سرانجام قطعی شد؛ پایان همکاری پاری‌سن‌ژرمن با پوچتینو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای قطع همکاری با مائوریسیو پوچتینو با این مربی توافق کرد.

تنها پس از ۱۸ ماه همکاری، سرانجام مائوریسیو پوچتینو و پاری‌سن‌ژرمن توافق کردند تا از هم جدا شوند و این مربی پیش از فصل آینده، پاریس را ترک می‌کند.

سرمربی آرژانتینی به مدت ۱۸ ماه هدایت پی‌اس‌جی را برعهده داشت و در اولین فصل کامل حضورش در این تیم، باشگاه را به عنوان قهرمانی لیگ یک رساند و با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به مارسی رده دومی فصل را تمام کرد ولی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام شد. حذف از لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادرید در مرحله یک هشتم نهایی، عامل اصلی در تصمیم‌گیری متقابل پوچتینو برای ترک پاریس بود.

پوچتینو و مالکان قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هفته گذشته برای گفت‌وگوهایی مهم با یکدیگر ملاقات کردند و تصمیم گرفته شد که بهترین تصمیم برای طرفین این است که راه خود را جدا کنند.

پوچتینو پس از ورود به عنوان جانشین توماس توخل در سال ۲۰۲۱، پاریسی‌ها را به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و تبدیل به دومین سرمربی‌ای شد که در دوران مالکیت قطری‌ها، باشگاه را به این مرحله از رقابت‌ها هدایت کرد. تیم او فصل گذشته در خانه خود در لیگ قهرمانان و لیگ یک شکست نخورده بود.

با این وجود، تصمیم گرفته شده که پوچتینو قبل از فصل ۲۳-۲۰۲۲ جدا شود. از زین‌الدین زیدان به عنوان جانشین او در تیم پاریسی یاد می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهراد برهانی IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این نوری هیچی نبوده حسادتش به پرسپولیسی‌ها ذاتیه ..البته کیسه کشه همه ...فاز تیم ملی ولژیونری دارن هیچی هم نمیشن ....تاریخ ثابت کرده..❤️❤️❤️❤️❤️
  • مسعود (رئال،اینتر،ارسناا، استقلال) IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    چقد زیدان مفلوک شده ک بره قاریس،اشتباهی ک خیلی وجهشو پابین میاره صرفا ن فقط واس اینکه بگن پول پرست ها نه ابدا(چون مربیه و بالاخره باس کار کنه)ولی تو تیم رقیبش مربی میشه خوب نیس،امیدوارم موفق باشه ولی باید ببینه ک پوچ و توخل و امری و کارلو و ...همشون اگ نگبم از زیدان بالاترن ب هیچ وجه پایینترم نیستن و هیچ کدوم سرنوشت خوبی نداشتن .اصلا برازنده نیس بگن فلانی اخراج شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی