مهدی فنونی زاده
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: افتضاحی که تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران در رقابتهای آسیایی ببار آورد مشخص می کند همچنان مربیان پرسپولیسی در عرصه مربیگری هیچ بازدهی مفیدی برای فوتبال ایران ندارند.

مهدی فنونی‌زاده، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره نتایج اخیر تیم فوتبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و حذف شاگردان مهدی مهدوی کیا و آینده تیم استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال باشگاه استقلال خبر دارید؟

فعلاً بیشتر از اوضاع و احوال باشگاه استقلال موضوع حذف تیم فوتبال امید ایران مطرح است. واقعاً باعث خجالت است که با این همه استعداد و با این همه بازیکن برویم به ترکمنستان ببازیم و از پس ازبکستان و قطر برنیایم! دیگر قرار است با چه تیم‌هایی بازی کنیم که دلمان خوش باشد تیم فوتبال امیدمان می‌تواند در آسیا یک برد بیاورد!

دلیل این شکست و حذف چیست؟

اولاً حاصل استفاده از مربیان پرسپولیسی است. وقتی در لیگ برتر به مربیان پرسپولیسی فرصت نمی‌رسد و مدیران باشگاه‌ها به آنها بها نمیدهند فدراسیون و رفقای پرسپولیسی حاضر در رأس کار که دوست ندارند مربیان پرسپولیسی بیکار بمانند آنها را در رده‌های مختلف ملی به کار می‌گیرند تا به این شکل یک نسل‌کشی عجیب و غریب را رقم بزنند.

نسل کشی؟

بله نسل‌کشی! به این خاطر که این بچه‌ها اگر تحت هدایت یک مربی درست حسابی بودند نه تنها ترکمنستان بلکه قطر و ازبکستان را هم می‌بردند. تیمی که تاکتیک ندارد، چند پاس در عرض و طول نمی‌توانند به هم بدهند، سرعت در رفت و برگشت‌ها یکسان نیست و بدنسازی تیم مشکل دارد دیگر همه چیزش مشخص است. مثل این است که یک اتومبیل را به دست یک مکانیک ناوارد بدهید و او هم تمام پیچ و مهره‌هایش را اشتباه ببندد یا آنها را سفت نکند. وقتی اصول کار در تیم فوتبالی بر پایه مسائل فنی و تاکتیکی نباشد همین می‌شود.

اگر مجیدی را دیدید سلام ما را هم به او برسانید/ مهدوی کیا همانی نیست که از کی روش ایراد می گرفت؟/ فوتبال ملی تا کی باید چوب مربیان پرسپولیسی را بخورد؟

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

شما نگاه کنید؛ نصف بیشتر تیم‌های لیگ برتری سرمربی استقلالی دارند. من نمی‌خواهم با تعصب نسبت به تیم استقلال حرف بزنم اما چرا وقتی این همه تیم در لیگ برتر با مربی استقلالی نتایج خوب می‌گیرند کسی سراغ این مربیان نمی‌رود. کسی سراغ این نفرات نمی‌رود تا تیم‌های ملی ایران را به آنها بسپارند. مهدوی کیا کجا کارکرده؟ کجا سابقه مربیگری داشته که تیم فوتبال امید ایران را به او می‌سپارید؟ مهدی خودش پسر خیلی خوبی است و اصلا به لحاظ شخصیتی کاری با او ندارم، اما به لحاظ فوتبالی اصلا در این حد نبود که تیم فوتبال آینده دار و امید ایران را به دست او بسپارید. ناسلامتی اسم این تیم امید است اما این تیم امید همه ملت ایران و فوتبالیست‌های ایرانی را ناامید کرد. کسی که از کی روش انتقاد می‌کند و او را به نقد می‌کشد باید خودش حرفی برای گفتن در عرصه مربیگری داشته باشد نه اینکه به ترکمنستان ببازد! نه اینکه از پس قطر و ازبکستان برنیاید. این وضعیت نشان می‌دهد ما هیچ توجهی به مربیان داخلی نداریم بلکه فقط روی روابط و رفاقت‌ها تیم‌های پایه ملی ایران را بین خودمان تقسیم می‌کنیم. سرمربی گری تیم امید کم جایگاهی نیست. سرمربیگری تیم زیر ۲۳ سال ایران یعنی سرمربیگری تیم یک پله پایین تر از بزرگسالان ایران.

حالا چه کار میتوان کرد؟

مگر در سال‌های قبل چه کاری انجام شده که حالا بخواهد انجام شود؟ باز هم یک دور باطل و نقطه سر خط! باز هم از الان می‌رویم و تا مسابقات بعدی میخوابیم و دوباره چند روز مانده به مسابقات یک مربی دیگر پرسپولیسی را از درون لُپ لُپ در می‌آورند و تیم فوتبال یک مملکت ۸۵ میلیون نفری را می‌دهند تا ببرد و حذفش کند. این که نشد کار.

یعنی معتقدید باید به استقلالی‌ها بها داده شود؟

الان شما ببینید رضا عنایتی تیم هوادار را به لیگ برتر آورد و این تیم را هم در لیگ برتر حفظ کرد. رحمتی از وقتی به آلومینیوم رفت تیمش را متحول کرد. بازی‌های شهرخودرو در لیگ برتر با سرمربیگری سید عباسی را ببینید. نکونام را ببینید، منصوریان را ببینید، فرهاد مجیدی را ببینید...! این همه مربی استقلال در لیگ چه کار می‌کنند؟ چرا کسی آنها را نمی‌بیند؟ زور که نیست، مربیان پرسپولیسی توانایی زیادی در کار مربیگری ندارند. چه اشکالی دارد که در کارهای دیگر در فوتبال فعالیت کنند و کار را به کاردان بسپارند.

از استقلال حرفی نمی‌زنید؟

همه منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. امیدواریم هر کسی می‌آید بتواند بازهم نتایج خوب فصل قبل را تکرار کند.

از اوضاع و احوال سرمربی فصل قبل استقلال خبر دارید؟

اگر مجیدی را دیدید سلام ما را هم به او برسانید. امیدوارم هر جا هست موفق باشد و دیگر با استقلال این کارها را نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر راه آموز IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    متاسفم برای شما که با همچنین آدم های که سوابق اخلاقی فراوان دارند مصاحبه میکنید استقلال و پرسپولیس هم ندارد امثال این آقا وحید قلیچ ونوری صلاحیت مصاحبه ندارند لطفا در انتخاب افرادی که با آنها مصاحبه میکنید دقت کنید
    • تاج IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      من خودم استقلالی هستم ، ولی این تیم تلسم شده هست و هرکی بیاد نتیجه نمیگیره بازیکنای امید هم از نظر تاکتیکی بسیار ضعیف هستند و باید چند ماه باهاشون کار بشه تا بشه ازشون خوب بازی گرفت و این نسل از بازیکنای امید از ضعیف ترین بازیکنای امید بودن مهدوی کیا نباید این وسط قربانی بشه
    • اهواز IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      برای خودت متاسف باش چون حرف حق را زده یه نگاه به تیم ملی بنداز مربی به بازیکنان میگه برید یه تیمی دیده بشید مثل دانیال اسماعیلی که میگه اگر برم بارسلون هم انتخاب نمیشم و بخاطر همین موضوع مجبور شد بره لنگ این تیم میلی هم میشه زنگ تفریح اوت میشه بر میگرده
  • شهین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    مگه رنگ اول لباس تیم ملی سفید نیست، چرا با این رنگ بازی نکرده؟
  • علیرضا توانافر IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    خب پرسپولیسی ها دانش مربی گری ندارند حالا تیم برد المپیک ساکت می مونی
  • حمید IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    راست میگه دیگه.به نظر من اگه تمام مربیان استقلالی سرمربی تیم های لیگ برتری میشدن 15هفته زودتر استقلال قهرمان لیگ میشد.قشنگ همشون جلو استقلال تاکتیک در حد تیم مالدیو میزاشتن. خودشون هم خوب میدونن اگه مربی سایر تیم های لیک استقلالی نبودن عمرا اگه قهرمان میشد.
    • ابوطالب IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      دمت گرم حرف حق زدی....اگه این مربیان استقلالی نبودن تو لیگ عمرا استقلال سوم هم بشه
  • شمسعلی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    😂😂این فنونی زاده همونی نیس می‌گفت باید قایدی فیکس تیم ملی بازی کنه و طارمی ذخیره باشه؟میگه مهدوی‌کیا کجا بوده؟!!! ده سال سطح اول هممنجایی که بازیکنای و مزایای شما خوابش رو ببینن! یه نفر به این بنده خدا بگه شما مگه وکیل مدافع بقیه مربیان مثل رحمتی یا شیشصوریان هستی؟
    • حسین IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      شمس اینجا شمس آنجا شمس همه جا واقعا که شمسعلی شایستگی کمک مربی گلممد را داردخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حسین IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    سلام برحاج مهدی فنونی زاده‌ که از راه دور گل ۶۰متری به عربستان زد بله حاج مهدی درست فرمودند تیم ملی امید را ۴سال پیش استیلی حذف کرد حالا هم مهدوی کیا که ادعا داشت آکادمی هامبورگ آلمان دستش هست بلوف زدند تا کی باید این جماعت لنگپولیس به تیم‌های ملی خیانت کنند آقايان کار را باید به اهلش سپرد من نمی گویم حتما به مربیان استقلالی بدهید آیا امثال مجید جلالی ،ابراهیم زاده ،نمی توانستند تیم ملی را به المپیک برسانند در ضمن شاه فرهاد به قول بزرگمرد تاریخ مربیگری تاریخ فوتبال ایران جناب مهاجرانی حضور فرهاد درامارات راهی را برای ورود مربیان ایرانی به لیگهای حوزه خلیج فارس باز می‌نماید وماهواداران هم آرزوی موفقیت برای شاه فرهاد مجیدی داریم
    • ح محمدی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      آدم بی اطلاع ایران 40 ساله المپیک نرفته چه ربطی داره، بالاخره همین این مربیان جرات میکنن خودشم مهمه، دور قبل که مجیدی از ترس فرار کرد، حالا که با هزار اما واگر قهرمان شد بازم از ترسش فرار کرد، البته کارش درسته، میدونست که هرگز دیگه اول نمیشن.
  • Hamid IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    دور قبل هم منصوریان بود بازیکن دو کارته استفاده کرد ... مشکل از مربی پرسپولیسی یا استقلالی نیست ساختار تیم های پایه باشگاه ها و کل کشور مشکل داره
    • بچه که بودم سُرخک گرفتم هنو خوب نشدم.. خخخ IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      ولی حداقل منصوریان نتایج تیمش خیلی بهتر بود.. حالا بازیکن دوکارته فرستادن تو زمین بحث تاکتیکی نیست.
  • برکت TW ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    اینقدر قرمز آبی نکنید . تیم ملی هست و همه ایرانی هستیم . جبهه بندی نکنید . تا شماها که افراد با سابقه هستید اینجوری جبهه بندی میکنید وای بحال هواداران تیمها. بس کنید .
  • افشین دست کج IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    کلا ۴۰ ساله تمام رده های تیم ملی و کل فدراسیون رو کنترات دادن به لنگی ها و اینم نتیجشه که بیش از ۴۰ سال ناکامی و شکست و سرافکندگی در همه رده ها و مسابقات
  • احمدرضا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    خدایا ببین ما با کی ۸۰ میلیون شدیم؟؟؟کار دنیا را ببین،مهدوی کیا با ۱۱ سال بازی در بوندسلیگا و حضور در کمیته جوانان فیفا و دعوت رسمی از طرف فیفا به تمامی مراسمها،مورد تمسخر مهدی فنونی زاده قرار میگیرد،من کاری به کری دو باشگاه سرخابی ندارم مهدوی‌کیا نه تنها افتخار ایران هست بلکه کل اسیا به این مرد بزرگ افتخار میکند،اما در زمینه مربی گری،اقای مهدوی کیا یه طرحی دادند که از الان افراد زیر ۲۱ سال بازی دهند تا اینها هماهنگ شوند برای دور مقدماتی المپیک،همه هم قبول کردن،و این بازی ها هم فقط به عنوان بازی های تدارکاتی به ان نگاه می کنند،لطفا عقده و کینه را تمام کنید بزارید اقا مهدی کارش را انجام دهد،تیم المپیک در دوره های قبل با بهترین بازیکنان لیگ و لژیونر نتوانست به دور بعدی صعود کند و از المپیک حذف شد،دوستان عزیز باور کنید بحث سرخابی نیست ،استعدادهای الان تیم المپیک،هیچکدامشان در لیگ برتر بازی نمی کنند و تیم خیلی ضعیفی داریم و اصلا مشکل از مهدوی کیا نیست،تازه امکانات خوبی هم این فدراسیون ورشکسته ندارد ت حتی به تیم ملی بزرگسالان دهد چه رسد به تیم های پایه،فقط خواهشا انصاف داشته باشید.
  • Ali IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    آق مهدی اولین کسانی که امید را نا امید کردند شما استقلالی هابودید پس گناه بزرگ خودتان را به دوش دیگران نیندازید
    • شاهرخ خان: IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      همین استقلالیا مگه نبودن که میگفتن بازیکن به تیم امید نمیدیم. وقتی اصلا معلوم نیست تو این مملکت لیگ امید داریم یا نه و اصلا هیشکی اسم بازیکنای تیم امید کشورشو نمیدونه توقع داریم با داغونترین کشورهای دنیا_ که حداقل سازمان لیگشون درسته و سالهاست به پایه‌هاشون اهمیت میدن_ بریم نبازیم!! ناکامی تیم امید از فدراسیونی به فدراسیون دیگه منتقل میشه و این وسط مربیا هیچ تقصیری ندارن. ایراد مربیای ما اینه که خودبزرگ‌بینن و فکر میکنن یه دفه میتونن بشن مربی باشگاهی یا ملی. هر بازی و اتفاقاتش یک آزمون بزرگ برای مربیاست. نمونه‌اش یحیی گل‌محمدی که چندین دربی برده رو مساوی کرده چون در کنار ترس ذاتیش تجربه کمی داره و نمیدونه بازی برده رو چطور باید حفظ کنه. مهدوی‌کیا هم تجربه نداره و آدمای اطرافش هم مثل خودش بی‌تجربه‌اند. مربیگری مثل شطرنج میمونه که برای برد باید کلی مهره رو جابه‌جا کنی و کلی تغییر روش بدی. یک مربی خوب باید شطرنجباز خوبی باشه. اکثر مربیای ما اصلا شطرنج بلد نیستن.
  • ناشناس IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    آخه این کیه که باهاش مصاحبه می کنید چه افتخاری داره کجای دنیا اینو بعنوان ورزشکار و پیسکسوت میشناسن ایشان سطح فکری و فوتبالیش در حد محلات بیشتر نیست
  • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    داش مهدی حرف واقعیت رو گفتی و اون دوستانه که دارن میگن مهدی سابقه بازیگری توی آلمان رو داره یا از فوتبال چیزی نمی‌دونم یا خودشون رو زدن به اون راه آخه عزیز دل مگه هر کسی بازیکن خوبی بوده حتما. مربی خوبیه ؟ واقعا افتضاح بود بازیهای تیم امید تیم حکومتی همینه
  • یک ایرانی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    خبرورزشی چرا آدمایی باسازمخالف وسطحی نگررو برا مصاحبه پیدا میکند ،کی میخواید ازسطحی نگری فاصله بگیرید،مهدوی کیا عوض بشه کی بیاد چرافرصت نمیدید آخه بعدشم مجیدی شاهکار کرده چرا دنبال تخریب هستید،اگریه خارجی جای مهدوی کیاومجیدی بود این مصاحبه هارومیکردیدانصافا،تاکی خود تحقیری میکنید آخه
  • محمد IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    مهدی مهدوی کیا همان موشک تیم هامبورگ وزننده گل زیبابه امریکاوچین و....میباشد،افتخار ایران واسیا،افتخارهمه پرسپولیبها وهمافتخاراستقلالیا درتیم ملیوبازیکن باکلاس جهانی وسربه زیروباپرستیژومحبوب حتی بین اسیایی ها،حالا موردتمسخراقامهدی فنونی زاده شده،عاقلان دانند.
  • حجت IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    این آقا پاک شده؟ اظهاراتش نشون میده هنوز یه چیزایی میزنه و دچار زوال عقله. لازمه بره تاریخ فوتبال رو یه نگاه مجدد بندازه. البته اگر سواد درک فوتبال رو داشته باشه.
  • پرویز IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    آقای فنونی زاده با این همه علم و آگاهی بهتر نیست الان سرمربی استقلال بشی ببینیم چه دسته گلی به آب میدی؟ کنار گود نشستن و لنگش کن رو همه میتونن وارد عمل شو تا عیار تو هم معلوم بشه بله آقای فنونی زاده 9 مربی استقلالی کمک شایانی کردند که تیمت بعد از ده سال قهرمان!!!؟؟؟ بشه همه عواملتون رو وارد گود کردید حتی فرزاد حاتمی و توصیه هاش به تارتار که چطور بازی کنه !!! با اممتیازهای بادآورده باد در غبغب کردید و پیش رفتید حالا چیزی رو که همه هواداران حتی هوادارانی از استقلال که حق بین هستند متوجه هستند چی گذشت تا به اصطلاح قهرمان بشید .منتظریم آقای فنونی زاده رو با انواع فنون سرمربی استقلال ببینیم
  • م IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    آقای قول پیکر که جزء یک شوت زدن کاردیگه ای درفوتبال بلدنبودی،توکجای فوتبال بودی؟ مهدوی کیا بهترین بازیکن آسیا شد،توکجابهترین شدی، این امتیاز شوت زدنت هم بخاطرفیزیک خدادادی بوده وپارتی بازی برادرت مرتضی وگر نه الان باید قاض میچراندی اخوی.مهدوی کیا درآلمان بازیکرده ودوره مربیگری ومدرسه فوتبال داشته توکجا این فوتبال بودی؟ حالازرین چه حرف به زندیک چیزی تواندازه فوتبالت حرف بزن.
  • سيدمحمد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    اقای فنونی زاده یادگل هاي شمابه عربستان آدم شاد میکنه آگه به افای مهدوی کیا قت بدن وبازی تدارکاتی بذارن یقینا به‌ المپیک صعود میکنیم
  • محمدرضا IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    اخه یکی نیست بگه دراز تیم المپیک رو همین منصوریان با بازی دادن بازیکن دوکارته حذفش نکرد از المپیک لامصب مربی کیسه وقتی خبر نداره بازیکن دوکارته داره میفرسته تو زمین حال روز فوتبال این میشه که یکی از غار اصحاب کهف بیاد بیرون زر بزنه درضمن اقا مهدی این تیم رو برا دو دوره داره جمع میکنه دارز برو به اون مربی کیسه بگو‌چرا بازیکنای امید رو به تیم ملی ندادی بازم خدا روشکر ازپرسپولیس کسی تو تیم امید نیست اره چون حکومتی نیست بهتون فشار اومده همین مجیدی شما با امید ایران حذف نشد برو یه مقدار اطلاعاتت رو بیشتر کن بعد بیازر بزن
  • استقلال IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    نمیدونم یکی نیست به این آقا بگه تو رو صننم؟؟ مایه خجالت استقلال شدی بابا دست بردار. یعنی آقای مهدوی کیا فارغ از هر رنگ و تیمی افتخار ایران تو کل دنیاست رو تو داری سرزنش میکنی؟؟؟ درست مث اینه که یه فرغون بخواد ماکسیما رو سرزنش کنه و .... برو دنبال خاله خاله بازیت عمو تو از فوتبال چی میدونی. شاید نسل جدید تو رو نشناسن ولی ماها خوب دیدم کی بودی و خخخخخ از کل فوتبال یه زیر توپ کشیدن رو یاد گرفته بودی و.... هر چند وقت یه بار میخای جلب توجه کنه میای نطق میکنی خجالت بکش... شدی لکه ننگ استقلال هر که میخاد مسخره مون کنه میگه برو با اوون پیشکسوتتون. ایندفعه هم اسم پرسپولیس رو به زبون اوردی ولی دفعه آخرت بود حرفای گنده تر از دهنت رو به زبون اوردی این حرفا به دهن تو گندگی میکنه.استقلال و پرسپولیس افتخار ایرانن هر چند تو ایران و وطن نمیفهمی...
  • حامد IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    جناب فنونی زاده عزیز..من خودم استقلالی هستم و افتخار میکنم..اما ربطی به مربی نداره..ما نیم قرن المپیک نرفتیم..اخرین باری که رفتیم اوایل پهلوی دوم بوده..مهدوی کیا پرسپولیسی باشخصیتی .ما ۴۰ سال فینال جام ملتها اسیا ندیدیم..۳۵ سال هیچ تیم باشگاهی قهرمان اسیا نشده..فساد فوتبال و مملکتمونو گرفته..قبول دارم تو لیگ اکثر مربیان خوب استقلالی هستن.رحمتی .عنایتی مجیدی امیر قلعه نوعی واقعا عالی کار کردن..اما تو این وضعیت خراب منلکت والله این کری ها هیچ سودی نداره فقط اعصاب هواداران فوتبال داغون میکنه..کاشکی همه باهم بشیم این سیستم الوده ورزش از بین ببریم
  • علیرضا IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    حرف حساب
  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    اینها که ادعا دارن چرا استقلال باهاشون قرارداد نمی بنده اصلا استقلال رو بیخیال ی تیم دسته ۲ اینهایی که صلاحیت مربی گری ندارن کل مدرکشون در حد کری خونی هست والا مرام اون لات‌ها و اراذل بیشتر از اینهاست
  • اس اسی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    لپ لپ را خوب اومدی.خخخ
  • عادل IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این کیه که باهاش مصاحبه میکنید .باید به حال فوتبال زار زد با چنین اشخاص کوته نظر ومتعصب افکار مثه تکویری ها
  • امیر عباس IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اقای فنونی زاده برای دیده شدن راهای دیگه ای هم هست....اگه ۹تا از مربیای لیگ برتری استقلالی نبودن بازم استقلال قهرمان میشد بنظرت؟؟؟؟؟؟
  • سهراب IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    آره همین مربیهای آبی بودند که که استقلال و به قهرمانی رساندند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی