نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
انقلاب یحیی در خط دفاعی قرمزها/ ارنج دفاعی جدید پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز بالاخره اخبار هفته‌های اخیر درباره انتقال دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس محقق شد و مدافع سرشناس فصل گذشته سپاهان با قراردادی دوساله به پرسپولیس ملحق شد تا احتمال ماندن رامین رضاییان در جمع قرمزها کمتر از همیشه شود.

پرسپولیسی‌ها پیش از این با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی هم قرارداد امضا کردند و گفته می‌شود نفر چهارم هم میلاد زکی‌پور، مدافع چپ اسبق استقلال است که فصل گذشته عضو گل‌گهر بود و با وجود حساسیت هواداران پرسپولیس کار انتقالش به جمع شاگردان گل‌محمدی نهایی شده است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس تغییرات در تیمش را از فاز دفاعی شروع کرده و با نفرات جدید ارنج جدید دفاعی تیمش را مشخص کرده است. طبعا پیش‌بینی می‌شود که بیرانوند گلر اصلی قرمزها در فصل جدید خواهد بود و اسماعیلی‌فر و زکی‌پور هم احتمالا جای رضاییان و آقایی را در دو سمت راست و چپ دفاع خواهند گرفت. با توجه به علاقه یحیی به استفاده از علی نعمتی هم پیش‌بینی می‌شود این مدافع زوج پورعلی‌گنجی باشد، مدافع باتجربه‌ای که برای پر کردن جای سیدجلال حسینی خریداری شده و باید دید کاپیتان قرمزها درنهایت تصمیم به جدایی می‌گیرد یا خیر؛ چراکه درصورت ماندن باید نیمکت‌نشین شود و دیگر گزینه پیشنهادی به او اضافه شدن به کادرفنی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    پرسپولیس با نعمتی و فرجی ره به جایی نمی برد. باید دو تا دفاع خوب بیاورند... نعمتی بلد نیست یک پاس ساده بدهد. حمل توپ ندارد . قد اش کوتاه هست. و سر بزنگاه از ترس توپ را لو می دهد..پرسپولیس نیاز مبرم به دفاع دارد. ویک مهاجم کارکشته!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • استقلالی اصیل IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    جمع پیرمردا جمعه. خخخخخ
    • پرسپولیسی ام IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      مهم تجربه هس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی