نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رکوردشکنی تاریخی هافبک ملی‌پوش/ مردی که رنگ باخت را ندیده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره تیم ملی آرژانتین به یک رکورد خاص در تیم ملی کشورش دست یافت.

پیروزی ۵-۰ آرژانتین مقابل استونی، سی و سومین بازی بدون شکست زیر نظر لیونل اسکالونی را به عنوان مربی برای آلبی سلسته رقم زد.

فراتر از رکورد قابل توجه تیم ملی آرژانتین چند ماه قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یکی از اعضای اصلی این تیم نیز به یک رکورد تاریخی رسید؛ رودریگو دی‌پائول سی و یکمین بازی متوالی خود را بدون شکست با آبی و سفیدها به پایان رساند و به این ترتیب هنوز رنگ باخت را با تیم ملی آرژانتین به خود ندیده است.

ستاره تیم اتلتیکومادرید با انتشار پیامی به این رکورد در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. هافبکی که در حال حاضر در کنار جیووانی لوسلسو و لئاندرو پاردس یکی از ستون‌های خط هافبک آرژانتین محسوب می‌شود، نوشت: «چقدر افتخار می‌کنم که نماینده کشورم هستم. ما یک هفته فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم! حالا وقت استراحت است. خیلی احساس غرور می‌کنم که در تاریخ تیم کشورم هستم، رکورد یک تزریق ذهنی است که بدانیم کار خوب همیشه جواب می‌دهد. زنده‌باد تیم ملی!»

رودریگو این متن را با عکسی منتشر کرد که در آن لیونل مسی را در یکی از پنج گلی که به استونی زد، در آغوش گرفته بود. لازم به ذکر است که او دو بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال آرژانتین مانند اسکار روگری و سرخیو آگوئرو را که ۳۰ بازی بدون شکست با تیم ملی دارند را پشت سر گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی