نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گرت بیل - هواداران اوکراین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت بیل، ستاره ولز، می‌گوید که آنچه در اوکراین می‌گذرد دلخراش است، اما اگر آن‌ها را شکست دهیم عذرخواهی نمی‌کنم!

امشب در آخرین دیدار از انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا، تیم ملی ولز در دیدار پلی‌آف میزبان تیم ملی اوکراین خواهد بود.

گرت بیل معتقد است اگر ولز در پلی‌آف یکشنبه به رؤیای جام جهانی اوکراین پایان دهد، عذرخواهی نخواهد کرد. کاپیتان بیل می‌گوید که تیمش نمی‌تواند اجازه بدهد که جنگ در کاردیف آنها را تحت‌تأثیر قرار دهد.

بیل در پاسخ به این سؤال که آیا اگر ولز باعث حذف اوکراین شود از بازیکنان اوکراینی عذرخواهی خواهد کرد، گفت: «هرچقدر هم که بد به نظر برسد، نه. این بازی فوتبال است و رقابتی است که ما هم مثل همه میخواهیم در آن پیروز شویم. همه در جهان برای اوکراین ناراحت هستند. ما درک می‌کنیم که این پیروزی چه تأثیر خوبی بر آنها خواهد داشت اما می‌خواهیم به جام جهانی برسیم. این حس از کشور و هوادارانمان می‌آید و می‌خواهیم هوادارانمان را به آرزوی‌شان برسانیم.»

بیل ۳۲ ساله یکی از بهترین شب‌های دوران حرفه‌ای خود را در کیف، پایتخت اوکراین، سپری کرد، وقتی که با زدن گل قیچی برگردان در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ رئال مادرید مقابل لیورپول پیروز میدان شد. او گفت: «این فکر که تو در کیف و اوکراین بوده‌ای خیلی سورئال است. دیدن تصاویر و خواندن اخبار جنگی که در آنجا اتفاق افتاده دردناک است.»

ولز امیدوار است که برای اولین بار پس از ۶۴ سال به فینال جام جهانی راه یابد. و در حالی که بقیه جهان ممکن است بخواهند اوکراین به قطر برسد، بیل می‌داند که اکثریت قریب به اتفاق هواداران در ورزشگاه، تیم او را تشویق خواهند کرد. او افزود: «ما محبوب‌ترین تیم در استادیوم خواهیم بود، این مهم‌ترین چیز است.»

اولکساندر کاراوایف، هافبک اوکراینی می‌گوید که خانواده‌اش نمی‌توانند بازی امشب را تماشا کنند. او گفت: «اینترنت نیست. اما آن‌ها از طریق پیام ارتباط برقرار می‌کنند. ورزش، ورزش است و ما از ولز انتظار دریافت هدیه و یا برد ناعادلانه نداریم.»

برنده دیدار ولز و اوکراین در گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ در کنار تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و ایران قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    دم بیل گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی