نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سومین تیم سقوط کننده به لیگ دو مشخص شد/ رایکا و قشقایی با چاشنی شانس ماندنی شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویستا توربین به عنوان سومین تیم این فصل به لیگ دو سقوط کرد.

هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که پیش از این سقوط دو تیم به لیگ دو قطعی شده بود. با این وجود هفته پایانی برای چند تیم بسیار سرنوشت ساز بود؛ تیم هایی که نمی‌خواستند، سومین تیم سقوط کننده، آنها باشند.

ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر با ۱۲ امتیاز، از خیلی وقت پیش سقوط را پذیرفته بودند و رقابت بقا در هفته پایانی بین تیم های سیزدهم تا شانزدهم جدول رده بندی بود.

ویستا توربین و سایپا با ۳۷ امتیاز به ترتیب در رده های پانزدهم و شانزدهم حضور داشته و جنگ اصلی بقا میان آنها بود. ویستا توربین امروز میهمان ملوان بود که پیش از این صعودش به لیگ برتر را قطعی کرده و به دنبال سه امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی بود. سایپا هم میزبان شهرداری همدان بود که در رده هشتم حضور داشت و هیچ خطری تهدیدش نمی‌کرد.

هر دو تیم تهرانی امیدوار بودند که در بازی های امروز پیروز شده و نتایج دیگر به نفع بقای آنها رقم بخورد. نتیجه دو دیدار دیگر هم در سرنوشت سقوط تاثیر داشت و تیم های رایکا و قشقایی که به ترتیب در رده های چهاردهم (۳۸)و سیزدهم (۳۹) حضور داشتند هم هنوز خطر سقوط را احساس می‌کردند. نماینده بابل امروز میهمان شمس آذر بود و شیرازی ها در خانه خوشه طلایی رده ششمی‌به میدان رفته بودند.

نتایج زیر در بازی های امشب رقم خورد تا در نهایت تیم ویستا توربین با ۳۷ امتیاز و حضور در رده شانزدهم، به همراه ماشین و شاهین راهی دسته دو شود. این تیم امروز مقابل ملوان شکست خورد تا بدون توجه به سایر نتایج با لیگ یک وداع کند.

ملوان ۱ - ویستا توربین ۰
سایپا ۲- شهرداری همدان ۱
شمس آذر ۲- رایکا بابل ۰
خوشه طلایی ۳- قشقایی ۲

رایکا و قشقایی خوش شانس ترین تیم های این هفته بودند که با وجود شکست مقابل حریفان خود در لیگ یک ماندنی شدند. در صورتی که ویستا امشب بازی خود را می‌برد می‌توانست از سقوط فرار کند و در این صورت رایکا سقوط می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی