واکنش شدید استقلالی‌ها به یک توییت/ رکورد فرهاد مجیدی به خطر افتاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام مدیررسانه ای تیم ملی، بازیکنان ملی پوش حق حضور در تیم های باشگاهی خود را ندارند.

لغو دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آلودگی هوا و به هم خوردن برنامه برگزاری مسابقات دو هفته پایانی، باعث بروز مشکلات زیادی برای تیم‌ها و همچنین تیم ملی شده است.

اردوی تیم ملی از صبح فردا آغاز می‌شود اما استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر فردا شب آخرین بازی خود در لیگ برتر را برگزار می‌کند و سایر بازی‌ها نیز در طول این هفته به انجام خواهند رسید.

حضور پنج بازیکن استقلال در تیم ملی باعث شده است تا آبی‌ها از چند روز پیش با تیم ملی وارد چالش شوند. فرهاد مجیدی مصرانه به دنبال استفاده از تمامی بازیکنان خود است اما اسکوچیچ اصرار دارد تا از فردا ملی پوشان را در اردو داشته باشد.

در همین رابطه، محمد جماعت مدیررسانه ای تیم ملی با انتشار توییتی از عدم حضور ملی پوشان در بازی‌های باشگاهی خبر داد. جماعت نوشت: اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان از ۹ خرداد ماه شروع می‌شود و بازیکنی امکان حضور در بازی باشگاهی در دوره فیفادی را ندارد. به امید موفقیت ایران عزیز.

البته این توییت با واکنش شدید هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شده و حتی محمد مومنی عضو هیئت مدیره آبی‌ها در گفتگویی اعلام کرد که این تیم فردا بدون ملی پوشانش به دیدار نفت مسجدسلیمان نخواهد رفت.

استقلالی‌ها که به دنبال ثبت رکورد قهرمانی بدون شکست و کسب ۷۰ امتیاز هستند، قصد ندارند در این بازی ریسک کرده و رکوردهای منحصربفردی که می‌توانند از آن خود کنند را از دست دهند. از طرف دیگر، آبی‌ها قصد دارند بازیکنان تیمشان که در طول فصل و برای کسب قهرمانی تلاش کرده اند، در جشن پایان بازی حضور داشته باشند. به هر شکل باید دید سرانجام این مجادلات چه خواهد شد و استقلال با بازیکنان ملی پوش خود به مصاف نفت می‌رود یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دو ستاره آسیا IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    فدراسیون وسیاسیون سرخ امسال از هیچ کار کثیفی واسه ضربه زدن به تاج کبیر دریغ نکردن دمت گرم شاه که امسال همه رو بدجور آتیش زدی
  • علی اس IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    یعنی اینقدر تابلو .......با یک بازی چه اتفاقی برای بازیکن میفته......آخرش هم که بازیکنان استقلال را در ترکیب نمیزاری به جبران جام جهانی قبل .....اینقدر رکورد استقبال آزار دهنده هست
  • تاج IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    اونا مشکلشون مربی نفته نه تیم نفت پرسپولیس کار نفت راحت کرد اگر مربیان استقلالی لیگ عبرت میگرفتم مثل سید عباسی که برابر استقلال وا داده بود الان توی لیگ بودن
  • لنگی سوز IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    این رکوردها براخیلیاسنگین اومده هرجوره میخوان چوب لاچرخ استقلال کبیر بذارن
  • مهرآن IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    حق با استقلال و باید ب حقش برسه
  • کلمران زارعی IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    شاه فرهاد گول این آدمها رو نخور بازی با نساجی ،حربه همین مسولین بود با تمام قوا بازی کنید
  • ناصر IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    راستی یک رکورد رو یادم رفت بگم بیشترین سرمربی کیسه که در لیگ برتر بودن و هر کدومشون ۶ امتیاز رفت و برگشت به حساب کیسه ریختند خیلی تابلو بود مثل منصوریان عنایتی سید عباسی نکونام در صورتی که این تیم ها مقابل پرسپولیس خودشونو به کشتن دادن و امتیاز گرفتن ولی در مقابل کیسه قدم میزدن و رفت و برگشت باختن و فاصله امتیازی با کیسه فقط ۵ امتیاز ه این رکورد رو هم ثبت کنید نه اینکه دیده بودن نمیتونن قهرمان بشن تمام مربیان کیسه بسیج شدن لیگ برتر تا به هر شکلی شده قهرمان بشن به نظر شما فدراسیون نمی‌دونست این فساد رو کاملا می دونست به نظرم لیگ امسال فساد مطلق بود
    • جاوید IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      خب می‌خواستین قوی‌تر از بهانه هایتان باشین و توی بازی‌های رودررو تاج رو شکست بدین و قهرمان بشین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی