نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بازیکن مغضوب یحیی در لیست خرید تراکتور/ ستاره سرخ‌ها راهی تبریز می‌شود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در لیست خرید سرمربی تیم تراکتور قرار دارد.

با حضور دانیال اسماعیلی‌فر در تیم پرسپولیس، حالا جدایی رامین رضاییان از جمع سرخپوشان قطعی به نظر می‌رسد. رضاییان که در مدت نیم‌فصل حضورش در پرسپولیس نتوانست رضایت کادر فنی این تیم را جلب کند، حالا با پیشنهاداتی مواجه است و باید دید این بازیکن فصل آینده در چه تیمی توپ خواهد زد.

در همین راستا ارطغرول ساغلام سرمربی فصل گذشته تیم تراکتور پیش از سفر خود به ترکیه، لیست بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده است که در این بین نام رامین رضاییان نیز دیده می‌شود.

باشگاه تراکتور اکنون در حال مذاکره با ساغلام برای قطعی شدن ادامه حضور این مربی در تبریز است و در صورت ماندن ساغلام در تبریز، مدیران این باشگاه به صورت جدی با رضاییان وارد مذاکره خواهند شد.

ساغلام در اکثر پست‌ها نام دو الی سه بازیکن را به باشگاه داده است تا مدیران تراکتور مذاکره با آنها را آغاز کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شایان IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    حیف رامین که گیر گل محمدی افتاد
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    واقعا گل محمدی پیش خودش چی فکر کرده است رامین خیلی بهتر از دانیال اسماعیلی فر می باشد آقای گل ممد عقب مانده رامین بهتر به سپاهان با ابراهیمی واسدی بروند چون سپاهان خیلی از تراکتور برای قهرمانی تیمش می‌بنده ودارای کلاس خوب فوتبال آسیاست گل محمدی بعدها متوجه خواهد شد که این رامین واسدی چه بازیکنان خوبی بودند گل ممد اگه امسال قهرمان نشه این دیگه نشان بی کفایتی خودش وکادر فنیش میریون همون اول فصل گل محمدی با این خریدهای باید از تیم های دیگه تو جدول تو 6هفته فاصله زیاد ایجاد کن وتیمی هجومی وتاکتیک واز بار فنی عالی باش واکر نه با این همه ستاره بخواهد قهرمان نشه تو جدول بالا و پایین کن باید تمام خسارات وهزینه های زده به باشگاه وهواداران پرداخت کن بره
  • حاجَمیر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    جالبه دو هفته پیش با سنگ زدنش، امروز میخوان بخرنش ... واقعاً تراکتور تیم عجیبیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی