نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
غلامحسین پیروانی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم امید ایران گفت: مقابل ترکمنستان بازی خوبی انجام ندادیم و شکست خوردیم و هضم این باخت برای‌مان دشوار است.

غلامحسین پیروانی در مورد شکست ۲ بر یک تیم امید ایران مقابل ترکمنستان در قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، نظراتی دارد که خواندنش خالی از لطف نیست. پیروانی، خودش روزگاری سرمربی تیم امید بود که مانند همه مربیانی پیش و پس از خودش، توفیقی در اتین تیم کسب نکرد:

*مقابل ترکمنستان اصلا بازی خوبی انجام ندادیم. خیلی راحت توپ را به حریف می‌دادیم. روی گل دوم بازیکن حریف خیلی راحت و بدون مزاحمت گلزنی کرد. باخت خیلی بدی بود و در حد نام ایران بازی نکردیم. خیلی متاسف شدم و کارمان برای صعود بسیار سخت است.

*صعودمان خیلی دشوار است. تازه به شرطی که ترکمنستان و قطر هم جوانمردانه بازی کنند و تبانی نکنند، ما هم بتوانیم ازبکستان را شکست بدهیم. از مهدی‌مهدوی کیا تعجب می‌کنم او با مربیان بزرگ زیادی کار کرده از چنین باختی تعجب می‌کنم.

انتقاد شدیداللحن پیروانی از تیم مهدوی کیا/ خیلی بد بازی کردید؛ در حد نام ایران نبودید!/ وضعیت تیم بزرگسالان هم خوب نیست؛ واقعا متاسفم

*وقتی من سرمربی تیم امید بودم، به عمان هم نباختیم در حالی که تیم ملی بزرگسالان‌مان مقابل عمان هم شکست را تجربه کرده است. در آن سال که من سرمربی تیم بودم حریفانی مثل بحرین، ازبکستان، ترکمنستان و... را شکست دادیم و فقط به کره جنوبی و ژاپن باختیم و در آسیا چهارم شدیم.

*در مورد اینکه برخی کارشناسان می‌گویند با این شکست زنگ خطر برای فوتبال ملی ما به صدا در آمده باید بگویم، این حرف را قبول ندارم و این نظر مغرضانه است زیرا هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. آلمان در سال ۷۴ به الجزایر باخت ولی بعد رفت و قهرمان جام جهانی شد. نمی‌توان نتایج یک بازی را به سایر تیم‌های ملی ربط داد. هرچند هضم باخت به ترکمنستان برای فوتبال ما دشوار است. من برای تیم امید و شخص مهدی مهدوی‌کیا بخاطر این شکست خیلی ناراحتم.

*درباره وضعیت آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در جام جهانی هم باید بگویم انگلیس در یک مسابقه به مجارستان یک بر صفر باخت و برخی نظر می‌دادند که پس ما هم می‌توانیم انگلیس را شکست بدهیم که نظر من این است انگلیس مقابل مجارستان خوب بازی نکرد اما ما هم آن تیم ملی ایرانی نیستیم که آمریکا را شکست دادیم. وضعیت تیم ملی ما هم خوب نیست. برای تیم ملی نه خوب شخم زده‌ایم، نه بذرخوب کاشته‌ایم پس چگونه انتظار دروی محصول خوب هستیم؟! تیم ملی باید بازی تدارکاتی مناسب داشته باشد تا نقاط ضعف و قوتش مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع م IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    بهترین مربی دنیا هم که باشی اگر تدارکات مناسب نداشته باشی وضع همینه. واقعاً چه انتظاری داشتیم؟ فاصله ها در فوتبال دنیا روز به روز کمتر میشه و هر کی کم کاری کنه و فقط به عقبه خودش اکتفا کنه اوضاع همینی میشه که می بینیم. در جام جهانی هم با این وضع ره به جایی نخواهیم برد. یک سری افراد منفعت طلب از فرصت استفاده کردن و فدراسیون رو در آستانه جام جهانی بلاتکلیف کردن. اینا یک سری افراد خائن هستن که دارن دسته جمعی بر فوتبال حکومت میکنن و چون فسادشون جمعی هست کسی نمیتونه باهاشون مقابله کنه.
    • ساوالان IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      عجب هیچ کسی گردن نمی گیرد و حرف نمی زند که چرا استقلال به تیم امید بازیکن نداد... عمدا ندادند.. انوقت عدهای برانکو را می کشدند. ساکت یادتان هست!!!!
  • سیروس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    متاسفانه معلوم نیست تو فدراسیون چه خبر چن ماه دیگه تیم ملی هم از این بدتر نتیجه میگیره متاسفانه هیچ توجهی نمیشه تمام تیم هل درحال تقویت وبازی های تدارکاتی هستن اونهم با تیم های به مراتب قوی تر ازخودشان ولی فدراسیون توخوابه اگه تیم ملی از جام جهانی کناره گیری کن خیلی بهتر حداقل ابرومندانه تر کسی نیست برکار فدراسیون نظارت کن؟
  • م IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    واقعا هم این شکست قابل هضم نیست ومن در تعجبم که همش بلدیم کارمان گیر کنه صبحت از تبانی تیم های دیگر می کنیم هر تیمی آرزویش صعود است
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    ایشون مگه مدّاح نیست!!!.....
  • سه پیچ IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    شاغلام خدمتتون عرض کنم صدای سقوط فوتبال و ورزش کشور مدتهاست بگوش میرسد.الان در تیم ملی لژیونر شاغل در اروپا بیشتر بازی می کند چون سطح لیگ داخلی پایین است و استعدادها امکان رشد ندارن،فوتبال کشور جولانگاه دلالها شده برای نمونه تیم ملی و کادر فنی دلالش
  • ناشناس IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    دعا کنید اسراییل جز کشورهای اسیایی نکنه خودشو
  • عادل IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    وقتي جزيره ائي كارمي كنيم و مديريت واحد نداريم و نه مسئولين و نه مردم هيچ اعتقادي به برنامه ريزي و حرفه ائي گري ندارند ! وقتي هنوز توي خواب شكست آمريكاو استراليا هستيم و … ! وقتي حتي پيشكسوت هائي همچون عزيزي و كريمي اعتقادي به كارعلمي ندارند و فقط حرف از وجود استعداد مي زنند در صورتيكه استعدادهاي عراق و سوريه و كره و ژاپن را نمي بينند وضع ما بهتر از اين نخواهد بود ! زمين فوتبال نداريم ،امكانات تمرين نداريم ، ليگ جوانان و نوجوانان درست و حسابي نداريم ، مربيان استعداد ياب نداريم و ادعاي فوتبال مالكانه داريم … ! نوبري هستيم واسه خودمون به خدا ! خلاصه يه سفره ايي بازه و همه در حال ارتزاق …
  • پرویزایران پرست IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    آقای مهدوی کیا مابه عملکرد اشتباه شما باختیم با تعداد خطاهای سه برابری با توجیه نبودن بازیکنان وبااشتباهات بسیار زیادوخطرناک در دادن پاس و.........چی بگه ادم
  • عماد US ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    , مهدوی‌کیا تازه اول کاره، شما که پس از پس از یک عمر مربیگری به جایی نرسیدی چی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی