نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ایران ۰ - هلند ۳/ تیم ملی غافلگیر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل هلند شکست خورد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و هلند در ادامه دیدارهای خود در فصل ۲۰۲۲ لیگ ملت‌ها که در شهر برازیلیا برگزار می‌شود از ساعت ۲۲:۳۰ امروز جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ به مصاف هم رفتند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی از طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که تیم ملی ایران از تک بازی خود مقابل چین، ۳ امتیاز گرفته بود و هلندی‌ها از شکست سنگین مقابل آمریکا و ژاپن، بدون امتیاز بودند.

هلندی‌ها با آنالیز دقیقی که از تیم ایران داشتند، بیشتر از اسپک‌های سرعتی و پاس‌های دو سر آنتن استفاده کردند ولی حملات موثر ایران نیز بازی را تا پایان ست نخست، پایاپای پیش برد تا اینکه در نهایت تیم هلند ۲۶ بر ۲۴ برنده شد.

سطح بازی دو تیم اختلاف چندانی با هم نداشت و هلند و ایران، عامل برتری چشمگیری بر یکدیگر نداشتند. البته نیمیر عبدالعزیز، ستاره تیم ملی هلند بود و بیشتر پاس‌ها بیشتر متوجه او بود. روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم هلند نیز در زمان استراحت فنی، کنترل بیشتر امین اسماعیل نژاد و میلاد عبادی پور را به شاگردانش توصیه می‌کرد. اشتباهات کمتر، تعیین کننده تیم برتر میدان بود. عطایی برای تغییر روش بازی تیمش، علی رمضانی را به جای وادی در ست دوم به زمین فرستاد ولی تاثیری بر جریان بازی نداشت و ایران ۲۵ بر ۲۱ ست دوم را هم واگذار کرد.

علی رمضانی و امیرحسین اسفندیار از ابتدای ست سوم، جای وادی و شریفی را گرفتند. بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی تاکید داشت که شاگردانش از بیشتر از اسپک های زاویه دار استفاده کنند و به اصطلاح راست به راست حمله نکنند. هلندی‌ها در امتیازات بالای ست سوم، هوشمندانه تر بازی کردند و در بازیکنان ایران در مقابل استفاده پندان خوبی از توپ هلی برگشتی نداشتند. نتیجه ست سوم ۲۵ بر ۲۱ بود و هلند ۳ بر صفر برنده این بازی شد. این نخستین پیروزی هلند در لیگ ملت های ۲۰۲۲ بود.

در دیداری که پیش از این در کانادا برگزار شد، تیم ملی صربستان با نتیجه ۳ بر ۲ آرژانتین را شکست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خ DE ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    وقتی مسئولین حاضر نیستند برا توسعه و پیشرفت ورزش هزینه کنند طبیعه که چه فوتبال چه والیبال و سایر ورزش های توپی که نیازمند کار تیمی و حرفه ای سازی هستند از رقبا عقب می مانند.در فوتبال که تیم ملی در آسیا خیلی از ۴رقیب اصلی خوب عقب است در والیبال هم که ژاپن دوباره تیم اول شده
  • TeamMelli US ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    فکر می‌کردم با اختلاف کم می‌بریم. حالا باختیم اونم با نتیجه سه صفر؟ کمبود معروف نابغه کاملا حس میشه. ظاهرا ژاپن دوباره شد قدرت اول آسیا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی