نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیران پرسپولیس طی هفته‌های اخیر با نماینده علیرضا توافق اولیه را انجام دادند و بعد از بازگشت این بازیکن از پرتغال، جلساتی برگزار کردند و  در نهایت به توافق هم رسیدند.

با پایان یافتن لیگ پرتغال، قرارداد قرضی علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی با باشگاه بواویشتا هم به پایان رسید و بیرانوند به ایران بازگشت. طی چند وقت گذشته بحث بازگشت بیرانوند به فوتبال ایران و به خصوص باشگاه پرسپولیس به شدت مطرح شد و خبرورزشی به عنوان اولین رسانه اعلام کرد، علیرضا در سال منتهی به جام جهانی و برای اینکه بتواند به صورت فیکس در جام جهانی بازی کند، پرسپولیس را به عنوان تیم آینده خود انتخاب خواهد کرد.

از چند هفته قبل باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب بیرانوند آغاز کرد و علیرضا هم نماینده خود را به باشگاه فرستاد تا مذاکرات شکل جدی تری به خودش بگیرد. همانطور که احتمالا در جریان قرار گرفتید، بیرانوند ۲ فصل دیگر با باشگاه آنتورپ قرارداد داشت که فصل دوم آن توافقی و مشروط بود. در واقع علیرضا یکسال دیگر به صورت قطعی با آنتورپ قرارداد داشت و هر تیمی که خواهان او می شد، ابتدا باید رضایت باشگاه بلژیکی را جلب می کرد.

مدیران پرسپولیس هم با ارسال نامه ای به باشگاه آنتورپ شرایط خرید بیرانوند را پرس و جو کردند. بلژیکی‌ها در ابتدا مبلغ بالایی برای فروش بیرانوند اعلام کردند ولی در مذاکرات بعدی علیرضا با گذشت از طلبش، موفق شد رضایتنامه خود را بدون دریافت پولی بگیرد. موضوعی که خیلی به نفع پرسپولیس شد و این باشگاه به لحاظ مالی سود کرد.

مدیران پرسپولیس طی هفته‌های اخیر با نماینده علیرضا توافق اولیه را انجام دادند و بعد از بازگشت این بازیکن از پرتغال، جلساتی برگزار کردند و در نهایت به توافق هم رسیدند. با وجود توافق بر سر مسائل مالی و مدت قرارداد، طرفین بر سر چند بند از قرارداد دچار اختلافاتی شدند و حتی شایعه شد که پیوستن بیرانوند به پرسپولیس منتفی خواهد شد. با این حال در نشست مجدد بین درویش و وکیل بیرانوند، این اختلافات جزئی حل شد و توافق نهایی حاصل گردید.

پشت پرده پرسپولیسی شدن بیرانوند؛ اختلافات چگونه برطرف شد؟/ وقتی علیرضا به پیشنهاد ۲۵ میلیاردی جواب منفی داد!

گفتنی است قرارداد بیرانوند با پرسپولیس ۳ ساله خواهد بود و این بازیکن با شروع فصل جدید تمرینات پرسپولیس به این تیم ملحق خواهد شد. همچنین بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس از پیشنهاد ۲۵ میلیاردی یک تیم صنعتی گذشت و پرسپولیسی شد. دلیل این کار توسط بیرانوند هم این بود که علیرضا دوست داشت به تیم سابقش برگردد و در این خصوص بارها اعلام کرده بود، در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

بعد از توافق و امضای قرارداد با پرسپولیس، علیرضا بلافاصله راهی هتل المپیک شد و خودش را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد تا بتواند در تمرین تیم ملی شرکت کند.

به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و همچنین در پییش بودن بازی مقابل فجر، رونمایی از بیرانوند و انتشار رسمی این خبر به بعد از دیدار مقابل فجر موکول شد. با این حال کلیه توافقات انجام قرارداد ۳ ساله بیرانوند و پرسپولیس امضا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد کیان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    مالک مطلق دروازه تیم ملی و ستاره ایران در جام جهانی
  • ف دال IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس امسال نه ازدست‌دادن ستاره‌ها بود، نه حمایت‌های وزیر و وکیل و وصی از رقیب و نه فلان و بهمان.. حالا درسته خیلی‌ها تاب قهرمانی 6ام رو نداشتن و اساسا عدد 6 باعث کهیرزدگی‌شون می‌شه ولیکن بایستی مشکل اصلی پرسپولیس دیده و حل بشه تا سال بعد باز هم «همون همیشگی» صدر رو ببنده. مشکل پرسپولیس یکپارچه و همدل نبودنِ کل تیم بود (بخصوص در بخش بازیکن). این معضل در بازی‌های آخر برجسته‌تر بود و نمود بیشتری داشت. جائی که بازیکن‌ها موقع پاس‌کاری انگار دارن به دشمن‌شون پاس می‌دن، موقعی‌که کسی می‌تونست با پاس دادن موقعیت 40%ـی رو بکنه یه موقعیت 90% اما، نداد؛ زمانی‌که بازیکن موقعیت خراب می‌کرد اما بالعکس زمان برانکو جای دست نوازش، با زبان تلخ و نگاه سنگین هم‌بازی مواجه می‌شد و و و و.. اگه یحیی جای «تیم» ساختن، بره دنبال کهکشان و ستاره و اصطلاحاً به اشتهای هوادار بخواد بخوره (فقط ستاره بخره تا از هوادار دلبری کنه).. و اگه پرسپولیسی‌ها از ناکامی استقلال و رفتار هوادارهاشون (که عالم‌وآدم -بخونید، عوامل بیرونی- رو مسبب ناکامی‌شون می‌دونستن) درس عبرت نگیرن؛ به سال بعد هم امیدی نیست. یاهو.
  • محمدرضا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    خوش اومدی علی بیرو هواداران بشدت متظربرگشت بودن
  • رها IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    زاده مریم بانوی شجاع وفرمانده لربختیاری افتخارمیکنیم ازآمدنت چون باآمدنت خوشحال میشویم. درودبرشماقهرمان لرهواداران پرسپولیس. دوستت دارندعمرباعزت وسربلندی
  • امیر علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    تو این شرایط با این حجم از مشکلات بی سابقه مردم آقای ساکت این پول ها از حساب شخصی جنابعالی هزینه میشه؟ واسه خرید بازیکن مگر عنوان نشد مجموعه کارخانجات صنعتی حق ندارند در فوتبال هزینه کنند هزینه ای که سپاهان در این فصل انجام داد چه عنوانی این تیم بدست آورد چرا سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود نمیکنه تا شاهد هدر دادن و ریخت پاش بیت المال نباشیم اونم تیم هایی که کل هوادارانشون به پانصد هزار نفر نمیرسه
  • hamed FR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    یعنی میخواید بگید از پرسپولیس کمتر از 25 تومن میگیره؟
  • بهنام IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    چه خبره 25 میلیارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟25 میارد رو سکه کنید از بیراوند سنگین تر میشه
  • امیر IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    شک نکنید پیروزی بیشتر از ۲۵ میلیارد بهش داده. اعتراف رامین رضاییان شنیدید که چطور همه رو دور زدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی