نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
باشگاه من و مادرم را به جشن استقلال دعوت نکرده است/ آشنا نداریم که بلیت بخریم/ آبادانی‌ها خیلی به پدرم لطف داشتند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرزند زنده‌یاد پورحیدری گفت: قهرمانی استقلال در فصل جاری یک کار بزرگ و استثنایی بود که توسط سردار آجرلو و فرهاد مجیدی انجام شد و به دل همه طرفداران استقلال نشست.

علی پورحیدری، فرزند زنده یاد منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شایعه دعوت باشگاه استقلال از خانواده پورحیدری برای حضور در جشن قهرمانی استقلال و اتفاقات مربوط به سقوط ساختمان متروپل آبادان اظهاراتی را مطرح کرد:

درست است که شما و خانواده‌تان به جشن استقلال دعوت شده اید؟

تا جایی که من اطلاع دارم نه دعوت نامه ای برای مادرم (فریده شجاعی) ارسال شده نه برای خود من! ماهم در فضای مجازی دیدیم و شنیدیم که گفتند ما را به جشن دعوت کرده اند.

یعنی هیچ تماسی هم با شما گرفته نشده؟

خیر! نه تماس داشتیم نه پیام دعوت. ضمن اینکه دیگر برای دعوت کردن دیر شده است. چون که امشب قرار است بازی استقلال برگزار شود و دعوت کردن در روز مراسم دیگر معنی خاصی نمی‌دهد.

بازی را می‌بینید؟

حتما از طریق تلویزیون در خانه را می‌بینیم. این روزها استادیوم رفتن نیاز به تهیه بلیت دارد و بلیت گرفتن هم از طریق سایت کار سختی است. ما هم که آشنای خاصی نداریم بخواهیم بلیت استادیوم بگیریم و بازی تیم محبوب مان را از نزدیک ببینیم.

درباره قهرمانی استقلال صحبتی دارید؟

کار بزرگ و استثنایی بود که توسط سردار آجرلو، کادرفنی به ویژه مجیدی و بازیکنان انجام شد. این قهرمانی را به خصوص به هواداران استقلال تبریک میگویم. یک کار خوب و اتفاق بزرگی بود که به دل همه ما نشست. امیدوارم تیمی‌که همه رکوردها را زده، بازی آخرش را هم بدون باخت پشت سر بگذارد تا یک رکورد بین المللی برای خودش رقم بزند.

باشگاه من و مادرم را به جشن استقلال دعوت نکرده است/ آشنا نداریم که بلیت بخریم/ آبادانی ها خیلی به پدرم لطف داشتند

زنده یاد پدرتان، در طول دوران مربیگری اش مدتی هم در تیم صنعت نفت آبادان کار می‌کرد. در ارتباط با اتفاقات تلخ این روزهای آبادان چه صحبتی دارید؟

واقعا از صمیم قلب این ضایعه را به اهالی استان خوزستان به ویژه شهر آبادان تسلیت می‌گویم. من بارها همراه پدرم به آبادان رفتم و مدتی هم آنجا زندگی کردم. تعجب می‌کنم که چرا این همه اتفاق وحشتناک و ناگوار برای این شهر رخ می‌دهد.

چطور؟

به طور کلی هر چه اتفاق بد در ایران است بیشتر در استان خوزستان رخ می‌دهد. از جنگ که شروع کنیم بعد از آن به بی آبی و کم آبی، ریزگردها و حالا هم سقوط یک ساختمان روی سر مردم میرسیم. واقعاً قدیمی‌ها درست گفته اند که هرچه آدم مظلوم تر باشد اتفاقات بدتری برایش می‌افتد.

چه پیامی‌برای اهالی استان خوزستان و شهر آبادان دارید؟

برایشان آرزوی صبر می‌کنم. امیدوارم من و خانواده پورحیدری را در این غم شریک بدانند. زمانی که پدرم در تیم صنعت نفت کار می‌کرد مردم آبادان لطف و محبت بسیار زیادی به خانواده ما داشتند. واقعا نمی‌دانم چه ! زبانم برای بیان احساسم یاری نمی‌کند. تعجب می‌کنم که چرا مسئولان به مشکلات این شهر رسیدگی نمی‌کنند! در اوج گرانی‌ها و مشکلات معیشتی این اتفاق واقعاً باعث شد تا امید زندگی برای اهالی آبادان به کمترین حد برسد. امیدوارم به زودی اتفاقات مثبتی رخ بدهد تا این شرایط از بین برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Artam DE ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    کار بزرگ و عالی و استثنا🤣🤣🤣 اونوقت ببین پرسپولیس چیکار کرده که ۵سال پشت هم این کاربزرگ و عالی و استثنایی کرده
    • لنگی بی منطق IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      نه جانم ببین ببین بابا مسعود واستون چکار کرده،همش یه ساله بی بابا شدین،همش یه ساله نتونسته مدیرعامل ضعیف واسه استقلال بذاره،همش یه ساله پول بهتون تزریق نکرده،چیشد چرا امسال قهرمان نشدین؟؟!البته حق دارین یتیمی سخته😂😂😂
  • بهرام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    البته فاجعه وحشتناک وغم انگیز سینما رکس ابادان
    • فردین US ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      به حق حرفهای نگفته ونشنیده مقایسه پرسپولس لنگی با استقلال که نگین درخشانی در آسیاست خنده داره یک جام با شخصیت بهتر از پنج جام اهدایی
  • Parsa US ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    چی شد مگه پورحیدری پدرشون نبود ؟؟ بعد از گم کردن قراردادش و ندادن پولش حالا اینجوری میکنن ، کلاً پیشکسوت تو این تیم ذره ای احترام نداره ، نمونه بارزش برخوردشون با قلعه نویی ( ژنرالشون ) ، مظلومی ( سوبله چوبلشون ) ، منصوریان ( داش علیشون ) ، فکری ( بازیکن پرسابقشون ) و ... تو این تیم هر کی یک تایمی معروفه و بعد به بدترین نحو ممکن بیرون میشه ( فرناز هم استثنا نیست )
    • تاج کبیرآسیا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      ببخشید شما اسطوره هاتون که رو سر گذاشتین واحترامشون هم نگه داشتین مثلا علی کریمی که خداحافظیشم تواستیل آذین بود و ودایی و مزد هاشمی نسب روز جشن قهرمانیتون و..... فرهاد ماهم که بدجور آتیشتون زده خخخخخ هرچی فرهاد بگه؛ به اینها نمیبازم افتاد👎
  • Ali IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    کاربزرگ را آقای پورحیدری با آنهمه مشگل ونداری و... انجا داد
  • مجتبی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    لنگیا یادتون رفته با پسر هادی نوروزی چکار کردین تو جشن قهرمانی اشکشو در اوردین پس هییییس کنید
    • شیرازی آبی آبی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      واقعأ گل گفتین..لُنگیا میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرند نمیدونن مکتب لُنگ مکتب حق کشی وبی احترامی به پیشکسوت هست..تا بوده ونبوده این خبرا وبی احترامی ها حول وحوش باشگاه دربه در لُنگ بوده....
  • ریس کاپ IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    کاربزرگ را فدارسیون وداوران انجام دادن
  • علی غریبی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    قهرمانی استقلال حاصل کار تیم مدیریتی وزیر ورزش سردار پاسدار آجرلو و ارکان کمیته های انظباطی واخلاق وهمچنین استیناف فدراسیون بود همیشه با عدد شیش مشکل داشتن حضرات.
  • کیسه شش سوراخ IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    نگو کار بزرگ بگو لطف فدراسیون وداوران که تو هر بازی به کیسه کم نزاشتن
  • لنگ سوراخ GB ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    تواین پنج سال بدون بابا مسعود هیچی نبودید پورحیدری پدراستقلال بود خانوادش هم عزیز همه استقلالی هست
  • فرشاد IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    الیته نباید از نقش فدراسیون و وزارت و... غافل شد.بدون اینا استقلال در بهترین حالت سوم میشد.
  • بهنام GB ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    هنوز از استقلال طلبکارید...؟
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    آخه شل مغزها ما۵ساله به قول شمابابا مسعودداشتیم قبول فقط سوال چراشما10ساله که خبری ازتون نبود هاااا کیسه کشا جواب بدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی