نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
طوفان توئیتری آبی‌ها/ هشتگ مربی معتبر خارجی توسط استقلالی‌ها ترند شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیشب هواداران استقلال هشتگ #مربی_معتبر_خارجی رو به ترند اول توییتر تبدیل کردند.

مدیران استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی، به دنبال سرمربی جدید برای آبی پوشان تهرانی هستند و در حال حاضر شایعات زیادی در ارتباط با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که جواد نکونام نزدیک‌ترین فرد به نیمکت استقلال باشد.

اما نه موضوع حضور نکونام، بلکه ماجرای سرمربی ایرانی روی نیمکت این تیم با واکنش منفی تعداد زیادی از هواداران استقلال در فضای مجازی روبرو شده است؛ هواداران این تیم معتقد هستند که باید نیمکت تیم را به یک مربی معتبر خارجی سپرد.

به همین دلیل دیشب شاهد طوفان توییتری هواداران استقلال در توییتر بودیم که در نهایت هشتگ "#مربی_معتبر_خارجی" با بیش از ۴۰ هزار بار استفاده توسط هواداران آبی پوش تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مربی خارجی خوب IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    فکر نمیکنم مربی خارجی خوب قیمتش از انواع ژنرال و آدمیرال و لالیگایی و اروپایی و بوندسلیگایی خودمون بیشتر باشه همین مستر پین بنده خدا مگه چقدر برای دستیاری وقهرمان کردن استقلال دریافتی داشته ؟همین اسکوچیچ که الان مربی تیم ملی شده مگه با چقدر دستمزد وارد ایران شد ؟
  • هوادار ۵۰ساله IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    باز هم ارتش سری لنگی به فعالیت افتاد کمپین‌های لنگی را به پای هواداران استقلال می نویسند افسوس از این همه دروغ‌پراکنی
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    ما که هر استقلالی ای دیدیم تایید کردن خدا کنه نکونام از مربیای داخلی واستا تو خارجیها بیاد ولی با توجه به شواهد همه نکونام و می خوان حالا این هشتک پشتک و کی راه انداخته خدا میدونه🤔🤔🤔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی