واکنش علیرضا منصوریان به حادثه متروپل/ درخواست کاپیتان اسبق استقلال از رئیس جمهور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق و پیشکسوت استقلال امروز به محل حادثه متروپل در آبادان رفت.

علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان با حضور در محل حادثه متروپل، در جمع خبرنگاران گفت: ما آبادانی هستیم و این اتفاق عجیب و غریب و ناگوار بود. باید مسببان آن مشخص شوند.

او بیان کرد: دیگر چنین تخلفاتی را الان کم می‌بینید اما اگر به من هم بستر را برای تخلف بدهند خدای ناکرده شاید این کار ر ا انجام بدهم. شیطان است و در جلد آدم می‌رود اما چه کسانی این بستر را برای تخلف ایجاد کردند و باعث شدند این شهر از لبخند افتاده و عزادار باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: من که در این شهر میهمان هستم، متوجه شده ام که این شهر نمی‌خندد و حداقل تا سه ماه آینده هم نمی‌خندد . این یک اتفاق جهانی است و مسببان آن باید به اشد مجازات برسند و آنها را به مردم نشان دهند.

منصوریان خطاب به رییس جمهور گفت: آبادان و خرمشهر بعد از جنگ دست نخورده‌اند؛ آقای رییسی یک یا علی می‌خواهد تا این دو شهر بازسازی شوند. از فاضلاب آن هم شروع کنید. این مردم گناه نکرده‌اند که روی گنج بخوابند ولی هیچ چیزی نداشته باشند. در تمام کوچه های آبادان یک گل نمی‌بینید و شهرداری را درست کنید. لیاقت این مردم که افتخار می‌کنم یک سال بین آن ها هستم این نیست و اگر کل بنزین کشور از این شهر تامین می‌شود حداقل به اندازه یک دهم آن، در این شهر خرج کنید. شاید این اتفاق یک تلنگر بود و کمک کنید تا شهر بازسازی شود.

منصوریان بیان کرد: مردم در این شهر شهید دادند تا این خاک حفظ شود به اندازه آن شهیدان به آن ها آن چه حق شان است بدهید.

او عنوان کرد: بازیکنانم و خودم در این چند روز همیشه از محل حادثه جهت دلگرمی‌بازدید داشته ایم. اما تیم ما دیگر از نظر روحی بالانس نیست.

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: هر یک از اعضای تیم ما مثل کاپیتان مان با خرید دستکش و ماسک کمک می‌کند. سعی می‌کنیم به نیروهای امدادگر و هر کسی که کمک می‌کند، انگیزه بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی