نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مایکل اوون - ربکا جین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ستاره‌های تلویزیونی برای اولین بار در مورد اینکه چگونه مایکل اوون به او گفت ازدواجش «ساختگی» است و از او عکس‌های جنسی می‌خواست، صحبت کرد.

مایکل اوون ۴۲ ساله، سال گذشته بخاطر پیام‌هایی که به ربکا جین، شرکت‌کننده برنامه «برادر بزرگ»، داده بود، در کانون رسوایی قرار گرفت.

ربکا می‌گوید که اوون به او گفته بود ازدواجش ساختگی بوده و برای حفظ ظاهر. ربکا برای اولین بار در مورد پیام‌های اوون صحبت کرد و می‌گوید که تصور می‌کرد با مرد مجرد در حال صحبت است. ربکا که تجارت سلامت روان را اداره می‌کند، گفت: «مایکل به من می‌گفت ازدواجش به خاطر ادامه به تجارت اسب‌های مسابقه‌ای بوده و ساختگی است و همچنین ازدواجش به پایان رسیده و دیگر متأهل نیست. باید کمی بیشتر در موردش بررسی می‌کردم و محتاط‌تر عمل می‌کردم. او در طول آن ۶ هفته که با هم در ارتباط بودیم یک مشت چرندیات به من تحویل داد و می‌خواست من را ببیند. اما من او را رد کردم و با او دیدار نکردم. در واقع از قد او خوشم نمی‌آمد.»

ربکا همچنین فاش کرد که بعد از افشای آن موضوع، با همسر ۴۱ ساله اوون، لوئیس، صحبت کرد و او توضیحاتش را پذیرفت. اما جما، دختر اوون، بخشندگی کمتری به خرج داد و ربکا را در شبکه‌های اجتماعی «بدبخت» خطاب کرد. ربکا هم ساکت نماند و جما را «ریاکار» دانست.

پس از اینکه در ژوئن گذشته مشخص شد که اوون از ربکا عکس‌های جنسی می‌خواست، تصویر پاک و سالم این ستاره سابق لیورپول، منچستریونایتد، نیوکاسل و رئال‌مادرید خراب شد. جما همچنین به ربکا گفت: «برایت متأسفم که برای کمی شهرت خودت را کوچک می‌کنی. خیلی حقیر هستی.» و همچنین او را به نادیده گرفتن تلاش‌های مادرش برای صحبت با او متهم کرد.

ربکا که به خاطر این اتفاقات شغلش در خیریه سلامت روان را از دست داده بود، گفت که حمله جما باعث شد تا دردسرهایش بیشتر شود. ربکا افزود: «این پدرش بود که اشتباه کرد نه من. من مادرش را هم نادیده نگرفتم. او در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داده بود که من مجبور بودم صفحه را ببندم. اما در نهایت با او صحبت کردم.»

او همچنین در ادامه گفت: «وقتی با لوئیس صحبت کردم متوجه شدم مایکل به او هم یک مشت چرندیات تحویل داده. لوئیس معتقد بود که شخص دیگری به من پیام می‌داده، مثلاً مدیر برنامه‌هایش. اما وقتی پیام‌های صوتی مایکل را برایش فرستادم و او تاریخ‌ها را چک کرد همه چیز را متوجه شد.»

اوون در کتاب زندگینامه‌اش در مورد مشکلات ازدواجش صحبت کرد و فاش کرد که پس از بازنشستگی به طلاق فکر می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی