نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لوسیانو ادینیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوسیانو ادینیو از بازیکنان خوب خارجی بود که به ایران آمد و به زعم بسیاری از کارشناسان سطح فوتبالش فراتر از ایران و آسیا بود.

لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی و سابق تیمهای تراکتور تبریز و مس کرمان که همچنان اخبار فوتبال ایران را پیگیری می کند،در مورد تیم ملی ایران می گوید: برایم جالب بود که شما با انگلیس و آمریکا همگروه شدید. مسلما بازیهای جذابی در پیش خواهد بود که امیدوارم موفق شوید. البته کار ایران در قطر ساده نیست اما من عقیده دارم که شما مهره های خوبی دارید و بازیکنی مثل مهدی طارمی می تواند در جام جهانی ستاره شود و چشمها را خیره کند.

ادینیو در ادامه گفت: من سالها در تراکتور و مس بازی کردم و خوشحالم که امسال مس به لیگ برتر صعود کرد. خیلی ها به من می گفتند چرا به پرسپولیس و استقلال نمی روی اما هرگز از انتخاب های خودم پشیمان نیستم و شاید اگر زمان به عقب برگردد باز هم پرسپولیس و استقلال را انتخاب نکنم.

او افزود: در یک مقطع قرار شد تابعیت ایرانی بگیرم و برای تیم ملی ایران بازی کنم. کارلوس کی روش گفت تو ایرانی شو تا به تیم ملی دعوتت کنم اما یکسری قوانین و مقررات اجازه این کار را به من نداد و در نهایت این ماجرا منتفی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Matin IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    اسکوچیچ کجایی که جات خالیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی