حمیدرضا گرشاسبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید تیمش قرار است حضور قدرتمندی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان پس جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: الان مجمع فدراسیون فوتبال است. ما هم یک عضو هستیم که حضور پیدا کردیم. یک سری موارد و ابهاماتی بود که باید در مجمع مطرح می‌شد. مباحث مالی که حسابرسی نشده است، یکی از مواردی است که چند سال است که مورد توجه قرار نگرفته است و بازرس قانونی هم تایید نکرده است. هیات رئیسه و فدراسیون سال‌های قبل اسناد مالی را تایید نکرده است و این برای فدراسیون ما بد است. آقای ماجدی و کامرانی‌فر قول پیگیری دادند تا در یک مجمع فوق‌العاده کار پیگیری و جبران شود. همچنین اگر افراد قبلی امضاهای لازم را در این زمینه انجام دهند، کار قانونی خواهد بود.

او ادامه داد: بحث عزل رئیس سابق فدراسیون فوتبال بود و با توجه به موارد مطرح شده و رای کمیته استیناف، او نتوانست به این جلسه راه پیدا کند. بهتر بود که او در این مجمع حضور پیدا می‌کرد و از خودش دفاع می‌کرد. بحث بعدی عزل ۴ عضو هیات رئیسه بود که به انتخابات رسید و همه اعضا رای خودشان را واریز کردند و در حال شمارش است. به نظرم باید برای سرنوشت فوتبال کشورمان فکر اساسی شود. این زبینده فوتبال کشورمان نیست که در مدت کوتاه، ۴ رئیس فدراسیون تعویض شود.

گرشاسبی درباره آینده جواد نکونام در فولاد خوزستان گفت: ایشان قرارداد دارد و داریم پیگیری می‌کنیم تا بازیکنان جدید را تقویت کنیم و تیم قدرتمندی را برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره شایعه مذاکره جواد نکونام با استقلال گفت:‌ خبری نیست. استقلال تازه قهرمان شده است. خودتان هم به آن می‌گویید شایعه پس به آن خیلی توجه نکنید.

واکنش مدیرعامل فولاد به شایعه مذاکره جواد نکونام با استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ فشاری شده IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    خدا میدونه مافیای سرخ طی چند روز گذشته تا بالا بردن جام چه حالی داشتن بیچاره ها به چه حرفها و سوالهایی رو آوردن بسوزید بسوزید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی