنی تیمی که پنج فصل با تلاش بازیکنا و تمام مشکلاتی که خود شما کیسه کشا درست میکردین قهرمان شده دیگه حق نداره قهرمان بشه چون یه مسئول کثیف قبل از شروع فصل گفت این حرفو،مگه همین شماها نبودید که با وطن فروشی نا حقتون بازیکنای پرسپولیسو از طریق AFCمحرم نکردید،شما دم عدالت و جوانمردی نزنید،تا بشریت هست این لجن کاریهای شما فراموش نمیشه مثل یه لکه ننگ رو پیشونیتون هست
    • رضا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      داور خودش اومده میگه منتظر پرسپولیسیا نشدیم اصلا شما میگی نیومدن
  • MZ IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    فدراسیون فوتبال نمی خواهد فوتبال ارومیه بالا بیاد.ولی به یاری تماشاگران وهمت بازیکنان خوب، نود ارومیه حتما آینده خوبی خواهدداشت.
  • بابک تبریز IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    اینجا این شعار رو باید سر داد آزربایجان واراولسون ایستمین کور اولسون فدراسیون ایران دشمن فوتبال آزربایجان...
  • هادی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    در بازی تراختور ولنگی ها با حرکت توهین امیزدست لک و با پرتاب سنگ عالیشاه موجب تحریک وناراحتی تماشاگران غیور وفهمیده تراختور شدن ولی مثل همیشه همه چیز بر علیه تراختور وتماشاگرانش گزارش وصحنه سازی شده است که به احتمال زیاد نتیجه به نفع تیم فاشیستی لنگ ها ۳ بر صفر خواهد شد و به احتمال زیاد تماشاگران محروم و تیم هم جریمه نقدی خواهد شد.البته این نتیجه هیچ فرقی در جایگاه تراختور در جدول نخواهد داشت ولی احتمالا تیم لنگی ها دوم. شوند
  • منصور IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    هیچ وقت ماه پشت ابر نمی مونه .. سرتون سلامت مروم آذربایجان.⚘

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی