۱
مذاکرات تلفنی پرسپولیس با احمد نوراللهی/ تصمیمی که ستاره سابق را دوباره سرخ‌پوش می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس مذاکرات تلفنی خود با احمد نوراللهی را آغاز کرده است بلکه بتواند این هافبک تأثیرگذار را دوباره به این تیم بازگرداند.

احمد نوراللهی هافبک شناخته شده هم اکنون دراردوی تیم ملی در قطر به سر می‌برد اما خودش دوست دارد در شباب الاهلی بازی کند.

قرارداد سال دوم نوراللهی با این تیم اماراتی براساس توافق طرفین است و رقم آن یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است. مبلغی که هیچ تیم ایرانی قادر به پرداخت آن به احمد نوراللهی نیست. بنابراین طبیعی است این بازیکن ملی پوش ترجیح دهد در امارات بازی کند اما...

این فقط ۵۰ درصد ماجراست. احمد نوراللهی گرچه در مقطعی با مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل شباب الاهلی (در لیگ قهرمانان آسیا) به مشکل خورد اما با نظر همین فرد به امارات رفته بود. حالا اگر ژاردیم که با الهلال قهرمان آسیا شد به شباب الاهلی برود هافبک ایرانی را می‌خواهد یا نه؟

این سرمربی معروف که با فوتبالیست‌های بزرگی کار کرده ترجیح می‌دهد با هافبک یا مهاجمان برزیلی و اروپایی کار کند و شاید همین موضوع به یحیی گل محمدی کمک کند. چرا؟ سرمربی پرسپولیس که تجربه تلخی از رویارویی با ژاردیم در بازی با الهلال عربستان دارد حالا چشم انتظار یاری این مربی پرتغالی است. اگر ژاردیم به هردلیلی احمد نوراللهی را نخواهد راه بازگشت هافبک مورد علاقه یحیی گل محمدی به پرسپولیس هموار خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس بارها در نشست‌های خبری خود یکی از اصلی‌ترین دلایل ناکامی این تیم در لیگ بیست و یکم را احمد نوراللهی خوانده و اعتقاد فراوانی به سبک بازی این هافبک زحمتکش و بازیساز دارد. رضا درویش نیز مذاکرات ابتدایی را آغاز کرده اما همه چیز منوط به تصمیم ژاردیم است.

البته پرسپولیسی‌ها به دلیل روحیات خاص ژاردیم بسیار امیدوارند او هافبک ایرانی را نخواهد تا احمد نوراللهی را دوباره به خدمت بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کریمی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    اگه بیاد عالی عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی