نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
قتل دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی با تیراندازی پسر خشمگین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانواده چهار نگهبان که ازسوی مردی ۲۴ ساله در شهریار با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند با حضور دردادسرای جنایی تهران برای قاتل درخواست قصاص کردند. یکی از قربانیان این تیراندازی دروازه‌بان سابق تیم ملی هندبال بود.

این قاتل تیرانداز به نام علیرضا ۲۴ ساله، جمعه ششم خرداد امسال به دلیل اختلافی که بر سر یک زمین با یک ارگان دولتی داشت به روستای بالابان شهرستان شهریار رفت و با تیراندازی به شش نگهبان، چهار نفرشان را کشت و دو نفررا زخمی کرد. بعد از جنایت به تهران آمد. روز بعد پیش از آنکه بتواند پنج نفری که در لیست سیاه او قرار داشتند را به قتل برساند، در خیابان طالقانی تهران با ماموران درگیر شد. در این درگیری چهار مامور زخمی شده و قاتل فراری نیز بازداشت شد.

مردی که پدر و برادرش در این تیراندازی کشته شده اند، گفت: برادر ۲۲ ساله ام پیام دروازه بان تیم هندبال کرمانشاه و تیم ملی بود. چون بیکار بود، تصمیم گرفتم که مثل من و پدرمان به عنوان نگهبان به این زمین بیاید. روز حادثه پدرم جلال ۵۳ ساله و برادر ۲۲ ساله ام پیام شیفت کاری‌شان بود. قاتل بی‌رحمانه به آن‌ها و دو همکارشان به نام‌های عبدالعلی و علی ۲۵ ساله شلیک کرد و جانشان را گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی