۲ بازیکن خارجی کارنامه‌دار در لیست خرید یحیی/ گل‌محمدی طلسم انتخاب‌های عجیبش را می‌شکند!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی که طی دو فصل حضورش در پرسپولیس هرگز بازیکنان خارجی خوبی جذب نکرده و دلیل این موضوع را قوانین عجیب و غریب سازمان لیگ تلقی کرده بود.

گل محمدی که در ذوب آهن بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده بود، حالا به دنبال این است تا با جذب بازیکنان خارجی خوب خاطرات تلخ هواداران و اهالی فوتبال را نسبت به انتخاب‌هایی که طی دو فصل اخیر در پرسپولیس داشت، پاک کند.

او در بدو ورود با جذب استوکس و اوساگونا موافقت کرد. کاری که کالدرون نکرده بود و یکی از دلایل اخراجش نیز همین بود. استوکس و اوساگونا اولین نفرات خارجی بودند که در زمان یحیی جذب شدند و در ادامه نیز هنانوف و صفروف از تاجیکستان و تمیروف از ازبکستان جذب شدند. نفراتی که اگرچه ملی پوش بودند اما هیچکدام کارایی زیادی در پرسپولیس نشان ندادند و جالب این که سرمربی پرسپولیس برای جذب هرکدام از این نفرات موانعی را عنوان کرد که حالا این موانع دیگر وجود ندارند و او می‌تواند بدون هیچ مشکلی بازیکنان خارجی خوبی جذب کند.

به همین دلیل او به دنبال یک مدافع مستحکم و همین طور مهاجمی سرزن و بلند قامت است تا در لیگ ۲۲ او را همراهی کنند.

حال باید دید بازیکنان خارجی مورد نظر گل محمدی می‌توانند نظر کارشناسان را جلب کنند یا به همان سرنوشت بازیکنان قبلی دچار خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    ایکاش تو خرید گلسیانی دقت میکردن. اون بازیکنیه که تو پرس کم میاره و فقط میتونه پاس به دروازه بان تو شرایط خطرناک بده. بنظرم نعمتی خیلی ازش بهتره. و بعد اینکه باعث باخت سپاهان مقابل التعاون و اخراج بازیکن خودی،سوتی همین بازیکن بود. ایکاش به جاش کولیبالی میخریدن که خیلی مطمعنتره مخصوصا واسه یحیی که خیلی روی اشتباهات بازیکنان حساسه. احساس میکنم خرید این بازیکن پول دور ریختنه. حالا میگم ببینید کی نتیجه اشو میبینه
  • darioush US ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    in moraby hanouz ham darad eshtebah mikonad, hey bazykone benam mikharad ta kamboude khodash ra joubran konad, Esteghlal parsale ba 11 ta javane bi nam va neshan bala omad va 1 kharejy motavesth, hamankar ra ke Beranco ghablan kard ra Majidi copy kard, valey motasefane Goel Mohamady hanouzin ra nafahmideh, perspolis be 11 bazykone khoube javan ehtiaj darad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی