نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
ادعای رقیب تیم ملی در خصوص لغو بازی دوستانه/ همه چیز تقصر ایرانی‌ها بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی خبر داد تیم ملی این کشور در آستانه برگزاری بازی دوستانه با ایران بوده، اما در آخرین لحظه این مسابقه لغو شده است.

فدراسیون فوتبال در حالی تنها توانست یک بازی دوستانه با الجزایر در پنجره بازی‌های ملی ماه ژوئن (خرداد) را نهایی کند که مسئولان فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) اعتقاد دارند ایران برنامه آنها را به هم زد. SAFA در تلاش برای ترتیب یک بازی دوستانه با ایران در دوحه قطر بود، اما طبق ادعای رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی، در آخرین لحظه این بازی از جانب ایران لغو شد.

تبوگو موتلانته رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در این باره گفت: تمام کارهای اداری را با فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه بین تیم‌های ملی دو کشور انجام داده بودیم و حتی آنها از ما خواسته بودند که پاسپورت بازیکنان‌مان را بفرستیم، اما بعداً به ما اطلاع دادند که نمی‌توانند با ما بازی کنند. آنها این را از طریق ایجنت‌های بازی به ما اطلاع دادند. به دلیل لغو دیرهنگام این بازی، متأسفانه تیم ملی آفریقای جنوبی هیچ دیدار دوستانه‌ای برای این پنجره بازی‌های ملی ندارد، اما سرمربی تیم قول داده که برنامه ماه سپتامبر خود را که شامل بازی‌های دوستانه نیز می‌شود، ارائه دهد.

هوگو بروس سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی به دنبال برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های قدرتمندی است تا تیم جوانش را محک بزند و از این راه کسب تجربه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 FR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    اسکوچیچ از ترسش داره بازیهای بزرگ رو یکی یکی لغو میکنه تا نکنه با یه باخت بندازنش بیرون همه کاره تیم ملی که حمید استیلی باشه از این بهتر نمیشه کلا فوتبال امید رو خراب کردند حالا اومدند برای بزرگسالان فقط کارشون شده دلالی برای تیم لنگ بازیکنای تیم ملی از ترس اینکه تیم ملی رو از دست بدند یکی یکی میفرستند تو تیم محبوب لنگ یه ذره بزرگ بشید بزارید تیم ملی یه نفسی بکشه
  • اکبر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    بابا بگید پول نداریم بریم کشور های دیگه بازی کنیم دیگه چرا هی مردم رو اسکل میکنید، هی لغو شد هی لغو شد
  • ۷ DE ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    اسکوچیچ و حتی مسئولین فدراسیون نمیخواهند ضعف های تیم ملی رو شود زیرا می دانند هواداران خواهان تغییر مربی می شوند
  • مهدی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    ما باید حتما بازی بزرگ با کشور های آرژانتین و برزیل برگزار کنیم تا بتوانیم از تاکتیک های مناسب و سرعت فوق عالی برای بازی های جام جهانی به دست بیاریم ما باید مرکز باشیم.
  • امیر حسین IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    با این کاراشون امسال ایران جام جهانی ۸ گل از انگلیسی میخوره ۵ گل از ولز ۳ تا از آمریکا هنوز یک بازی دوستانه درست حسابی واسه تیم جفتو جور نکردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی