نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لغو جشن استقلال یک رفتار انسانی بود/ جشن قهرمانی بماند برای اولی در آسیا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همسر زنده یاد پورحیدری گفت: امیدوارم موفقیت‌های استقلال با فرهاد مجیدی در نهایت به قهرمانی این تیم در آسیا و گرفتن ستاره سوم ختم شود.

فریده شجاعی همسر زنده یاد منصور پورحیدری، بازیکن، سرمربی و مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره تصمیم باشگاه استقلال در ارتباط با لغو جشن قهرمانی این تیم و مسائل دیگر مربوط به اتفقات سقوط ساختمان متروپل شهر آبادان اظهاراتی را مطرح کرد.

شنیدید که جشن قهرمانی استقلال لغو شد؟

بله! این اقدام باشگاه استقلال را یک اقدام کاملاً پسندیده و به جا می‌دانم. به نظر من هم در شرایطی که همه کشور به ویژه اهالی استان خوزستان و شهر آبادان در غم از دست دادن عزیزانشان به سر می‌برند جایی برای جشن گرفتن وجود نداشت. به ویژه اینکه استان خوزستان طرفداران فوتبالی زیادی دارد که اغلب آنها استقلال را دوست دارند. من هم معتقدم اگر جشن برگزار می‌شد رفتار انسانی نبود.

لغو جشن استقلال یک رفتار انسانی بود/ جشن قهرمانی بماند برای اولی در آسیا

به نظر شما چه زمانی باید این مراسم با همان شرایطی که طرفداران منتظرش هستند برگزار شود؟

انشالله در فرصتی دیگر. امیدوارم استقلال بتواند موفقیت امسالش را تداوم ببخشد و در نهایت آن را تبدیل به قهرمانی در آسیا کند. من همواره منتظر دیدن ستاره سوم روی پیراهن استقلال هستم. چیزی که آرزوی منصور (پورحیدری) هم بود. امیدوارم آن روز یک جشن باشکوه ملی برگزار کنیم. اما حالا شرایط کشور به شکلی است که جایی برای جشن گرفتن وجود ندارد.

همسر فقید شما، مدتی در تیم صنعت نفت آبادان فعالیت می‌کرد. در ارتباط با آبادان چه خاطراتی دارید؟

من در دورانی که عضو تیم بسکتبال بودم بارها برای انجام مسابقات به اهواز و آبادان سفر می‌کردم و در دورانی که این شهر خوش و خرم بود به دفعات آنجا به میدان رفتم. منصور هم مدتی در تیم صنعت نفت مربیگری می‌کرد و همیشه از مردم خونگرم آبادان حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. اتفاقات اخیر در این شهر فوتبالی و استان ورزش خیز، دل هر ایرانی را به درد می‌آورد.

لغو جشن استقلال یک رفتار انسانی بود/ جشن قهرمانی بماند برای اولی در آسیا

به نظر شما چرا این اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

متأسفانه عده‌ای طمع‎کار، جان مردم را این چنین به خطر می‌اندازند و برای رسیدن به سود بیشتر حاضرند روی انسانیت پا بگذارند. امیدوارم مسئولان ذیربط مقصران این حادثه تلخ را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند. من خودم زمانی که به عنوان مشاور ورزشی شهردار فعالیت می‌کردم، شاهد بودم که چطور برخی می‌خواستند برای سود بیشتر مجوزهای غیر قانونی بگیرند. همین‌حالا مقابل خانه مسکونی ما ساختمان ۵ طبقه ای وجود دارد که مجوز اش را طوری تغییر داده‌اند که چهار طبقه دیگر هم روی آن طبقات قبلی اضافه کنند. شرایط به گونه ای است که دیگر زندگی در ساختمانهای بلند از حاشیه امنیت خارج شده است.

حرف باقیمانده؟

برای سردار آجرلو، فرهاد مجیدی و بازیکنان پرتلاش تیم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این گروه موفق، سالیان سال کنار هم باشند و باعث خوشحالی هواداران و علاقمندان به استقلال شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    احسنت به باشگاه استقلال ،در صورتی که حق داشتند برای قهرمانی جشن بگیرند ترجیح دادند در کنار مردم عزا دار آبادان باشند .این رسم انسانیت است .با تشکر رضا از آبادان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی