مجتبی سرآسیایی
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز گفت: اصلا شرایط مساعدی نداریم و از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم.

مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در ابتدا قهرمانی استقلال را به آن باشگاه و هوادارن پرشورش تبریک عرض می‌کنم. به دلیل مسجل شدن سقوط تیم محبوب و ارزشی فجر شهیدسپاسی شیراز به لیگ یک شرمنده هوادارن و مردم فهیم استان فارس و شهر شیراز هستیم و در این اوضاع اصلا شرایط مساعدی نداریم و از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و تنها شرمنده هوادارنمان هستیم.

*علی رغم اینکه پرسپولیس امسال نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد، اما تیم فوق العاده منسجم از لحاظ فنی و صاحب سبک و با کیفیتی از ابتدا تا انتهای لیگ بودند ولی در این شرایط که ما در مقابل آنها قرار گرفته ایم. همانطور که اشاره کردم به دلیل اینکه شرایط روحی مساعدی نداریم با تلفیقی از جوانان و باتجربه های تیم سعی می‌کنیم با شرافت تمام لیگ را به اتمام برسانیم، ضمن اینکه بعضی از بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات و عدم شرایط مساعد روحی در این بازی کنار ما حضور ندارند.

*مصدومیت‌های طولانی مدت کار ما را تا حدودی سخت کرد. برای این بازی فرزان دانا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و به دلیل اینکه بعضی از بازیکنان از جمله سیروان قربانی، محمد قنبری با مصدومیت های طولانی مدت مواجه شدند دست کادر فنی تا حدودی بسته شد که این مشکل مصدومیت تعدادی از انها تا همین بازی اخر نیز ادامه پیدا کرد ولی برای این بازی یکی دو نفر از مصدومان از جمله مهربان و بابایی به شرایط مسابقه رسیده اند که استفاده کردن از آنها به شرایط بازی فردا بستگی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی