فرزاد به شایعه جدایی سرمربی استقلال دامن زد/ مجیدی جمع آبی‌ها را ترک می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزاد مجیدی از پاسخ دادن به سوالی درباره شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال طفره رفت تا به این شکل به شایعات دامن بزند.

فرزاد مجیدی بعد از تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان و برگزاری جشن قهرمانی در پایان فصل جاری اظهار کرد: این قهرمانی پاک را به هواداران پاک استقلال، مجموعه مدیرت و فنی تبریک می‌گویم. خوشحالیم که استقلال بعد از سال‌ها توانست قهرمان شود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود مجیدی از استقلال جدا می‌شود، به گفتن "سوال بعد" اکتفا کرد و درباره دوری خود از این تیم از اواسط فصل گفت: برادرم اصولی داشت و به شخصه از او عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به استقلال خدمت کنم. به خاطر مشکلاتی که داشتم باید این کار را می‌کردم. در مجموع با همه وجودم کنار استقلال هستم و تیم را دوست دارم.

فرزاد مجیدی در واکنش به اینکه فرهاد مجیدی بارها گفته بی‌ثباتی مهم‌ترین مشکل استقلال در این سال‌ها بود و ممکن است با جدایی مجیدی، باز هم استقلال دچار این مشکل شود، از پاسخ دادن طفره رفت و گفت: شب خوبی داشته باشید. قهرمانی مبارک!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیداسحق علوی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    به شایعات دامن نزد.. بی اهمیتی سوالو نشون داد
  • اسنپ کاپ IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    زنده باد شاه فرهاد ،
  • حمید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    تاکید زیاد بر روی قهرمانی پاک دلیل اینه که خودشونم میدونن قهرمانیسون پاک نیس
  • محمد تاجی TR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    موندن و یا رفتن فرهاد عزیز مهم نیست مهم بودن حمیدسجادی عزیز هستش عامل اصلی قهرمانی امسالمون. فرهاد بهتره در بره با همین یک قهرمانی که ماجدب عزیز و حمیدبابا گرفتن برامون همیشه محبوب میمونه.
    • امیرعلی پرسپولیسی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      نه بابا این حرف ها چیه قهرمانی شما پاک ترین قهرمانی بود این ما پرسپولیسی ها بودیم که ۵ سال با کمک بابا مسعود و فدراسیون و داوران جام آوردیم با اینکه قبل از سلطانی فر بزرگوار داشتیم برای بقا توی لیگ برتر سجده شکر گذاری میکردیم هیچی نداشتیم امسال هم خیلی شانس آوردیم که بابا حمید و فدراسیون و داوران تمام تلاششون رو کردن که به نایب قهرمانی برسیم خدا بدون بابا مسعود بهمون رحم کنه امیدواریم که سجادی هم مثل سلطانی فر برامون پدری کنه وگرنه معلوم نیست چی به سرمون میاد شما استقلالی ها و شاه فرهاد سرور همیشگی ما هستید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی