نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنش سریع دانیال اسماعیلی‌فر به پاتک سنگین پرسپولیس به سپاهان/ خودم خواستم پیراهن سرخ را بپوشم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی نظراتی دارد و باید خودم را به آن نظرات نزدیک کنم.

دانیال اسماعیلی‌فر پس از عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر مذاکره‌ای با پرسپولیس داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که دو سال با هم همکاری کنیم. امیدوارم در آینده اتفاقات سال‌های گذشته پرسپولیس تکرار شود و بتوانیم برای هواداران افتخارآفرین باشیم.

وی در واکنش به این موضوع که چقدر امیدوار است با حضور در پرسپولیس دوباره به تیم ملی دعوت شود، گفت: به هر حال در سپاهان هم باید از لحاظ فنی خودم را بالا می‌آوردم و در پرسپولیس هم همین شرایط است. سرمربی تیم ملی نظراتی دارد و باید خودم را به آن نظرات نزدیک کنم؛ وگرنه اگر در بارسلونا هم بازی کنم، اما از نظرات سرمربی دور باشم به تیم ملی دعوت نمی‌شوم. سعی می‌کنم آن چیزی که کادر فنی پرسپولیس و کادر فنی تیم ملی می‌خواهد نزدیک به هم باشد تا من هم به اهدافم برسم.

بازیکن جدید پرسپولیس درباره اینکه آیا با گل‌محمدی صحبتی داشته است، تصریح کرد: امروز یک صحبت کوتاه در مورد شرایط تیم و چیزهایی که برای آینده مدنظر است، انجام دادیم.

اسماعیلی‌فر در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا این موضوع صحت دارد که او مدیر برنامه‌هایش را برای حضور در پرسپولیس تغییر داده است، یادآور شد: برای آمدن به پرسپولیس مدیربرنامه‌های خودم را عوض نکردم. این سؤال را باید از بازیکنی بپرسید که هیچ پیشنهادی نداشته باشد. من را اکثر تیم‌های ایران می‌خواستند. خواسته خودم بود که به پرسپولیس بیایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    "سرمربی تیم (ملی) نظراتی دارد و باید خودم را به آن نظرات نزدیک کنم!" همین جمله دلیل پیوستن این دوستان (ستاره های لیگ و لژیونرها) رو به تیم سوم پایتخت مشخص میکنه!! پ.ن: البته شاید هم بدلیل پفک های توزیعی توی اردو باشه که این نظریه هم در دست بررسی میباشد):
    • سرورکیسه هاییم IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      تیم ۶پایتخت راجع به سرورش نظر نمیده اما تو بهتره بری دنبال پودرها و لابیگری ها بگردی نه اینجا صدمن یه غاز بحرفی
  • امید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    دیگه رفتی پرسپولیس میای بگی به خاطرچیز دیگه اومدم پرسپولیس باعقل جوردرمیاد؟بایدبگی خودم خواستم
  • فنا شدگان IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    چه خوب شد اومد پرسپولیس فصلی که گذشت سپاهان و نوید کیا رو به فنا دادن این فصل هم میخوان پرسپولیس رو فنا بدن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • سلام IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    بخدا مربی های ایران مخ ندارن تو تیمهای جوانان یا لیگ های پایین تر بازیکنایی هست که این دانیال به گردشان نمیرسه جوان پرانگیزه مثل حسین زاده استقلال بعد اینا میان کلی پول باشگاه را هدر میدن امثال دانیال تاریخ مصرف گذشته را میگیرن اینا انگیزه ندارن ولی بازیکن جوان گمنام تا چندین سال برای تیم کارایی دارن ولی امثال دانیال تهشان همینه اگه خوب بود تو سپاهان با اون همه امکانات جواب میداد دانیال هم مثل این 3 تا خارجی میمانه در حد پرسپولیس نیست حتی لیگ سه هم بره باید نیمکت نشین باشه همین جور مثل باران بازیکن بی کیفیت داره میاد پرسپولیس بعد یه بازیکن خوب مثل رامین که تمام لیگ قبولش دارند باید بره دانیال تاریخ مصرف گذشته بیاد جاش قطعا این اشتباه فصل بعد باعث پشیمانی برای باشگاه میشه بعد میان میگن حیف شد رامین را از دست دادیم یه بی خاصیت آمد جاش
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    خوش امدی دانیال عزیز امیدوارم که موفق باشی.. انتخاب تیم اول ایران وپایتخت تبریک عرض میکنم.. اینجا دیگه نیازنیست ده سال حسرت بخوری تا سردلسوزی وصدقه وکمک امتیاز معشیتی ولطف فدراسیون فوتبال وجناب سجادی وکمیته داوران قهرمان پاک. تقدیمت کنند.. چقدر قشنگ گفت افشین خان پیروانی... امتیاز معشیتی.. ای خدا..
  • حسن قهار IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    درجواب فنا شدگان باید بگم ،شما فعلا به فکر یه سرمربی واسه تیم حقیرتون باشه،تنها اسطوله تیمتون،یعنی شااااااه هم که رفت جایی که از کودکی ونوجوانی تا میانسالی از اونجا خاطرات شیرین وخوبی داشت.اخه شااااااه لعنتیا؟؟؟لقب دیگه ایی نبود بزارید رو این بنده خدا؟؟شااااااااه؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی