نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
۱ |
۵
عکس| مجیدی عامل اصلی موفقیتش در استقلال را معرفی کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای منتهی به پایان فصل اکثر پیشکسوتان استقلال دو نفر را عامل اصلی قهرمانی استقلال عنوان می‌کردند.

در هفته‌های منتهی به پایان فصل و در مصاحبه با اغلب پیشکسوتان استقلال آرامش موجود در باشگاه و تیم فوتبال بزرگسالان این مجموعه را از عوامل اصلی در رسیدن آبی پوشان تهرانی به عنوان قهرمانی عنوان می‌کردند.

بسیاری از پیشکسوتان استقلال با اشاره به شیوه مدیریت مصطفی آجرلو و تمدید قرارداد سه ساله فرهاد مجیدی در ابتدای فصل، همچنین عدم مداخله وی در امور تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه آجرلو را از عوامل مهم رسیدن استقلال به این عنوان خطاب می‌کردند.

همچنین پس از آجرلو اکثر کارشناسان استقلالی فرهاد مجیدی سرمربی این تیم را بابت شیوه مربیگری اش در این تیم عامل مهم دیگر رسیدن استقلال به قهرمانی می‌دانستند. رفاقت موجود بین سرمربی ۴۶ ساله استقلال با شاگردانش، نظم و دیسیپلین موجود در تمرینات و مسابقات، برخورد مجیدی با بی انضباط‌ها (مانند محمدرشید مظاهری، بابک مرادی، وریا غفوری...) و به طور کلی عملکرد فنی سرمربی آبی پوشان از جمله عوامل اصلی در راه رسیدن استقلال به قهرمانی مقتدرانه است.

اما اتفاق جالبی که در حاشیه جشن قهرمانی استقلال رخ داد لحظه اهدای مدال قهرمانی از طرف مدیرعامل باشگاه به سرمربی تیمش بود که دست چپ فرهاد مجیدی را به هوا بلند کرد. اما اقدام جالب‌تر و مهم‌تر حرکت سرمربی استقلال بود که او بلافاصله مصطفی آجرلو را یک قدم به جلو آورد و از هواداران خواست مدیرعامل باشگاه را نیز تشویق کنند. اقدام جالبی که البته از نگاه لنز دوربین عکاس خبر ورزشی پنهان نماند.

عکس| مجیدی عامل اصلی موفقیتش در استقلال را معرفی کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ن IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    این قهرمانی قلابی و ناجوانمردانه بدرد خودت می خوره فرناز خانوم !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی