نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جلسه مدیران استقلال بعد از جدایی مجیدی/ بررسی گزینه‌های سرمربیگری آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال قرار است برای درخواست جدایی فرهاد مجیدی جلسه‌ای برگزار کنند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک بیانیه در فضای مجازی، درخواست جدایی خود را از آبی‌پوشان پایتخت اعلام کرد. او در بیانیه خود ضمن اعلام پیشنهادی که از لیگ امارات دارد تاکید داشت: مربیگری در امارات تجربه تازه‌ای برای مربی ایرانی است و از این منظر پیشنهاد کار جدیدم را دریافت کردم و طی نامه‌ای درخواست جدایی خود را تقدیم مدیریت کردم. از باشگاه می‌خواهم که با موافقت خود، من را در مسیر آینده‌ام حمایت کند.

صبح امروز (پنجشنبه) روزنامه الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است. با این حال، باشگاه استقلال در واکنش به اخبار غیررسمی درباره جدایی مجیدی از این تیم، اعلام کرد: ادعا و تحلیل برخی رسانه‌ها درباره قرارداد سرمربی تیم استقلال واقعیت ندارد. در ابتدای فصل قرارداد سه ساله جدیدی با جناب آقای فرهاد مجیدی منعقد و ثبت شده است.

مدیران استقلال که به نوعی از تصمیم فرهاد مجیدی مقداری شوکه شده‌اند، می‌خواهند در اسرع وقت نسبت به درخواست جدایی فرهاد مجیدی، جلسه‌ای ترتیب دهند و درخواست مربی تیم‌شان را بررسی کنند.

همچنان مشخص نیست که آیا با درخواست جدایی مجیدی موافقت می‌شود یا خیر اما اگر جدایی فرهاد مجیدی از استقلال قطعی شود، باید منتظر گزینه‌های جدید برای کادر فنی فصل آینده استقلال بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    ضمن تشکر از شاه فرهاد مجیدی به نطر من نکونام با دانشی که این چندسال زیر نظر کی روش کبیر والبته بازیگری در لالیگا بدست آورده می‌تواند استقلال را به سر منزل مقصود خود که همان قهرمانی های ادامه دار لیگ وآسیاست برساند البته بایک قرارداد محکم وبا کمترین تغیرات بازیکنان یعنی اینکه نیایید ۱۰بازیکن را خارج و۱۰تا را وارد نهایت ۴بازیکن اضافه کند مثلا بجای ژستد یک فوروارد خوب وارد کند درخط هافبک یک هافبک طراحی مانند امید ابراهیمی واردکند درخط دفاعی که اگریزدانی ومرادمند برمی‌گردند نیازی به بازیکن جدید نیست چندنفر هم به صورت قرضی درتیمهای دیگه هستند میتوانند استفاده کند وخرجهای اضافه به باشگاه تحمیل نشود
  • مسیح IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    قول و قرار ما هواداران با فرهاد خان فقط کسب ستاره سوم هست انشاالله میمونه میریم برای ستاره سوم به یاری حق
  • محمدطاها IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    بنظرم مدیرعامل خوب داشته باشی جای هیچگونه نگرانی نیست..من از رفتن مجیدی خیلی ناراحت نشدم چون تعهد کاری نداشت با استقلال قرارداد داشت ولی حالا به هر دلیلی رفت، اما با رفتن سردار آجرلو خیلی ناراحت میشم امیدوارم سردار آجرلو بماند و تیم خوبی رو برای فصل بعد ببنده..از سردار آجرلو تقاضا داریم زودتر تکلیف نیمکت استقلال رو روشن کند تا از نقل و انتقالات عقب نمانیم..
  • علی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    سردار باید رضایتنامه مجیدی رو با پول بدی خیلی سریع امشب بین نکونام و استراماچونی یکی رو انتخاب کنی چون هوادار هم همین دوتارو میخوان بعدهم بدنسازمون غلامپور وطاهری باید حفظ بشن با نکونام هم شرط کنید فقط هاشمی نسب بیاره و حتماً دستیار خوب خارجی دستیار شفر که از استقلال رفت
  • استقلال مظلوم IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    اتفاقا خوب شد رفت این کادر فنی ما با همه دشمن شده بود همه استقلالیا رو از خودش دور کرده بود مجیدی اگر واقعاً دلسوز استقلال بود برای ساختار کل باشگاه وتیمهای پایه وزیرساختها برنامه میداد وکمک میکرد کاری که ناصرخان ومنصورخان ومظلومی ها ومنصوریانها انجام میدان ولی قلعه نویی ومجیدی هیچوقت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی