نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
هیچ توهینی به پیشکسوتان استقلال نشد!/ ای‌کاش زودتر به استادیوم می‌رفتیم/ ۱۲۰ هزار نفر در آزادی بودند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: رفتار مسئولان ورودی ورزشگاه آزادی با ما توهین‌آمیز نبود اما ناهماهنگی‌ها و ترافیک خیلی باعث معطلی‌مان شد.

اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، در ارتباط با مشکلات پیشکسوتان استقلال پیش از ورود به ورزشگاه آزادی در حاشیه جشن قهرمانی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد:

ظاهراً برای حضورتان در ورزشگاه آزادی مشکلاتی به وجود آمده بود؟

متاسفانه ساعت حرکت ما به سمت استادیوم آزادی کمی دیر بود. اطراف استادیوم هم خیلی شلوغ بود و در ترافیک وحشتناک آن دور و بر گیر افتادیم. همین باعث شد تا نیمه اول را از دست بدهیم.

اما گفته شد که پیشکسوتان به موقع رسیدند و مشکلات هماهنگی برای ورود باعث شد تا یک نیمه را از دست بدهید؟

نه اینطور نیست! ما تقریباً اواسط نیمه اول رسیدیم و چون چهار دستگاه اتوبوس بودیم تا هماهنگی‌ها انجام شود کلی وقت تلف شد. مردم هم که بیرون تجمع کرده بودند و در نهایت این شلوغی‌ها باعث شد ما خیلی معطل شویم.

رفتار مسئولان و ماموران حراست استادیوم با شما بد بود؟ گفته شده که رفتارشان توهین آمیز بوده؟

نه توهینی در کار نبود. فقط آنها باید هماهنگ میکردند تا ما وارد استادیوم شویم. آخر سر هم اواسط نیمه دوم بود که به جایگاه ویژه رسیدیم. اما دیدیم سر جای ما نشسته اند.

یعنی تا آخر بازی سرپا ایستاده بودید؟

خیر! بعد از چند دقیقه صندلی‌های ما را خالی کردند و ما نشستیم. مشکل خاصی نبود، فقط ای کاش کمی زودتر حرکت می‌کردیم تا نه به ترافیک بخوریم و نه اینقدر پشت درب ورودی معطل شویم.

گفته شده مسئولان حراست شما را نمی‌شناختند. درست است؟

بله! خب آنها جوانان ۱۹، ۲۰ ساله هستند و پلیس‌هایی بودند که شاید اصلاً نمی‌دانند فوتبال چه ورزشی است. تقصیری نداشتند و از آنها دلگیر نشدیم. فقط ای کاش هماهنگی برای حرکت به سمت استادیوم سریع تر بود وگرنه برخورد توهین‌آمیزی صورت نگرفت.

هیچ توهینی به پیشکسوتان استقلال نشد!/ ای کاش زودتر به استادیوم می رفتیم/ ۱۲۰هزار نفر در آزادی بودند/ وقتی رسیدیم دیگران جای ما نشسته بودند!

درباره قهرمانی بدون شکست استقلال صحبتی دارید؟

باید این قهرمانی را به آقای آجرلو، فرهاد مجیدی و شما اصحاب رسانه تبریک گفت. چون این سه ضلع بودند که در این قهرمانی نقش اساسی را داشتند. واقعا اگر مدیریت آقای آجرلو و دانش فرهاد مجیدی در بحث فنی و حمایت رسانه‌ها نبود قهرمانی استقلال با این شکل و به این خوبی رقم نمیخورد. امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وقتی در استادیوم حضور داشتید چه نکته ای نظرتان را به خودش جلب کرد؟

بیشتر از هرچیز شلوغی استادیوم بود. مردم بعد از دو سال کرونایی و دوری از استادیوم خودشان را به آنجا رسانده بودند و فکر می‌کنم بیشتر از ۱۱۰ یا بیست هزار نفر در استادیوم حضور داشتند. خیلی شلوغ بود. روی راه پله‌ای بین صندلی‌ها هم نشسته بودند. واقعاً جو خوبی بود. همین که می‌دیدیم مردم خوشحالند باعث خوشحالی ما بود.

حرف باقیمانده ای دارید؟

در روزهای اخیر که حوادث تلخی برای اهالی آبادان رخ داده همه ما غمگین هستیم و امیدواریم که آبادانی‌ها هم جامعه استقلال را با خودشان در این غم بزرگ شریک بدانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    آمار دقیق دارید جناب کارگرجم محترم وگرامی با احترام دوباره وپوزش از حضورشما
  • حمید IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    چقدر با وقار و باشخصیت ' اولین بار هست صحبتهای ایشون رو میشنوم ' 🌷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی