جواد هاشمی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجواد هاشمی گفت: مدیر شبکه سه، دوست ما هم هست ولی واضح می‌گویم ایشان هیچ گاه به درد مدیریت در صداوسیما نمی‌خورد و الان هم نمی‌دانم چطور هنوز هست.

سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان درباره انتخاب معاون جدید سیما و در پی آن تغییر مدیران شبکه های تلویزیونی و نیز جوانگرایی در سازمان صداوسیما، به خبرگزاری ایسنا گفت: «من شناختی از ایشان (معاون سیما) ندارم و درباره شخص ایشان نمی‌توانم اظهار نظر کنم، اما به طور کلی فکر می‌کنم صداوسیما باید به جوان ها سپرده شود.»

این بازیگر در پاسخ به این که پیشنهادش به مدیران جدید تلویزیون و معاون سیما برای بهبود اوضاع تلویزیون چیست؟ گفت: «باید به روز باشند و حواسشان به این باشد که تماشاگران جوانشان را تقریبا از دست داده‌اند. اگر بخواهم بدون سانسور حرف بزنم، اولین مطلبی که باید بگویم، درباره مدیر شبکه سه است؛ اغلب مدیران عوض شدند و ایشان عوض نشد! شبکه جوان دست ایشان است و کمتر جوانی شبکه سه را می‌بیند. این که فوتبال را می‌بینند بحث دیگری است، فوتبال را از رسانه‌های دیگر هم می‌توانند ببینند. به جز فوتبال، جوانان چه برنامه‌ای را از شبکه سه دنبال می‌کنند؟ اصلا خود مدیر شبکه متوجه این شرایط است؟ واقعا متعجبم! آقای فروغی دوست ما هم هست ولی واضح می‌گویم ایشان هیچ گاه به درد مدیریت در صداوسیما نمی‌خورد و الان هم نمی‌دانم چطور هنوز هست.»

هاشمی در پایان عنوان کرد: «به اعتقاد من معاون جدید سیما اگر قرار است که موفق شود، بدون پروا و ترس باید نگاه تلویزیون را تغییر دهد وگرنه روزبه‌روز بیننده‌اش را از دست می‌دهد. رییس سازمان صداوسیما این مساله را کاملا شفاف عنوان کرد که ما بیننده‌هایمان را از دست داده‌ایم. اگر می‌خواهند روح تازه بدمند، همین که مدیران را عوض کرده‌اند یعنی خواسته‌اند این کار را انجام دهند، ولی مدیر شبکه سه را عوض نکردند!»

حمله یک بازیگر به مدیری که عادل فردوسی پور را کنار گذاشت؛ کمتر جوانی شبکه ۳ را می بیند/ واضح می گویم؛ او به درد مدیریت در صداوسیما نمی خورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح ح IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    مسئولان به خواست مردم دهن کجی می کنند این فرد قد و خودخواه غیر پاسخگو به درد مدیریت نمی خوره که چهره باسواد پاک دست مردمی وطن دوست و کاربلد مثل عادل فردوسی پور رو کنار می ذاره و هر چقدر افکار عمومی اصرار می کنند انگار نه انگار که خواستی دارند هرچند تمام روسای صدا و سیما هم یکی از یکی بدتر و غیر مردمی ترن و انتظاری جز این هم از آنها نمیره
  • نه به بوقچی سرخ IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    مگه مردم شبکه سه رو بخاطر عادل فردوسی پور نگاه میکردن ؟ افرادی با رویکرد رنگی و مافیایی به هیچ وجه نباید بعنوان مجری ورزشی و فوتبال صدا و سیما باشن صدا و سیما متعلق به همه مردم هست و از پول همین مردم و بیت المال اداره میشه و باید افراد صالح و با انصاف اونجا باشن ضمنا ایشون رو چرا به بوقچی لنگ ربط میدین ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی