نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیروز قربانی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی می گوید در شأن او نیست تا در تیم هایی حضور پیدا کند که برای سقوط نکردن می جنگند. اگر رایکا برای صعود تلاش کند، در این تیم می ماند.

رایکا بابل فصل سخت پر استرس و سختی را پشت سر گذاشت ولی در نهایت در لیگ یک باقی ماند. پیروز قربانی سرمربی رایکا در این باره مصاحبه‌ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*از لحاظ تجربی فصل خوبی بود ولی کلا از لحاظ فوتبالی به نظرم مزخرف بود! خدا را شکر که تمام و ختم به خیر شد و شرمنده نشدیم. با کمک بچه ها و همکاران توانستیم سهمیه بابل را در لیگ یک حفظ کنیم.

*به نظرم رفتنم اشتباه بود و برگشتنم اشتباه تر. واقعا شرایط به گونه ای بود که خیلی سختی کشیدم، چالش سختی بود و با کمک همکاران توانستیم آن را پشت سر بگذاریم.

*در مورد بلاتکلیفی نیمکت مربیگری استقلال پس از جدایی مجیدی باید بگویم خودشان می دانند، انشاالله هرچه سریع تر مشکل حل شود. باید اجازه بدهیم مدیریت استقلال بهترین تصمیم را بگیرد. من اصلا پیگیری نکردم و نمی دانم چه اسامی برای نیمکت مطرح شده ولی انشاالله اتفاق خوبی بیفتد.

هم رفتنم و هم بازگشتم به این تیم اشتباه بود/ من در مازندران دکتری فوتبال گرفتم!/ یک فصل مزخرف را پشت را سر پذاشتم

*از اول مربیگری فوتبالم در جاهایی کار کردم که هم پر تماشاگر بوده و هم مشکلات زیادی داشته است. بوکان و رایکا جزو پر تماشاگر ترین تیم های ایران هستند. به نظرم این قضیه از لحاظ تجربی خیلی به من کمک کرد. فکر می کنم فوق لیسانسم را در فوتبال با بوکان گرفتم و دکتری را در بابل!

*برای فصل بعد برنامه ام مشخص نیست، اگر قرار باشد در رایکا بابل بمانم و این تیم اگر می خواهد برای صعود بجنگد، باید از لحاظ نگرش، دیدگاه و خیلی چیزهای دیگر شخم زده شود. در دو سه فصل گذشته رایکا فقط توانسته در لیگ بماند، در شخصیت من نیست در تیمی باشم که فقط برای نیفتادن می جنگد.

*در دوران بازیگری ام همیشه در جاهایی بازی کردم که در کورس قهرمانی بوده است. اگر دوستان یکسری مشکلات را حل کنند و تمهیداتی بیندیشند که رایکا برای صعود بجنگد در خدمتشان هستم. شأن مردم بابل خیلی بیشتر از این چیزها است و تماشاگران فوتبال فهمی دارد. مسئولین باید تیمی ببندند که مدعی صعود باشد. اگر چنین اتفاقی بیفتد من با افتخار در خدمتشان هستم، اگر نه ترجیح می دهم در جاهای دیگر کار کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی