نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جدایی قطعی دومین مدافع پرسپولیس/ مقصد احتمالی بازیکن سرخ‌ها مشخص شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که قرارداد آقایی با پرسپولیس به پایان رسیده، به نظر می‌رسد وی یکی از بازیکنان جدا شده این تیم باشد.

سعید آقایی که در دو فصل بازی برای پرسپولیس یک قهرمانی لیگ برتر و یک فینال آسیا را تجربه کرد، حالا در شرایطی با پرسپولیس به خط پایان رسیده که پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه را روی میز نمی‌بیند.

در چنین شرایطی او نیز همچون رامین رضاییان دیگر مدافع کناری پرسپولیس خواهد بود که به کارش در این تیم خاتمه می‌دهد تا به این ترتیب پرسپولیس مدافعان کناری خود را به طور کامل تغییر داده باشد.

از فولاد به عنوان یکی از مشتریان جدی وی نام برده می‌شود و در صورتی که جواد نکونام به صورت قطعی در این تیم بماند، احتمالا او راهی فولاد خواهد شد تا پس از پرسپولیس، تراکتور و سپاهان، حضور در یک تیم مدعی دیگر را هم تجربه کند.

نکته جالب اینکه اگر آقایی راهی فولاد شود، با حضور مهدی شیری، زوج سابق چپ و راست پرسپولیس در این تیم خوزستانی شکل خواهد گرفت.

البته برای قطعی شدن تمام این اتفاقات باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد و معادلات نقل و انتقالاتی به خصوص پس از منتفی شدن انتقال زکی‌پور به کجا می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ali IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    بازیکن خوبیه ... ولی تنبل بابا تو ۲سال اینجایی تو دوتا بازی پشت هم خوب نبودی که بیای خط جلو یه سانتر سرعتی خوب بکشی و بعدش سریع برگردی عقب تو خط عقب جات خالی نباشه ..بازیکن باید تو یه سط باشه نه اینکه همش ۱۰۰باشه ولی تو هر بازی باید حداقل ۷۰باشه نه ۴تا بازی درمیون خوب
  • darioush US ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    in bazykonan az avalash aslan nabayad be perspolis miamadand, bavar konid va motmaen bashid ke dalalha tyme Goel Mohamady va khodash ra mibandand, perspolis be yek moraby khoub arzan bedoune dalal ehtiaj darad, va khareji khoube 200 hezar dollary bedoune dalal baraye sale aval aghar khoub boud onvaghat sale baed ezafe konid
  • امید IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    فقط اون استوری که گذاشتی برالنگ
  • تاج کبیر IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    جالبه بازیکن‌های که باهاشون قهرمان میشدن الان می‌گویند خوب نیستند بازم میگن مسعود بی تأثیر بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی