نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پاسخ یه یک سؤال مهم؛ آیا مجیدی با استقلال قرارداد ۳ ساله داشت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابتدای فصل جاری لیگ برتر سردار آجورلو خبر از قرارداد ۳ ساله با فرهاد مجیدی داد. قراردادی که البته رسانه‌ای نشد و هیچ کس آن را ندید.

همه هواداران استقلال تصور می‌کردند فرهاد مجیدی با این تیم قرارداد سه ساله دارد چرا که سردار آجورلو صراحتا گفته بود سه ساله با او تمدید کردیم. اما واقعیت این بود که قرارداد مالی مجیدی با استقلال فقط تا پایان این فصل بود و اگر طرفین می‌خواستند ادامه همکاری بدهند (که فرهاد نمی‌خواست) باید برای سالهای دوم و سوم بر سر مسائل مالی مذاکره می‌کردند.

مجیدی در استقلال هرگز روی پول قرارداد خودش تاکید نداشت و حالا هم خیلی‌ها می‌گویند برای پول به امارات نرفته است اما بهرحال مشخص بود که قرارداد سال دوم و سوم او اعتبار چندانی ندارد و البته مدیران باشگاه هم نمی‌توانند جلوی رفتنش را بگیرند. همان طور که سالها قبل نتوانستند جلوی خداحافظی ناگهانی او و البته ترک استقلال در نیم فصل را بگیرند.

قرارداد سه ساله مجیدی در واقع یک تفاهم نامه شفاهی بود و طوری نبود که مانع رفتن فرهاد شود. هر چند که خیلی‌ها می‌گویند اگر قرارداد رسمی‌و کتبی هم وجود داشت بعید بود آجورلو جلوی رفتن فرهاد را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکست ناپذیران آبی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    چه فرقی میکنه مهم اینه که با فرهاد لنگیارو زیر گرفتیم رفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • 6 IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      5-1 يادت نره پودري

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی