۰
خبر خوش به سرمربی تیم ملی ایران درباره وضعیت ۲ پرسپولیسی در لیگ ستارگان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دو مدافع کلیدی تیم ملی فوتبال ایران، در عرصه باشگاهی در فصل جدید رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در کنار یکدیگر به میدان خواهند رفت.

یکی از دغدغه‌های کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با ۳ حریف نام‌آشنا در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، چگونگی چینش خط دفاعی تیم ملی است. دراگان اسکوچیچ همواره در دوران حضورش در تیم ملی نشان داده اعتقاد ویژه‌ای به شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان دارد و این دو بازیکن باتجربه انتخاب‌های نخست اسکوچیچ برای چینش زوج دفاع میانی تیم ملی فوتبال ایران بوده‌اند.

خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در پرسپولیس زوج موفقی را شکل دادند و سپس بعد از جدایی از پرسپولیس و لژیونر شدن به مقصد لیگ ستارگان، در فوتبال باشگاهی در نقش دو رقیب با یکدیگر بوده و در فوتبال ملی، شاکله خط دفاعی تیم ملی را شکل دادند. محمدحسین کنعانی‌زادگان که فصل پرفراز ونشیبی را در تیم الاهلی قطر گذراند، تصمیم به ادامه همکاری با باشگاه قطری دارد و در سال منتهی به رقابت‌های جام جهانی در تیم الاهلی باقی خواهد ماند.

زوج پرسپولیسی تیم ملی در الاهلی قطر

شجاع خلیل‌زاده که بعد از جدایی از پرسپولیس به الریان قطر پیوست، یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بود اما نتوانست درخشش‌های خود در پرسپولیس را در تیم جدیدش تکرار کند و این مسئله باعث شد تا خلیل‌زاده تصمیم به جدایی از الریان بگیرد. مدافع سابق پرسپولیس که نامش در حوالی سرخ‌پوشان مطرح شده بود و احتمال بازگشت دوباره او به پرسپولیس به میان آمده بود، تصمیم گرفت تا در سالی که تیم ملی فوتبال ایران باید در رویداد مهم جام جهانی حضور پیدا کند، همچنان به عنوان لژیونر خارج از لیگ برتر فوتبال ایران کار خود را دنبال کند. خلیل‌زاده بعد از مذاکرات مثبتی که با مدیران باشگاه الاهلی قطر داشت، به عضویت این تیم در آمد تا دوباره به مانند روزهای حضورش در پرسپولیس، هم‌بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان شود.

اسکوچیچ؛ برنده انتقال شجاع به الاهلی!

دراگان اسکوچیچ که به واسطه محدود بودن فرصت آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی دغدغه هماهنگی بازیکنان تیمش را دارد، مطمئنا خوشحال‌ترین فرد از انتقال شجاع خلیل‌زاده به الاهلی قطر است. چرا که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حالا زوج دفاعی مورد علاقه خود را در تیم قطری می‌بیند و مطمئنا حضور خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در خط دفاعی تیم الاهلی می‌تواند به هماهنگی بیشتر این دو ستاره کمک کند.

مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، عارف غلامی و عارف آقاسی مدافعان میانی هستند که با دعوت دراگان اسکوچیچ در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته‌اند اما سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران همواره نشان داده که اعتقاد ویژه‌ای به زوج خلیل‌زاده - کنعانی‌زادگان دارد و این دو ستاره هم توانسته‌اند پاسخ اعتماد دراگان اسکوچیچ را بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی