کریستیانو رونالدو - کاترین مایورگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دادگاهی در لاس‌وگاس، آخرین شکایت کاترین مایورگا از کریستیانو رونالدو را رد کرد تا خیال فوق‌ستاره پرتغالی باز هم راحت شود.

شکایت از کریستیانو رونالدو برای تجاوز جنسی بدون هیچ امکانی برای طرح مجدد آن رد شده است.

یک قاضی آمریکایی اعلام کرد مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد توسط وکیل کاترین مایورگا که با سوءنیت عمل کرده بود، متحمل خسارت شده است. جنیفر دورسی، قاضی منطقه، افزود: «تحریم‌های سختی در انتظار بود».

رونالدو که در آن زمان ۲۴ سال داشت، متهم به تجاوز به مدل ۲۵ ساله در لاس‌وگاس آمریکا در ژوئن ۲۰۰۹ شده بود. او شدیدا این ادعاها را رد کرد و گفت رابطه جنسی توافقی بوده و هیچ تجاوزی در کار نبوده است. رونالدو ۲۹۰,۰۰۰ پوند به عنوان حق‌السکوت به او پرداخت کرد اما مایورگا با این شکایت به دنبال پول‌های بیشتر بود.

دورسی گفت که لسلی مارک استووال، وکیل متهم، با استفاده از اسناد افشا شده و دزدیده شده که جزئیات بحث‌های بین رونالدو و وکلایش را شرح می‌داد، با سوءنیت رفتار کرد. در این دستور ۴۲ صفحه‌ای آمده است: «تهیه و استفاده مستمر از این اسناد سوءنیت تلقی می‌شود. صرفاً رد صلاحیت استووال، خسارت نسبت به رونالدو را جبران نمی‌کند، زیرا اسناد دزدیده شده و محتوای محرمانه آن‌ها در تار و پود ادعاهای مایورگا تنیده شده است.»

دورسی اوایل سال جاری اعلام کرده بود که آماده پایان دادن به این پرونده است. این امر پس از آن اتفاق افتاد که استووال در درخواست خود برای غرامت ۲۰٫۲ میلیون پوندی، بر اساس ادعاهایی مبنی بر اینکه رونالدو یا همکارانش توافقنامه محرمانگی سال ۲۰۱۰ را با اجازه نشر گزارش‌ها نقض کرده‌اند، شکست خورد.

تیم حقوقی رونالدو علت این گزارش‌ها را نشت داده‌های الکترونیکی اسنادی دانست که از شرکت‌های حقوقی هک شده و برای فروش گذاشته شده بود. پیتر کریستینسن، وکیل او در لاس‌وگاس نیز ادعا کرد که اطلاعات تغییر یافته یا ساختگی است.

پلیس لاس‌وگاس پس از طرح شکایت مایورگا، تحقیقات خود در مورد تجاوز جنسی را دوباره آغاز کرد، اما استیو ولفسون، دادستان منطقه کلارک، در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که اتهامات کیفری را پیگیری نکند. او به این نتیجه رسید که زمان زیادی گذشته و شواهد نتوانستند اتهامات را اثبات کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجی سی آر سون US ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    طلا که پاکه چه منتش به خاکه! کریس یک انسان واقعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی