پیروزی پرسپولیس مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی در نیمه اول با یک گل به نفع شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت.

در چارچوب هفته سی‌ام (پایانی) لیگ برتر فوتبال ایران، فجر سپاسی و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با یک گل به نفع پرسپولیس تمام شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ برای پرسپولیس گل زد.

روی کاغذ فجرسپاسی میزبان این مسابقه است و می‌توانست قانونا در شیراز میزبانی کند اما به علت فراهم نبودن زمین مناسب، مدیران این باشگاه، ورزشگاه آزادی (محل بازی‌های خانگی پرسپولیس) را برای میزبانی انتخاب کردند.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه سوم، فجرسپاسی روی یک کرنر و ضربه سر بازیکن این تیم، تیر دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد، پرسپولیس خیلی زود نخستین موقعیت خطرناک خود را با شوت کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۰ خلق کرد که ایمان صادقی مانع از ورود توپ به دروازه شد. امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ با شوتی زیبا دروازه فجرسپاسی را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، حامد پاکدل.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • darioush US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    be bazykonane perspolis aslan yad nadadeand ke chetoury gooel zany konand dar tamrynha, in gooel ra ham Alishah royeh karhaye enferady zade

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی