نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش قلعه‌نویی به کسر امتیاز از گل گهر و لغو بازی‌های تیم ملی/ هیچکس توضیح نداد که چه کسی ایمیل فرستاده/ شرایط اسکوچیچ را با فضای بدتری تجربه کردم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب آهن به لغو بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و حاشیه‌های بوجود آمده برای گل گهر در این فصل بطور مفصل صحبت کرد.

گل‌گهر و ذوب‌آهن فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: یک تبریک ویژه به دوست خوبم آقای مهندس حدادیان و باشگاه نساجی می‌گویم. تیم نساجی بعد از ۲۸ سال به لیگ برتر آمد و بعد از سه، چهار سال جام گرفت. واقعا برای رسیدن تیم به اینجا زحمت کشیدند. مردم قائمشهر با این تیم زندگی می‌کنند. یک تشکر ویژه از مردم خوب و خبرنگاران سیرجان می‌کنم. آن‌ها امسال که ما فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، تنها نگذاشتند. همه در کنار هم بودیم که بعد از آن ظلمی که به ما شد، کمر راست کنیم و ادامه دهیم.

او افزود: ذوب‌آهن هشت، نه روز است که بازی نکرده اما ما سه روز پیش بازی کردیم. آن‌ها در شرایط مسابقه نیستند و ما هم خسته هستیم. ما برای فردا ۱۲، ۱۳ نفر بیشتر بازیکن نداریم. دو بازیکن هم در تیم‌ملی داریم. شاید هر مربی دیگری بود، به تیم‌ملی بازیکن نمی‌داد ولی چون نمی‌خواستیم جلوی پیشرفت بازیکن را بگیریم، اجازه دادیم به اردوی تیم‌ملی بروند. هرچند فکر می‌کنیم بازیکنان بیشتری از گل‌گهر مستحق حضور در تیم‌ملی بودند.

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: می‌خواهیم مقابل ذوب‌آهن نتیجه بگیریم. البته جایگاه جدول برای ما مهم نیست چرا که ظلمی که به ما شد باعث شد ما اینجای جدول باشیم. ما می‌توانستیم خیلی بالاتر باشیم. ۹ گلی که به ما تحمیل شد، اگر برداشته شود از نظر ساختار دفاعی تیم دوم جدول بودیم. از نظر گل‌زنی هم در رده سوم قرار داریم. با این حال از بازیکنان ممنونم که دوچندان تلاش کردند تا ما برگردیم. فکر نمی‌کنم هیچ جای دنیا هیچ کاری نکرده باشید و اینطوری با شما رفتار کنند. هیچکس هم توضیح نداد که چه کسی ایمیل فرستاده است اما تیم مظلوم و شهر مظلوم بهترین گزینه برای آوردن بلا سر آن بودند. خودشان هم می‌دانند که ما تقصیری نداشتیم.

قلعه‌نویی بیان کرد: من به این دوستان می‌گویم که دار مکافات این دنیا و آن دنیا است. بعضی کارها شاید اشتباهات سهوی باشد و خدا بگذرد اما خود خدا می‌گوید از حق الناس نمی‌گذرم. هر کسی باعث و بانی این کار شد باید هم در این دنیا و هم در آن دنیا پاسخگو باشند. من می‌خواهم از مظلومیت تیمم و شهرم و بلاهایی که چند سال بر سرم آورده‌اند بگویند. اصلا بیایید بگویید ایمیل‌ها را قلعه‌نویی داده اما بگویید چه کسی داده است. شاید هر مربی دیگری بود، حرف نمی‌زند. ما و خانواده‌هایمان سختی‌های زیادی کشیده‌ایم. ما کاری نکردیم. فقط یک نامه زدیم و جواب استعلام آمد که می‌توانیم قرارداد ببندید. آقایانی که با ما این کار را کردید، از خدا بترسید.

او افزود: اشتباهات داوری هم در سپاهان و هم در سال اول تراکتورم از من جام گرفت. در بازی با پیکان در ۳۰ ثانیه دو پنالتی ما گرفته نشد. در بازی با فولاد و رفسنجان پنالتی برای ما نگرفتند. در بازی آخر، اخراج علیزاده اشتباه بود و الان ما ۱۲ نفر بازیکن داریم. یک راهکار بگویید که این ذهنیت من از بین برود. در آخر از آن‌هایی که مخلصانه برای اجرای فوتبال تلاش کردند، تشکر می‌کنیم. امیدوارم سال آینده که جام جهانی در پیش است، هم از نظر برنامه‌ریزی و هم امکانات لیگ برتر بهتری شود. خواهشم این است که کاری ندارد هنگامی که این همه هزینه در این مملکت می‌شود، کمک داور ویدئویی را نمی‌آورید که آدم‌هایی مانند قلعه‌نویی دیگر حرف نزنند. این هم در فوتبال هزینه می‌شود اما سوال من و مربیان دیگر است که چرا این تکنولوژی به فوتبال ایران نمی‌آید تا حرف و حدیث‌ها جمع شود. این جای تعجب دارد. از همه حلالیت می‌طلبم. اگر حرف و حرکتی زدیم، به خاطر منافع باشگاه بوده است.

سرمربی گل‌گهر درباره برنامه‌اش برای فصل آینده توضیح داد: تمام فکر و ذکر ما بازی فرداست اما یقینا همه بعد از لیگ برتر که به استراحت می‌روند، کار ما از دوشنبه شروع می‌شود. باید کار زیادی انجام دهیم. ما برنامه‌ای خواهیم داد. ما لیست بازیکنان تمدیدی را به باشگاه داده‌ایم و از دوشنبه لیست بازیکنان مدنظرمان را به باشگاه می‌دهیم. فکر می‌کنم ترکش‌ها سال آینده بیشتر می‌شود. من پارسال حرفی زدم که نباید می‌زدم. جایی که گفتم سیرجان می‌شود قطب ورزش که از همانجا ترکش‌ها شروع شد برای همین امسال حرف نمی‌زنم.

قلعه‌نویی ادامه داد: پروژه گل‌گهر در سیاه‌کوه یک ابرپروژه می‌شود. باید از این رفتارها استقبال شود. امیدوارم به تیم‌های جنوبی خصوصا تیم‌های تحت پوشش شرکت‌های نفتی بودجه و زیرساخت داده شود. این‌ها نیاز فوتبال ماست. ما متاثر شدیم که فجر، تیمی ارزشی و اخلاقی و شهر خودرو سقوط کردند. همه دوست داشتند این تیم‌ها در لیگ برتر بمانند. خوشحالیم که مس کرمان و ملوان به لیگ برتر صعود کردند. همه ایران عاشق فوتبال هستند و امیدوارم امکانات برای همه فراهم شود.

او در ادامه درباره تاثیر دعوت شدن سعید صادقی به تیم‌ملی در ادامه حضورش در گل‌گهر بیان کرد: فکر نمی‌کنم ربطی داشته باشد. ما بازیکنان دیگری داشتیم که لیاقت دعوت شدن به تیم‌ملی را داشتند. من می‌گویم بازیکن با قلبش باید برای تیم بازی کند. از مسی پرسیدند از این همه بازی و ضربه زدن خسته نشدی، گفت من عاشق فوتبالم. ما خوشحالیم که سعید صادقی رکورد پاس گل تاریخ لیگ برتر را شکاند. اگر او دوست داشت در لیگ برتر بماند، خوب است ولی کسی را مجبور به این کار نمی‌کنیم چون کارایی‌اش کم می‌شود. ما سعی می‌کنیم همه بازیکنان را حفظ کنیم اما بازیکن یک سری رویاها دارد. امیدواریم او هرجا باشد، موفق باشد.

سرمربی گل‌گهر درباره شرایط تیم‌ملی فوتبال و لغو دیدارهای دوستانه اظهار کرد: من شرایط آقای اسکوچیچ را با فضای بدتری تجربه کردم. الان جریان مملکت، جریان خاصی است اما در زمان من دو گروه سیاسی به جان هم افتادند و فوتبال تعلیق شد. من می‌دانم آقای اسکوچیچ چه می‌کشد. من از مسئولان خواهش می‌کنم به فکر تیم‌ملی باشند. با این برنامه‌ریزی‌ها راه به جایی نمی‌بریم. ما کشوری نیستیم که نتوانیم برنامه‌ریزی کنیم. تیم‌ملی در بالاترین تورنمنت جهانی قرار است شرکت کند. اینطور خوب نیست. آن زمانی که در تیم‌ملی بودم، دکتر میرشاد ماجدی را مدیر تیم‌ملی کردم که انتقادات زیادی شد. همان موقع به آقای ماجدی گفتم که ۲۰ فیفا دی را رزرو کن و نامه زدیم که به دنبال تیم‌های رده بالا باشند. ما باید آینده نگر باشیم و حداقل چشم اندازه ۱۰ ساله داشته باشیم. این فاجعه است که تیم‌های استقلال و پرسپولیس به آسیا نمی‌روند. ان‌شاءالله نگرش‌ها عوض شود. تنها دلخوشی مردم در حال حاضر فوتبال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    باز هم جناب «قندلی» سفره دل گشودند و نا گفته ها گفتند و از ستم های دوران سر مربی گری اشان در تیم ملی و امتیازی که برای جناب آقای دکتر«؟» میرشاد قائل بودند را یا د آوری فرموند و اعتقاد راسخ به اجر دنیوی و اخروی و مکافات عمل را عارفانه و عا بدانه با رعایت هر دو جنبه عرفانی و عبادی آن مطرح کردند و متذکر آمادگی خدمت خویش حتی با زجری فراوان تر از جناب اسکو چیچ شدند و از پروژه های غافل مانده سیرجان و رفسنجان نا لیدند و کم کاری ها و ندانسته کا ری ها را عارفانه به خود گرفتند و نا لیدند و ضجه زدند و خون دل خوردند و بالا آوردند و زجر ها ی متحمل شده را عقوبت و رأفت حق در این دنیای وا نقسا محسوب فرموده و تدریس اخلاف را وظیفه محوله خداوندی بخود اعلام نموده و گفتند پاره ای از نا گفتنی ها را که فرموده اند : اگر با من نمی بودش میلی ... چرا دايم رود آفساید لیلی .. و خلاصه اینکه ما را هدایت فرمودند که دنیا را نباشیم و آن دنیا را داشته باشیم که همه چیز در گذر است و بعضی چیز ها ست که سخت تر می گذرد و الا در اصل ایشان سختی ها یی فراوان تر از جنا ب اسکوچیچ که چه عرض کنم از استاد مایلی کهن چشیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی