نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چرا گل‌محمدی روی نام مدافع محبوب پرسپولیسی‌ها خط قرمز کشید؟/ دلیل عجیب یحیی برای خرید پر سر و صدا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا یحیی اعلام کرده که رضاییان در کارهای هجومی عملکرد خوبی دارد و به‌خوبی در حملات اضافه می‌شود و سانترهایش هم خطرناک هستند اما این میل زیاد به نفوذ باعث شده در کارهای دفاعی کمتر مشارکت کند، درحالی‌که یک مدافع کناری است.

خیلی از هواداران پرسپولیس معتقدند با وجود رامین رضاییان نیاز چندانی به جذب دانیال اسماعیلی‌فر نبوده و از کادرفنی گله می‌کنند که چرا قرارداد رضاییان تمدید نشده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد علاوه بر اینکه رضاییان بر سر مبلغ قرارداد با باشگاه دچار چالش شده، از نظر فنی هم چندان نتوانسته نظر مربیان پرسپولیس را جلب کند.

ظاهرا یحیی اعلام کرده که رضاییان در کارهای هجومی عملکرد خوبی دارد و به‌خوبی در حملات اضافه می‌شود و سانترهایش هم خطرناک هستند اما این میل زیاد به نفوذ باعث شده در کارهای دفاعی کمتر مشارکت کند، درحالی‌که یک مدافع کناری است. یحیی معتقد است اسماعیلی‌فر بالانس خوبی در دفاع و حمله ایجاد می‌کند و بازیکن کامل‌تری نسبت به رضاییان است و به همین دلیل به‌دنبال جذب وی بود و در نهایت هم او را به خدمت گرفت. با این شرایط رضاییان هم باید دنبال تیمی جدید باشد و می‌گویند شاید به سپاهان برود، هرچند صحبت از احتمال بازگشتش به فوتبال قطر هم شنیده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    گل محمدی نباید و نه جرأت آن را دارد که عذر رضاییان را بخواهد . بهترین بازیکن ایران در پست خود است و امتحان خود را پس داده است . لجبازی و منم منم هم کا ر ساز نیست . برانکو بی جهت و برای نشان اقتدار خودش بیهوده این بازیکن را از پرسپولیس فراری داد . یحیی با ید سر از عناد با رضاییا ن بردارد و مثل بچه آدم بازیکنی به این توانمندی را تقدیم تیم های حریف نکند . کاری که که کالدرون باسروش رفیعی کرد و یحیی هم دنبال کار غیر فنی اورا گرفت و اکنون فهمیده است اشتباه کرده است . ما رگزیده از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود .
  • سلام IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    دانیال انگشت کوچیکه رامین نمیشه هوادارا حق دارند یه بازیکن خوب و محبوب مثل رامین تو تیم باشه تو این چند سال چند ده میلیارد پول هدر رفت بابت خرید چند تا بازیکن بی کیفیت مثل اوساگونا استوکس بودیمیر و 3 تا خارجی فصل قبل و خیلیهای دیگه حالا چی میشد باشگاه به احترام هوادار رامین را حفظ میکرد تازه رامین که خیلی عالی بوده پول خوب زندگی خوب برای اعضای تیم تشویق رایگان حمایت از تیم و حرص و جوش خوردن برای هوادار بدبخت کم پول ولی باشگاه یکم معرفت نداشت بخاطر همین هوادارا رامین را حفظ میکرد هواداری که باشگاه قهرمانیش را مدیونشه فقط حرف مفت میزنن میگن هوادارا سرمایه های باشگاه هستن خوب اگه راس میگین به خواسته اونا احترام بزارید؟ حرف تا عمل خیلی فاصله داره شماها به فکر منافع مالی خودتان هستین هوادار و پرسپولیس هم یه دروغ بزرگی بیش نیست اگه راس میگین رامین را حفظ کنید و مثل هوادارا مجانی در خدمت پرسپولیس باشین اگه هوادارا نبودن پرسپولیس هم تیمی مثل سایپا وپیکان بود شک نکنید این هواداره کهنه پرسپولیس عظمت داده پس بدون هوادارا هیچی نیستین راستی آقا یحیی کریم باقری را هم اخراج کن که کارت تکمیل بشه
  • اکبر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    یحیی متاسفم برات اگر با رامین قرار داد نبدی
  • ح IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    سلام اگه رامین هم نگه داره خیلی خوبه فعلا دنبال سعید صادقی و گلوسیانی و کریم انصاریفر باشید
  • ارش IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    یه روز پشیمون میشی که رامین رو نخواستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی