نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گزینه پرسپولیس تغییر مسیر داد/ پیشنهاد جدید برای لژیونر فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یونس دلفی لژیونر جوان فوتبال ایران با باشگاه فولاد وارد مذاکره شده است.

در حالی که هفته گذشته برخی از رسانه ها خبری مبنی بر توافق پرسپولیس با یونس دلفی منتشر کردند اما حالا شنیده می شود احتمالا او به تیم دیگر خواهد پیوست.

این مهاجم جوان که با استقلال خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد، در چند وقت اخیر و در بازار شایعات به پرسپولیس لینک شده منتهی این احتمال وجود دارد که با فولاد قرارداد ببندد تا بار دیگر در اهواز به فوتبالش ادامه دهد.

پیش از این ویدیویی در فضای مجازی از این بازیکن منتشر شده بود که او در جمع نزدیکانش به نوعی پیوستن به پرسپولیس را تایید کرده بود. با این حال در روزهای اخیر خبر چندانی در خصوص مذاکره دلفی با پرسپولیس شنیده نشده است.

باید منتظر ماند و دید مهاجم فصل قبل گوریسای کرواسی در نهایت با کدام تیم داخلی قرارداد خواهد بست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عرف IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    این اولی نیست تااخرنقل وانتقالات همه بازیکنای که قرارپرسپولیس بگیره به تیمهای دیگرمیروندباپرسپولیس جلسه قراردادمیزارندتاتیمهای دیگرقیمت بیشتربدندوزودمسیرعوض میکنند.این بازارگرمی همیشگی هست بعدبابازیکنان که فوتبالشان تمام شده قراردادمیبندند
  • ارتش سرخ FR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    الان هوادارانمون میان میگن اونی که لیاقت نداره یا عاشق ما نیست نباید بیاد بخدا هیچ جای دنیا هیچ بازیکنی عاشق تیمش نیست به جز چند نفر که از اول تا اخر توی یه تیم بودن ما کی میخوهایم لاور کنیم که هیچ بازکنی عاشق تیم ما نیست هر بازیکنی میاد بخاطر پول و شهرتش میاد چون میدونن همه رسانه از پرسپولیس و کیسه تعریف میکنن و یکی از راههاش هم اینه که زود تیم ملی دعوت میشه و گرنه اگه ما دو تا تیم اگه صهرستانی بودیم هیچوقت ستاره ها نمیومدن
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    دلفی یا استقلال برو یا فولاد. گل محمدی اینکاره نیست و راحت فوتبالت رو نابود می می کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی