پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
۳ |
۵
باشگاه اصفهانی از تیمداری در چند رشته انصراف داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب آهن در فصل جدید در چند رشته غیر فوتبالی تیم‌داری حرفه‌ای نخواهد کرد.

محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و سخنگوی باشگاه ذوب آهن پیرامون ‌سیاست‌های باشگاه ذوب‌آهن در امر تیم‌داری اظهار داشت: قطعا باشگاه ذوب‌آهن اصفهان باشگاهی ریشه‌دار و یک باشگاه به تمام معنا واقعی و حرفه‌ای است که در رشته های مختلفی در طول سال‌های گذشته فعالیت داشته است قطعا هر تصمیمی گرفته شود با توجه به جلسات متعدد کارشناسی و فنی است و سپس درجلسه هیئت‌مدیره محترم باشگاه طرح و تصمیم گیری می‌شود.

رمضانی راجع به تصمیم باشگاه ذوب آهن عنوان کرد: به‌دلیل شرایط ویژه مالی اولویت نخست باشگاه استهلاک دیون انباشته‌شده از دوره‌های ‌قبلی است که قطعا نقش موثری روی توسعه برند و وجهه باشگاه ذوب‌آهن دارد.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن در مورد سیاست این باشگاه اظهار داشت: سیاست دیگری که باشگاه برای چشم‌انداز فصل آینده ترسیم نموده‌، پرهیز از موازی‌کاری در استان است، لذا تیم‌داری باشگاه ذوب‌آهن ‌در فصل آینده با توجه به جلوگیری از موازی‌کاری ادامه خواهد یافت و در فصل ورزشی پیش رو باشگاه ذوب‌آهن دربرخی رشته‌های آقایان و بانوان در سطح آکادمی و یا استانی فعالیت خواهد نمود که پس از مشخص شدن اعلام می‌گردد.

وی همچنین گفت: به‌هیچ‌عنوان قصد نداریم به لحاظ هزینه و ریخت‌وپاش‌های مالی با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم زیرا این‌گونه هدف اصلی ورزش گم خواهد شد و شاخصه‌های‌ اخلاقی و رقابت سالم تحت شعاع ‌مسائل مالی قرار خواهد گرفت؛ رقابت ما در میادین ورزشی با تکیه‌بر نیروهای بومی و با هدف بازیکن پروری‌، نخبه‌پروری و اخلاق‌مداری و در عین حال درآمدزایی است.

او در مورد شرایط مالی باشگاه‌ها غیر از فوتبال عنوان کرد: در بخش اسپانسرینگ نیز در حال فعالیت‌های خوبی هستیم؛ جا دارد از حمایت‌های همیشگی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و هیئت‌مدیره باشگاه هم تشکر و قدردانی نمایم. در همه جا حامی باشگاه ورزشکاران بوده‌اند؛ حضور مداوم مهندس رخصتی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن در جمع تیم‌ها نشان این دیدگاه مثبت و رو به جلو است اما فراموش نکنید شرایط اقتصادی خاصی بر باشگاه‌ها حاکم است که اگر مدیریت نشود در درازمدت همه باشگاه‌ها را دچار مشکل خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    کاردرست را باید پذیرفت و حمایت کرد.بربانی این ایده ودیگرعزیزان هم میهن درود.
  • حمید رضایی IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    چطور پارسال وقتی فولاد رو چند برابر میفروختید و کرول کرول دلار وارد حسابهاتون میشد حرف از اخلاف مداری نبود اما همینکه روسیه نصف قیمت شما فولاد رو میفروشه و شما نمیتونی رقابت کنی و پول دربیاری همه تون( از فولاد خوزستان و فولاد سپاهان و فولاد ذوب آهن و ... ) دم از اخلاق میزنی اخوی؟؟؟!!
  • من IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    کفگیر به ته دیگ خورده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی