جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
۰ |
۰
نوه بوکسور اسطوره‌ای در MMA
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوه اسطوره فقید بوکس جهان راه پدربزرگش را برای انتخاب رشته‌ای رزمی در پیش گرفته است.

به نقل از نشریه مارکا؛ بیاجیو علی والش نوه محمد علی کلی، اسطوره بوکس جهان با ورود به رشته مبارزات آزاد (MMA) در آستانه اولین مبارزه‌اش در این رشته است و قصد دارد مانند پدربزرگش تاریخ‌ساز شود.

این ورزشکار جوان ۲۳ ساله که تا پیش از این به عنوان یک مدل تبلیغاتی کار می‌کرد، در مسابقات فیوژن فایت لیگ شرکت خواهد کرد.

گفتنی است که بیاجیو برادر بزرگتر نیکو علی والش دیگر نوه محمد علی است که مانند پدربزرگش رشته بوکس را انتخاب کرده و در ۵ مبارزه‌ای که تا کنون به عنوان یک بوکسور حرفه‌ای داشته شکست نخورده است.

بیاجیو گفت: من نزدیک به دو سال و نیم است که دارم MMA تمرین می‌کنم اما به دلیل شیوع کرونا در همان ابتدای تمریناتم، برنامه‌هایی که داشتم به تعویق افتاد و به همین دلیل در این مدت مجبور شدم به صورت انفرادی و در پارکینگ منزلم تمرین کنم. بزرگ شدن در دنیای بوکس از من یک مشت‌زن ساخته است اما من خودم را یک ورزشکار کامل می‌دانم و اگرچه بدون برنامه مشخص تمرینات را آغاز کردم، تمام قواعد کار را آموختم. من می‌خواهم یک قهرمان باشم. برایم هم مهم نیست که کجا این اتفاق رخ دهد. من فقط می‌خواهم برای خودم اسم و رسمی بسازم و سنت خانوادگی‌مان که مبارزه کردن است را حفظ کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی