آقای اسکوچیچ از همان قطر برو و دیگر برنگرد!/ عابدزاده دو گل خورد و چهار تا را الجزایر نزد!/ چرا بازیکنان تیم قهرمان را نیمکت‌نشین کردید؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: بازی نگران کننده، ضعیف و دور از انتظار تیم ملی باعث شد تا مطمئن شویم که اسکوچیچ به هیچ عنوان شایستگی هدایت تیم اول فوتبال کشورمان در جام جهانی را ندارد.

محمد نوری، کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، در واکنش به شکست دو بر یک تیم ملی کشورمان مقابل تیم الجزایر با اشاره به غیبت تعدادی از نفرات اصلی حریف آفریقایی مان و بازی نکردن مهره های استقلالی تاثیرگذار در قهرمانی این تیم در لیگ برتر، حاضر در اردوی تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان ابتدا در رابطه با شکست تیم ملی اظهار داشت: ما قبلا هم گفته بودیم که متاسفانه در انتخاب کادر فنی تیم ملی باند و باندبازی صورت گرفته و افرادی که لایق نشستن روی نیمکت ایران نبودند امروز سکان هدایت تیم اول فوتبال مملکت را در دست گرفته اند. پیش از این بسیاری از کارشناسان و مو سپید کرده های فوتبال گفته بودند افرادی که از حضور اسکوچیچ در اردوی تیم ملی دنبال منافع خودشان بودند کادر فنی تیم ملی را مورد تایید قرار داده و از این افراد حمایت می‌کردند و دوست داشتند بازیکنان مورد نظر خودشان را در لیست تیم ملی جای بدهند.

آقای اسکوچیچ از همان قطر برو و دیگر برنگرد!/ عابدزاده دو گل خورد و چهارتا را الجزایر نزد!/ چرا بازیکنان تیم قهرمان را نیمکت‌نشین کردید؟

وی افزود: ما با تیمی بازی کردیم که به هیچ عنوان شبیه به الجزایر واقعی نبود. تیمی جوان که نیمی از بازیکنان اصلی خودش را در ترکیبش نداشت. حتی من شنیدم تعدادی از بازیکنان الجزایر برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی شان به میدان می‌رفتند. ما الجزایر را در جام ملتهای آفریقا و در سال‌های گذشته دیده بودیم. این تیم فاصله زیادی با تیم واقعی الجزایر داشت اما متاسفانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چنین تیمی ضعیف ترین بازی تاریخ فوتبالش را به نمایش گذاشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: متاسفانه تیم ملی کشورمان در این دیدار نه آرایش درستی داشت، نه در خط دفاعی انسجام و وحدت تاکتیکی از خودش بروز داد نه در یک سوم میانی قدرت تخریب هافبک های حریف را داشت. همچنین در فاز هجومی با داشتن مهره هایی مانند آزمون و مهدی طارمی نشانی از تیم ملی فوتبال ایران نداشت. متاسفانه تیم ملی ایران در این دیدار از درون دروازه تا نوک حمله به شدت ضعیف بود.

نوری در ادامه با اشاره به ترکیب تیم ملی خاطرنشان کرد: باعث تاسف است که دراگان اسکوچیچ از جای دیگر دستور می‌گیرد و ترکیب تیمش را دیگران به او تحمیل می‌کنند. چرا وقتی حسین حسینی با بیشترین کلین شیت و کمترین گل خورده از تیم قهرمان لیگ برتر که بدون باخت به این عنوان دست پیدا کرده در اردوی تیم ملی حضور دارد ولی امیر عابدزاده را درون دروازه تیم ملی قرار می‌دهد. دروازه بانی که واقعاً در حد و حدود تیم ملی نیست. شاید عابدزاده بتواند در لیگ برتر ایران در یک تیم میانه جدولی به پایین بتواند گلر ذخیره باشد ولی متاسفانه چنین دروازه بانی از ابتدا در دروازه می‌ایستد. عابدزاده دو گل خورد و چهار گل نخورد! واقعاً اگر مهاجمان الجزایر دقت می‌کردند باید در این بازی با ۶ گل شکست میخوریم.

نوری افزود: ما دو ماه پیش وقتی تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کرد به خاطر همین مسائل صحبت میکردیم و میگفتیم ایران با این مربی نمی‌تواند به جایی برسد. ما این روزها را پیش‌بینی می‌کردیم. حالا هم هنوز دیر نشده و تقریباً پنج ماه تا جام جهانی فاصله داریم. پیشنهاد ما این است که اسکوچیچ از همان قطر به کشورش برگردد تا تیم ملی بیش از این لطمه نبیند. قطعاً پرداخت ضرر و زیان قرارداد اسکوچیچ به مراتب به صرفه تر از ضرری است که تیم ملی فوتبال کشورمان به لحاظ اعتبار و شخصیت در آسیا با آن مواجه خواهد شد.

آقای اسکوچیچ از همان قطر برو و دیگر برنگرد!/ عابدزاده دو گل خورد و چهارتا را الجزایر نزد!/ چرا بازیکنان تیم قهرمان را نیمکت‌نشین کردید؟

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: متاسفانه در جناح راست تیم ملی عدم حضور بازیکنی مثل صالح حردانی باعث شد تا ما به مشکل بر بخوریم. چرا چنین بازیکنی که به زعم همه کارشناسان فوتبالی اعم از استقلالی و پرسپولیسی بهترین دفاع راست حال حاضر کشور است باید نیمکت نشین صادق محرمی باشد؟ اصلاً من با اسم بازیکنان کاری ندارم. سوالم از سرمربی تیم ملی این است که چرا بازیکنی که در خط دفاع رو به جلو بازی می کند و به خوبی پشت سرش را هم پوشش می دهد نباید در تیم ملی بازی کند؟ اگر بحث تعصب را کنار بگذاریم، واقعاً جناح راست خط دفاع تیم ملی در این بازی به شدت ضعیف بود.

کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان افزود: چرا حسین حسین زاده که یکی از مهره های موثر در قهرمانی استقلال بوده باید در واپسین دقایق بازی به میدان بیاید؟ دیدید که تا آمد داشت گل می زد. چرا مهدی مهدی پور اینقدر کم بازی میکند؟ وقتی مهره های تیم قهرمان لیگ برتر در تیم ملی جایی ندارند اما مهره های ضعیف تر از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان می‌روند کاملاً مشخص می‌شود که لیست تیم ملی سفارش شده است و این برای تیمی که متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی است اصلا درست نیست. تیم ملی جای بازیکن سفارشی نیست.

وی در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ تیمی حاضر نیست با تیم ملی ایران بازی کند به نظر می‌رسد با ادامه این روند حریف بعدی تیم ملی ایران یکی از تیم های داخلی یا منتخبی از تیم های لیگ برتری باشد. متاسفانه فدراسیون فوتبال مان به شدت ضعیف شده و به جای اینکه بازی با تیم‌های درجه یک اروپایی یا آمریکای جنوبی را فراهم کنند به سراغ تیم دوم الجزایر رفتند که در عین ناباوری تیم ملی من حریف این تیم هم نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • سعید IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    نورافکن و محرمی افتضاح
    • حسین IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      واقعا حردانی جوان ودونده وتکنیکی روی نیمکت باشد آنوقت محرمی فیکس آقای اسکوچیچ چه چیزی دارد این محرمی که آبروی تیم ملی را فدایش می کنی به نظرم وریا غفوری وحتی رامین رضاییان جنازه شون از این محرمی بهتره تک روی می‌کرد توپ لو می داد نه در دفاع ونه درحمله اصلا خوب نبود درضمن چرا طارمی باید ۹۰ دقيقه در ترکیب باشد درصورتیکه کار خاصی نکرد مگر بازی تدارکاتی نیست چرانباید همه بازیکنان محک بخورند اصلا این اسکوچیچ معلوم نیست چه کار می‌کند بازیکن سالاری درتیم موج می زند نورالهی ذخیره نشین الشباب الااهلی فیکس بازی می‌کند درصورتیکه آمادگی نداشت تا دیر نشده این اسکوچیچ را اخراج کنید حیف زمان کیروش کبیر بازیکن جرات نداشت تک روی کند ویا اشتباه کند وهر ترکیبی به میدان می فرستاد با جان ودل بازی می‌کردند والان امثال طارمی وآزمون وحتی نورالهی اسکوچیچ اعتنایی نمی کنند
    • حسین IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      واقعا گل گفتی محمد نوری متعصب بازیکن دهه هفتاد استقلال سیم خاردار جلو ی لنگ پولیس کوچولو های لنگی حق دارند تورانشناسند آنموقع که موبایل واینترنت نبود ولی باید بگوبم وقتی دروزاه بان تیم ملی ضعیف بود بایستی تعويض می شد وهمچنین محرمی سوگلی اسکوچیچ دیگر چه بلایی باید سر تیم ملی بیاورد تا این اسکوچیچ دست بردارش شود اصلا این اسکوچیچ معلوم نیست از برانکو خط می گیرد یا از استیلی وهاشمیان
    • پویان IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      خدایی عابدزاده رو خوب اومدی ولی نه حسینی بلکه باید علی بیرو)عقاب( درون دروازه میبود
  • وجدان سرخ IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    محمد نوری و وحید قلیچ یک روح در دو بدن.
    • ناشناس FR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      آقای محمد نوری فضولی مقوف در کاری که در آن علم ندارید فتوی صد من یغاز ندهید بگذارید تیم کار ش روانجام بده.
  • جهانگیر IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تعجبم از خبر ورزشی هست که با این مردک مصاحبه میکنه!!!! جالبه پیشنهاد هم میده!!!! خجالت آور و باعث تأسف هست...
    • آرش IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      حتما پورسانت خبر ورزشی به راه که با این عقب افتاده مصاحبه میکنه وگرنه ما اینهمه کارشناس داریم
    • شمسعلی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      فوتبالی که نفر اول فدراسیونش ماجدی باشه، مربیش اسکوچیچ باشه، مجریش میثاقی باشه، نوری هم میشه کارشناس🤪🤣🤣 با این ترکیب حتما انگلیس رو می‌بریم و شش تایی هم میشه!
    • فوتبال پاک IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      ناراحت شدین دست مافیا رو داره رو میکنه ؟ تیم ملی تیم همه مردم ایران هست نه یه باندی که پشت پرسپولیس سنگر گرفته و تنها چیزی که براشون اهمیت نداره منافع ملی هست با کیروش هم همین کارها رو کردین آخرش وقتی فهمید پشت پرده چه خبره اونجوری آبروتون رو برد و از دلالی برانکو هم صحبت کرد با همین تفکر باعث شدین با ویلموتش اون قرارداد ننگین رو ببندن تا کیروش فرار رو بر قرار ترجیح بده دست بردارین از این بخور بخورها و باند بازیها این چه فوتبالی بود ؟ با یه مشت بچه های جوان الجزایر این تیم میخواد با این تفکر این سرمربی این کمکها و مشاوران جلوی انگلیس و آمریکا بازی کنه ؟
  • رهام IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بی تعصب ودلسوز تیم ملی یا حرص و جر خوردن واسه اینکه چرا بازیکنان کیسه ذخیره هستن.یهو بگو چرا طارمی فیکس هست درحالی که مطهری ورمضانی از تیم قهرمان دعوت نشدن.
    • Mohsen IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      قربون دهنت داداش👍
    • .... IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      کسی اسم این دوتا بازیکنو برد؟ حرف مفت میزنی من استقلالیم ولی میگم جای سیامک نعمتی تو تیم ملی خالیه تو پستش به نظر من بهترینه البته مسدومیت نذاشت امسال خوب دیده بشه موضوع تیم ملیه و تعصب تیمی نیست
  • حسین IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    میخوام‌بگم‌اقای‌نوری‌بازی‌دوسانه‌برای‌همینه‌که‌نقاط‌ضعف‌خودت‌رو‌ برطرف‌کنی‌‌‌‌وبازیکنا‌رو محک‌بزنی‌پس‌روضه‌‌قبل‌از‌مردن‌نخون
    • دو ستاره واقعی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      بحث محک زدن درست اما نه اینکه دروازه بان ها و بازیکنانی که در یک لیست ۶۰نفره هم نمیتونند جا داشته باشند محک بخورند. از این گذشته آزموده را آزمودن خطاست. بیرانوند و عابدزاده قبلا بارها و بارها امتحانشون را پس دادند. این تیم پکیجی استیلی و رفقاش بهیچ وجه تیم ملی ما محسوب نمیشود
    • راستگو IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      با سلام : خواهشا بیرو که بهترینه را وارد بحث خودتان نکنید .
  • hamid IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای محمد نوری مثلاً کارشناس بازیکن استقلالی دیگه ای که جا نزاشتی یه دفعه تیم استقلال با کادر فنیش بیار با الجزایر بازی کنه😂،از این قبیل مشکلات همیشه با تیم ملی بوده و تمام هم نمیشه، برای با برنامه بودن باید خرج کرد و ارتباط داشت
    • 4444 FR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      خداوکیلی اگه بازیکنای تاج بودن دست کمش گل نمیخوردند
    • کاوه IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      یکی بگه این نوری که سطح فکرش اینقدر پایینه بازیکن ملی ، مربی تیم باشگاهی معروفی بوده که فقط بلده مصاحبه های جنجالی و بدون فکر انجام بده و خبر ورزشی هم فوری تیتر اولش کنه ، اخه هیچ رسانه و ادم عاقلی میرود سراغ این بابا که یه سنگی میندازه داخل چاه که ده تا ادم عاقل هم نمیتوانن درش بیارن مگر اینکه درش غرض ورزی و احیانا مالی دربین باشه
  • علیرضا توانافر IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خب درسته ولی ما ١۶ سال پل های دورورمون را خراب کردیم
  • یوکابد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    چرا اسکوچیچ ب جای اینکه به عابدزاده اعتماد کنه ب حسینی اعتماد نمیکنه ؟ کیه مگه این عابدزاده ؟ حسینی اینقدر تو لیگ زحمت کشیده بیشترین کلین شیتو داره چرا نباید ب عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی توی جام جهانی باشه ؟ اصلا اسکوچیچ حاضر نیست ی بارم تو دروازه بزارش ، ولی عابدزاده مفت مفت بره تو دروازه با اینهمه سوتی ک میده ،
    • مجید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      اقای محترم اولا گلر اول تیم ملی حق بیرانونده دوما اگه به کلین شیت باشه پارسالم لک بیشترین کلین شیت رو داشت پس لابد لک باید میشد گلر ثابت تیم ملی بعضی بازیکنا شخصیت گلری تیم ملی ندارن مثل عابدزاده و حسینی و لک وووو
    • الد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      اخ اخ واقعاااا من با اینکه پرسپولیسیم ولی حسینی رو خیلی دوست دارم واقعا گلر عالی ایهه ,, حیف دوست عزیز که پارتی نداره درون تیم این رو یادتون باشه پارتی تو این کشور شده نشانه موفقیت .....
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای محمد نوری نکن فکر کردی تیم ملی در خونته مرد مومن این مجید حسینی این آغاسی و مهدی پور و چند تن دیگه من باشم اصلا نمیزازم پیراهن تیم ملی رو تنشون کنند حرف مفت نزن پیراهن تیم ملی لیاقت کسی رو داره که واقعا لیاقتش باش تو تیم ملی امسال ببینم این تیمتون که زبونت 6متر میکشی بیرون کجای جدول این پرسپولیس خودش سر مربی گل‌محمدی قهرمانی را به شما هدیه داد فکر کردی استقلال قهرمان شد شب دراز و پرسپولیس قلندر برای لیگ جدید بیدار آقای نوریییییی شده قوری
    • ا IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      جوگیرشده تیم قهرمان،البته باامتیازمعیشتی وهفت تاپنالتی اهدایی با ۳ امتیاز اختلاف قهرمانش کردند اونوقت بااختلاف دورقمی زیرسرورشون بودند بدون امتیازمعیشتی وپنالتی جیره هفتگی از رو هم نمیرند مربی پول پرستشون هم میدونست غیرازکمکهای وزارت ورزش،موفقیتی اگه بودبه لطف پین بودواگه پین بره دستش رومیشه فرارکرد
  • امیر IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    واقعا بااستقلالیهامشکل دارند.
  • سامانی US ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اون شخصیت مربی تیم ملی است که از بازی کن بازی میگیره .شما دیدید که بازی کنان برای کیروش میجنگیدند آنهای که از کیروش انتقاد میکردنند زبونشون کجا رفته امثال مایلی کهن و فریادشیران حالا کارشناس نیستید کیروش بدبود و شما بهتر از اون بودید پس کجائد منتقدان. نون به نرخ روز خوران
    • .... IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      شاید اسکوچیچ در حد تیم ملی نباشه ولی کیروش هم تیم هجومی ایران رو کرده بود اتوبوس بدرد نمیخورد فقط قلدریش تو ایران جواب داد وگرنه تاکتیک هیچی
  • تاج IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    والا بخدا از همون قطر ول کنه بره کادر فنی بدرد لیگ دسته یک هم نمیخوره چه برسه به تیم ملی هنوز زمان هست علی دایی سرمربی بشه بخدا بهتره اسکوچیچ تا اینجا با شانس مونده وگرنه هیچی از مربی گری بارش نیست
  • مراد IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    توروخدا این شوخی کثیف روتموم کنین و اسکول ایچ رو اخراج کنین باتیم دوم الجزایر بازی کردیم درحالی که نه تاکتیک داشتیم نه برنامه ای و نه ترکیب درست حسابی ای عیار اسکو کاملا ثابت شده اون داره برا خودش رزومه جمع میکنه وبه ریش ما میخنده کیروش رو هرچه زودتر برگردونین یا یه مربی درطراز جهانی استخدام کنین
  • کیوان ارجمند US ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    مرحبا عمو محمد نوری گل
    • ات IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      تیم الجزایر هم ردیف ولز،وشاید از ولز هم بالاتر باشد بعدش،این قهرمانی کیسه با امتیازات معیشتی بود اگر پرسپولیس داور اجازه داده بود که استقلال را شکست دهد الان پرسپولیس،قهرمان بود بعد توی اسکل نوری فر طارمی وازمون که توی اروپا بازی میکتد را باحسین زاده ومهدی پور مقایسه میکنی بعدش،همین استقلالیها توی بازی باکره انها رابه خدمت گرفتند وباعث باخت ایران به گره شدند شما وان ماجدی بروید وگم شبن
    • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      بارها گفته ایم باز هم میگوییم ... این مربی به درد لیگ عمان میخوره ... نه تیم ملی فوتبال ایران که مربیان بزرگ رو روی نیمکت خود داشته مثل : ایویچ-برانکو - کیروش - باید رسانه های ورزشی مخصوصا خبــــــر ورزشی ...فشار بیاره به فدراسیون .....با این مربی تیم ملی زنگ تفریح حریفان خواهد شد .... این جام جهانی سخت ترین جام جهانی برای تیم ملی هست.
    • 1291097546 IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      با سلام از تیمی که بیش از چند ماه اصلا کنار هم نبودند وبازیکنانی مثل امیری وترابری قدوس وبیرالوند و امثالهم در ترکیب نداشت بیشتر ازاین هم نمی توان توقع داشت این تیم الجزایر با همین پتانسیل با تیم‌های مطرح اروپایی باری میکنه ودر آمادگی کامل اونوقت توقع دارید معجزه بشه حالا مثلا اگه بازیکنان مثلا قهرمان لیگ بودند معجزه می‌کردند... تیمی که هنوز نتونسته تیم پرسپولیس ببره و این مورد براش آرزو شده آقای نوری اگه شما فوتبال بازی کردید فکر نکنید بقیه آدمها فقط تما شاچی بودند الان وقت تسویه حساب باشگاهی نیست
  • علی US ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این واقعا تحقیر ملی بود بازی با تیم دوم تیمی که به جام جهانی نرفته و چنین شکست خفت باری. شکم اسکوچیچ تو این عکس خودش نشاندهنده همه چیزه. کدوم مربی مطرحی رو تو دنیا دیدید که همچین شکمی داشته باشه؟ مربی باید الگوی بازیکنان باشد. آیا ما باید کسی که همچین آمادگی بدنی دارد را الگو کنیم و بذاریم بالا سر بازیکنای تیم ملی؟
    • مجهول الهویه IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      اقای خاص هم پایش به ایران برسه، شکمش همینقدر میشه.
  • عبدالمطلب سمندر IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    سلام.خودم استقلالی هستم ولی این پیشکسوت عزیز همش از اسقلالیا دفاع کرد..اولا ک عابدزاده بخاطر خطاهایه نوردفاعی و هافبک ها گل خورد که اولی با اشتباه بچگونه جهانبخش و دومی هم نور افکن از جهانبخش این حرکت بعید رود ولی نور افکن دیگه انتظاری نمیشه ازش داشت چون معلوم کرد برای تیم ملی نیست.درضمن دروازه بان استقلال احترام قاعلم ولی نمیتونه تو ترکیب اصلی باشه چون تاحالا تجربه سکان داری نکرده تو تیم ملی...بعضی حرفات درمورد حرف شنیدنو عمل کردن درسته ولی ایراد از عابدزاده نبود ..عابدزاده هرچی هم باشه تو لیگ ۲اسپانیا که برترین لیگ جهان محسوب میشه فیکس هستش بعد با حسینی مقایسه میکنی خودم بشخصه استقلای هستم اونم دواتیشه وای حسینی جاش تو تیم ملی نیست..اشتباه از نورافکن وسرراست بخوام بگم از دفاع ها نورافکن و بقیه و هافبک بود چون این دو سمت تو بازی بیشترین ویا ضعیفترین عملکرد رو داشتن..این دیگه چه صیغه ایه اخه.نورافکن میتونست بزنه به اووت اینو باید اون مربی بهشون یاد بده.درضمن تو نیمه ۳تا از کلیدی ترین بازیکنارو ذخیره کردمتاسفم
    • دلاک ضد لنگ IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      لنگیه عزیز لازم نیست خودت و تاجی جا بزنی جرات داشته باش مثل یه لنگی کامنت بزار. تو اصلا بازی و دیدی ؟ عابد زاده هرجا بازی میکنه دیشب فوتبالی در حد محلات ارایه داد. اشتباهات پشت هم و بچه گانه ای که یه دروازه بان لیگ یک ایران هم نمیکنه.
    • تاجی بزرگوار IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      پسر خوب هوادار استقلال اینقدر حقیر نیست،تو از یه تیم بی ریشه ای و گفتی من استقلالی م ،نام استقلال کبیر متبرک 💙💙💙💙💙💙💙
  • حسین IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آخه یکی به این ممد نوری بگه با کدوم سابقه ملی و حتی درخشان باشگاهی منتقد کسی هستی که تیم ملی رو با بیشترین امتیاز به جام جهانی رسوند؟بی انصاف چه امکانات و تدارکاتی در اختیار تیم ملی قرار گرفته که توقع بازی خوب داری؟ مگه در چند ماه مونده به جام جهانی باید ترکیب تیم را زیر رو کرد؟اگر از فوتبال چیزی میدونستی میفهمیدی در این بازه زمانی و با این سطح بازی های تدارکاتی بهترین مربی دنیا هم کاری ازش بر نمیاد
    • عباس بوعذار IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      مربی ما بد ترین مربی دنیا هست مدافع توی هافبکه هافبک توی پست دفاعه
  • ابرام US ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ای که این را کارشناس و همزمان پیشکسوت معرفی می کنید کا ملا عیار خودتان را در معرض دید و قضاوت همگان قرار می دهید و اتفاقا معیاری نیکو برای سایت بزرگوار شماست . سعدی فرماید : ... تو اول بگو با کیان زیستی .... من انگه بگویم که تو کیستی .... و یا در جای دیگر می فرما ید : همنشین تو از تو به با ید .... تا تو را عفل و دین بیفزاید ... و الی ما شا الله در این یک مورد امثله و حِکم وجود دارد و شما هم نمونه خوبی برای معرفی خود انتخاب کردید . هر چند اعتقاد دارم از چاپ همین دو خط هم دریغ می کنید چون اینکاره نیستید و راه گم کرده در این وادی سرگردانید. پس برو سراغ فنونی زاده و صادقی و نوری های دیگر . هواشون رو داشته باش که پس نیفتی.
  • نیکویی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    نکنه توقع داره طارمی ، جهانبخش یا آزمون ذخیره باشن و حسین زاده فیکس تیم ملی باشه ؟!!! با یه کارشناس واقعی که تعصبات الکی نداره درباره تیم ملی مصاحبه کنید آخه نوری؟! یه نفر به نوری بگه آخه در دنیای مربیگری کجای فوتباله؟! تیم ملی هس مگه تیم نوری هس که هر چی بازیکن استقلالیه تعریف تمجید می‌کنه خوبه که یکی گلها رو با اشتباه نورافکن خوردیم!
  • چ IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بعد از بازی در با کره در سئول عدم شایستگی اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی محرز شد.و همه فوتبال دوستان همون موقع خواهان جذب یک مربی خوب شدند ولی فدارسیون فوتبال با لجاجت بر ابقای اسکوچیچ تاکید کرد تا احتمالا بدترین عملکرد تیم ملی در جام جهانی قطر را شاهد باشیم
  • محمدرضا IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تا امثال تو به ظاهر کارشناس دو زاری هست توقع دیگه ای هم نمیشه داشت
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای نوری از همان زمانی که اسکوچیچ آمد و هر ده بازی را برد ما تا یادمان میاد بازیکنان تیم علی بیرو، شجاع، کنعانی ،احمد نور ،طارمی ،محرمی ،سرلک ،اینها همه فیکس بودن تیم هم راحت با اسکو آمد بالا فقط در مقابل کره بود که دفاع کیسه آمد به جای شجاع که تیم را به فنا داد ،آخه همین حرفها رو میزنی هیچ کس هیچی حسابت نمیکنه واقعا اگر رویت میشد می گفتی طارمی را چرا بازی داد باید آرمان رمضانی بازی میکرد ،آخه مرد مومن آدم کیسه کش چکارش به حرف زدن در مورد تیم ملی ،۴تا توپ امسال خورده به تیر دروازه کیسه باورتون شده حسینی دروازه بانه ،بعد تو خجالت نمیکشی تا علی بیرو هست حرف از گنجشک آسیا یعنی سید حسینی میزنی؟ اینها فقط غذا مرغ میخورن ،مرغ هم تو تیم کیسه دوست ندارن ،بازم حالا خواستی بیا تو تیم را ببر جام جهانی شاید خدا خواست با بازیکنان النادی الدوچرخه ۱۲تو از ولز خوردیم
  • فیصل چغاهست IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    با حرفاش کامل موافقم
  • ناشناس IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    علت اصلی باخت به الجزایر نداشتن بازیهای دوستانه و تدارکاتی بود فقط .‌ حالا خواه تیم الف الجزایر باشد و یا تیم ب .‌ ربطی به این ندارد که کدام استقلالی بازی کرده و کدام نکرده . ایرانیها همه شدند پرفسور انتقاد و استاد حاشیه سازی .‌ بهترین بازیکنان را در ترکیب داشتیم حالا شخص ایکس بازی نکرد . قرار نیست تمام ۲۲ نفر در زمین بازی کنند .‌
  • پیمان IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ظاهرا امسال وظیفه گند زدن به تیم ملی بر عهده پیشکسوتان و طرفداران استقلال گذاشته شده و الحق خیلی خوب مشغول انجام وظیفه هستند. هنوز یادمان نرفته گندی را که پرسپولیسیها در آستانه جام جهانی قبلی به تیم ملی و کی روش وارد کردند. دست همگی درد نکند
  • محمد IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این دیگه کیه که اوردین نظر بده؟ هر ننه قمری شده کارشناس
  • Mohmmad IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    مربی ، لطفا از کلمه مربی برای اسکوچیچ استفاده نشه ،،کسی که رو نیمکت بازیکن تخصصی داره اما استفاده نمیکنه ،، رفتن این آقا به مصلحت جیب خیلی از آقایانی که دور تیم ملی هستن نیست ،،الان همان تعداد از دلال‌ها میگن تیم ما بدون شکست سعود کرده ،،آقایان فوتبالیست نما ، ما جلوی تیم جوانان الجزایر افتضاح بودیم و اگر هم تعداد گلهای خورده بالا نرفت بخاطر تعصب بازیکنان بود نه تفکر اسکوچیچ و کادر ضعیف روی نیمکت،،،ایران میشه زنگ تفریح تیم‌ها تو جام جهانی، الانم دیر نیست برای تغییرات
  • ابی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    احسنت
  • احمدرضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    نوری کجای این فوتبال بوده که کارشناسی می کند ؟؟،ابن کارشناس رنگی فوتبال فقط بدون منطق از بازیکنان تیم خود دفاع میکند و ندیده نشناخته درباره بازی صحبت می کند،لطفا برای خبر ورزشی پر طرفدار و وزین از کارشناسان واقعی خوب،منطقی و بدون حب بغض استفاده کنید
  • هادی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    به نظرم بهتره خبرورزشی با کارشناسایی صحبت کنه که یه چیزی بارشون باشه، این بنده خدا فقط مشکلش شده نبود بازیکنای استقلال و اصلا دید ملی نداره
  • پرویز IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    دو سالیه که مطلبی خیلی ‌فکرم رو مشغول کرده اونم اینکه اساسا امیر عابدزاده چطوری به تیم ملی دعوت میشه.به شخصه تا امروز هیج چیزی ازش ندیدم.احساس میکنم یه جریانی (از جمله تیترهای دهن پر کن همین نشریات)به شدت دنبال بزرگ کردن این آدم هستن .انگار که یه نفر به شدت داره هزینه میکنه ایشون رو مطرح کنه.در حالیکه در خوشبینانه ترین حالت یه دروازه بان متوسط رو به پایینه و نون اسم پدر و یه سری حمایتهای مشکوک رو داره میخوره. راستی یادم رفت بگم.اسکوچیچ بسیار ………. که از حسینی و حردانی میگذره.ولی از حضورش در راس تیم ملی به شدت حمایت میکنم چون خیلی از ما ها کیفیت رو نمفهمیم.وقتی از یکی مثل کیروش اونجوری ناجوانمردانه انتقاد کنی ، روزگار انتقام این نفهمی و کج سلیقگی رو ازت میگیره تا یاد بگیری قدر داشته های ارزشمند رو بدونی.به احتمال قریب به یقین با اُسکولیج توی جام جهانی تحقیر خواهیم شد ولی فکر میکنم حتی به این تحقیر خیلی نیاز داریم.تصمیمات ما ملت ایران توی ۵ دهه اخیر!!! این کج سلیقگی و فقدان قوه تشخیص رو ثابت کرده
  • رضایاک IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    شما در مورد کیسه نظر بدی بهتره. تیمتون هنوز سرمربی نداره اونموقع به سرمربی تیم ملی گیر میدی : ) ؟؟
  • مهدی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    من نمیدانم بازتاب دادن حرف های این آدم دوزاری باچه هدفی هست؟بابااین تیم روی هواست.هیچ پشتیبانی ازتیم نمیشه.تدارکات درستی پشتش نیست.سرمربی راهم تضعیف کنیم که فردابایدبریم جام جهانی کیسه گل بشیم وبرگردیم.بجای بازتاب یاوه های آدمهای دوزاری دیدگاه های آدم خسابی های فوتبال رابذاریدتاراه کاربدهند
    • P IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      اخه مساله این نیست که البته اینا متاسفانه با تعصب رنگی نظر میدن و الان این نوع کارشناسی درست نیست ولی ما نه تنها اینجا بلکه دو بازی رفت و برگشت با کره هم خیلی چیزی از تیممون ندیدیم
  • احمد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خواهشاً یکی دیگه پیام کنید باهاش مصاحبه کنید خدایش خسته شدیم از این همه موج منفی آقای محمد نوری
  • حمیدرضا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    سلام خداوکیلی توکارشناسی به قران توشعورفوتبالی نداری بچه هابه این قشنگی بازی کردن تواومدی ایرادمیگیری تواصلاکی هستی درموردفوتبال صحبت میکنی
  • مهدی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    واقعا جای تاسفه که ایشون کارشناس فوتباله، همیشه نگاه رنگی داره. ضمن اینکه بهترین دفاع راست لیگ ایران به نظر کارشناسان اسماعیلی فر هست
  • قرمز IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    دلیلش فقط نبود سه بازیکن خوب بنام های امیری .کنعانی.شجاع نه اونایی که لیگ ایران را با خارج ازایران یکی میدونن اصلا توهم شدی کارشناس بی‌بیابرو عامو بیکار
  • ابی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    عزیر دل بگو تیم استقلال بیارن بازی کنن خیال خودت راحت کن
  • حسن شریفی راد IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این نوری رو کی کرده مارشناس. یه حرف منطقی نزده. میشه از اساتید فن مثله مخصص و رضایی و عزیزان کارشناس واقعی استفاده کنین
  • رضا IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    کارشناس فوتبال؟! این عقده ای فقط می خواد بازیکنای استقلال تو تیم ملی باشن و هر کسی که این مدلی فکر نمی کنه رو بریزن بیرون!!!
  • ناشناش IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    یکم برای خبر ورزشی ارزش قائل بشید وبا امثال ایشان و مهدی فنونی زاده وقلیچ ...مصاحبه نکنید بخاطر فالوور بیشتر ویا خواننده بیشتر ،لطفا ب ای سایتتوت ارزش قائل بشید
    • محمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      واقعاً حیف و صد حیف خبر ورزشی یه زمانی چقدر قوی بود و چه جایگاهی داشت الان شده یه خبرگزاری زرد
  • حسین زاده IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    فارغ از اینکه این بابا همیشه نظرات جانبدارانه دارد ، باید گفت تیم شما با یانگا و پنالتی معیشتی و امتیاز یارانه ایی اول شده است . هیچ مربی عاقلی از نفرات چنین تیمی استفاده نمی‌کند
  • حسین IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    فقط حرف مفت...آخه نوری کجای فوتبال کشور ما قرار داره که بین اینهمه آدم شما مصاحبه ایشون منتشر می کنید اشکال از شماست.بنظر میاد فقط قصدش این هست که حواس چند تا از طرفداران چند آتیشه استقلال رو بسمت خودش جلب کنه بگه منم هستم .اصلا از هواداران همسن من ۵۱ ساله بپرسید چند تاشون محمد نوری (بازیکن بودن یا مربی بودن)می‌شناسند که الان شدند کارشناس !!!!! فوتبال ما اونقدر بی درو پیکر هست که از بچه ۳ ساله تا ...میخوان و میگن سرمربی تیم ملی عوض بشه هه هه هه...اونم با اولین بازی تدارکاتی !!!!!!که برد و باخت خیلی نباید مهم باشه
  • محسن سلطانی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تاسف برای رسانه ی خبر ورزشی فقط محض اطلاع با انعکاس اینگونه مصاحبه ها یا تحلیلهایی که مقصود خاصی از اونها هست ، کی روش یا امثال کی روش اعتبار از دست رفتشون برنمیگرده ، اسکوچیچ با کمترین ادعا و کمترین امکانات نسبت به مربیان قبلی بهترین نتایج رو گرفت
  • رحمان امینی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    مشکل فقط بازیکنان کیسه هستن....اگه بازی کنن....همه چی درست میشه
  • حمید IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    من با اسکوچیچ کاری ندارم ولی توهم به فکر تیم ملی نیستی، به فکر استقلال خودت هستی تو کشوری که همه به فکر تیم خودشون هستن تیم ملیشونم میشه این، این میگه بازیکن استقلال رو بازی بده اون میگه بازیکن پرسپولیس رو بازی بده ، تیم ملی هم کشکه😕😕😕
  • فقط تیم ملی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1تیم ملی واقعی ایران همان تیمی است که در دور مقدماتی به بحرین و عراق باخت.فوتبال ما ضعیف ترین فوتبال آسیا در جام جهانی است.مردم واقع بین باشند.فوتبال ما توان صعود به دور دوم جام جهانی را ندارد.واقعیت فوتبال ما در حذف دهها باره تیم امید با باخت مقابل ترکمنستان و بدون برد مقابل قطر و ازبکستان همین چند روز قبل دوباره مشخص شد2در جامعه عقده و کینه و حسد به یکباره نتیجه یک بازی تدارکاتی از یک بازی فوتبال(که فقط برای صلح و دوستی و لذت بردن و سرگرمی و آرامش است)در لسان امثال این فرد متوهم توطئه تبدیل به فاجعه ملی می شود3وقتی امثال کفاشیان تاج عزیزی خادم و بقیه رئیس فدراسیون می شوند امثال این فرد هم کارشناس فوتبال می شوند تا به هر بهانه ای تیم ملی را وسیله انتقام جویی شخصی باشگاهی قرار دهند4من پرسپولیسی نیستم اما این فرد می خواهد مجیدی یا قلعه نویی یا یکی از استقلالی ها مربی تیم شوند.آیا اینها از مربی فعلی تیم ملی بهترند؟5اگر هم مربی خارجی بخواهد خودش بیاورد فدراسیون توان پرداخت حقوق بازیکنانش را هم ندارد
  • ناشناس US ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بازیکنان کیسه کش آورد تا داور کار در بیاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • کابوی موج سوار IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تا وقتی حمید استیلی تو هر تیمی حضور داشته باشه حتی زیدان رو بیارید فایده ای نداره چون از وجودش دوبهمزنی و زیرآبزنی و کودتا میباره. طرف یه گل شانسی زده به آمریکا بت کردن برای ملت.
  • gaber IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    وقتی که هافبکهای استقلال اومدند داخل زمین که تیم بیشتر ضرر دید.خیلی استقلال و استقلالیها به تیم ملی در دوران و تاریخ فوتبال کشورمان کمکی نکردند . فقط حرافی و خبر ورزشی هست و سه چهار نفر متوهم از خود راضی . خیلی وقته خبر ورزشی به انحراف میره .نه کارشناسی حرفه ای میشه نه برای فوتبالدوستان مودب و فرهیخته کار میکنه فقط برای قشری هوچیگر و ضد فوتبال
  • علی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خیلی سخت گرفتی و از روی تعصب نظر دادی. اسکوچیچ بیشتر داشت بازیکن هاشو محک میزد. آخه نورافکن چرا باید بزاره مدافع؟. ولی کاش فدراسیون برنامه ریزی درست کنن و بازی تدارکاتی خوب بزارن تا تو جام جهانی آبروریزی نشه
  • لنگی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ایران با اسکوچیچ و وحید هاشمیان ۵ گل از ولز میخوره تا دیر نشده یه تغییری بدید مثل مهدوی کیا نشه که گند زد به تیم ملی امید.
  • مجهول الهویه IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    به هر طرف به هر گوشه به هر جنبه به هر زمینه نگاه کنید. به شرایط علمی، هنری، فرهنگی، مالی و اقتصادی، اجتماعی،سرگرمی، آیا چیز قابل توجهی برای عرضه می بینید. آیا خلاقیت و پویایی و محصولات جدیدی می بینید، خب ورزش هم همینطور، علی الخصوص فوتبال که یک صنعت جهانی وابسته به اقتصاد و سیاست است. چرا مربی و بازیکن و ... متهم میکنید؟ بهترین مربی دنیا کیه؟ زیدان؟ گواردیولا؟ مورینیو؟ کی؟ اونو بیارید. ببینید تحولی رخ میده؟ ای کاش حذف میشدیم از جام جهانی. افسردگی اش کمتر بود.
  • رضا IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    فقط حسینی را درست گفت بقیه خیر مس رفسنجان دیشب بازی کرده بود ۲ گل نمیخورد واقعا اسکوچیچ باید عوض شود
  • ح ر IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تیم ملی با اسکوچیچ خوب بازی می کنه حاشیه نداره آرامش داره اسکوچیچ نشان داده کاربلد هست در مورد انتخاب بازیکنان بهترین عملکرد رو داره باهوش هست مشکل تیم ملی نداشتن بازی تدارکاتی کافی است بازی های دوستانه برای ارزیابی تیم هست و شکست اصلا اهمیتی نداره وقتی تعویض های متعدد برای امتحان نفرات و تاکتیک های مختلف هست اگر بازی ها زیاد بشه و تیم ترکیب اصلی خودش رو پیدا کنه کم کم تیم نتایجش نشان از میزان کیفیتش خواهد داشت و آن موقع میشه قضاوت کرد در عین حال اسکوچیچ امتحانش رو پس داده و قبول شده با توجه به عملکرد نتایج بودجه ما زمان باقی مانده تا مسابقات و سایر مسائل در مورد امیر عابد زاده هم هر چند اشتباهاتی داره و شش دونگ نیست اما مسلما در بین دروازه بان های ایرانی با توجه به سابقه تجربه روحیه و سایر فاکتور ها نمیشه از کنار نامش گذشت و هیچ کارشناسی تایید نمی کنه که حذفش کرد و تمام دروازه بان های تیم ملی نقاط ضعفی دارند و تقریباً در یک سطح هستند عابد زاده حذف بشه کی بیاد حسینی استقلال هم که دعوت شده ضمن این که در هنگام مسابقات حساس و بزرگ عیار واقعی افراد مشخص میشه عابد زاده اعتماد به نفس ژنتیکی
    • ع م IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      اگر 10 تا بازی تدارکاتی دیگه هم بذاریم این تیم ملی شاید یکم بهتر از این بشه. اسکوچیچ توان و شایستگی این جایگاه رو نداره. با بردن تیم های عربی باد به غبغب انداخته که من چنینم و چنان! به خیالش رسید کسیه. ما اتفاقاً همین روزها رو میدیدم و میگفتیم به دردمون نمیخوره. سرمربیگری در فوتبال ایران جگر شیر میخواد که این آقا نداره. فدراسیون از اول یکی رو میخواست که مثل کی روش موی دماغش نباشه و موفق هم شد. کی روش طارمی و سردار رو در زمانی که جوانتر بودن و در باشگاههای ضعیف تری توپ میزدن در تیم ملی داشت ولی با همه کاستی ها تیمی یکدست و منظم رو ترتیب داده بود که همین کره و الجزایر به مراتب قویتر رو برده بود. الان سامان قدوس و رامین رضائیان کجا هستن؟ یعنی از این بازیکنانی که این بشر دعوت کرده کمتر توانایی داشتن؟ کاوه رضایی و قائدی چی شدن؟ انصاری فرد چی شد؟ سرمربی تیم ملی نباید این همه سرمایه رو به حال خود رها میکرد.
  • دادیار خوشرنگ IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    مقصر رسانه هاییه که هر صحبتی رو پخش میکنن نه آقای نوری .
  • مهدی US ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این اسماعیلی فر اگه بهترین دفاع راست ایران بود من معتقدم باید در اون فوتبال و گل گرفت و برا همیشه بست. ‌پس رضاییان چی غفوری و حردانی چی
  • کورش IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    کاملا اشتباه داری میگی اسمش با خودش بازی تدارو کاتی ادم اگه شرف داشته باشه با عقده حرف نمیزنه باید تشویق کرد کمک کرد نقط ضعف رو بادلسوزی گوش زد کرد نه با عقده تیم بهترین تیم باید بیشتر کار کنن
  • عماد IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    سوال ، چرا در بازی دیشب مقابل الجزایر از ملی پوشان تیم استقلال استفاده نشد؟ به نظرم جوابشو حمید خان استیلی پرسپولیسی عقده ای بدهد!!!؟؟؟
  • جابر د IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    به فکر آبروی خودتون نیستید میرید با این آقایونی که تو این ده سال یک بار هم اسمشونو نشنیدید مصاحبه میکنید؟
  • 6 IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    از كيسه همان برون تراود كه در اوست!! تعجبي نيست....
  • ناشناس IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    متاسفانه این همه گلوی خودمون رو پاره کردیم گفتیم اسکوچیچ بدرد نمیخوره هوش مربی گری ندارن کاری به نیمکت نشینی استقلالی‌ها ندارم این به کنار اصلا دفاع وسط تیم ملی تعطیل بود یه بازیساز خلاق نداریم همش شده لنگ زدن زیر توپ اون سردار ازمون هم که نه تکنیک داره نه هیچی نمی‌دونم چرا این همه روش سرمایه گذاری میکنن درکل که باید منتظر یک جام جهانی فاجعه بار باشیم که فوتبال ایران بعد از اون اعتباری که سال 2018 بدست اورد همه اش به باد میره من که دیگه امیدی به این تیم ندارم همون بازی دیشب هم دیدم کلی اعصابم خورد شد دیگه هم پیگیری نمیکنم اخبار تیم ملی رو حیف وقت که ادم بخواد واسه این تیم بزاره
  • اوات IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    کارشناسی
  • محسن IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای نوری شما کلاس مربیگری را کجا دوره دیده ای ،بازیهای تدارکاتی برای دیدن نقطه ضعفه نه جای انتقام گیری شما برای سرخابیها
  • رضا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بنطرم هر بازیکن بفرستی بازی در این حده چه پیروزی چه استقلالی چه اونهایکه تو خارج بازی میکنن
  • علی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    باید باور کنیم اسکوچیچ یک مربی بدون دانش هس ، ارنج افتضاح چی بود چیدی دلال، باید فدراسیون بی عرضه مربی جدید بیاره آقای نوری شما هم تیم ملی رو رنگی نکن!
  • عقاب تیز بین IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    هنوز بعد اینهمه ناکامی تو جام جهانی .... برا تیم ملی بعضیا به فکر تیم خودشونن بابا جان چ ابی چ قرمز چ زرد الان بحث ملی هستش هربازیکنی که عملکردش تو لیگ خوب بوده رو باید بازی میدا ی نه اینا رو بفهم اینو اقای مربی
  • جابردشتی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بخدا قسم این نوری فقط هدفش اینه که استقلالی‌ها برن تو زمین. اصلا این نوری کیه؟ تواین سالها کجا بوده که تا یه ذره استقلال جون گرفت سرو کله اش پیدا شد؟ نوری این حرفها را میزنه که توی دل هوادارای استقلال جا با کنه. بابا تعصب ملی داشته باش نه تعصب رنگی. ممنونم.
  • سجاد IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ای کاش نظراتتون کارشناسی بود. به شما نمیگن کارشناس،وقتی شما همه مسائل رو به رنگ آبی میبینید وقتی شما عابدزاده به خاطر یک بازی قضاوت می کنید عابدزاده که الان داره تو لیگ اسپانیا بازی میکنه،به شما نمیگن کارشناس ازخبر ورزشی انتظار نداریم که چنین آدم‌هایی را کارشناس معرفی کند
  • صفری IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    دوستان/از انگلیس 4 تا /امریکا 2 تا و از ولز هم 2 تا میخوریم/این خط این نشان/عابدزاده در حد تیم ملی نیست/بقران نیست/من پرسپولیسی ام اما حسینی باید دروازه بان اول باشه./ضمنا اگه فکری به حال تیم نشه مضحک ترین تیم قرن در جام جهانی را داریم
  • حسن IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اسکوچیچ باید اخراج بشه ، آرنج های اسکو همش اشتباه هستش محرمی که خیلی وقته همش بین سکو و نیمکت جابه‌جا میشه نمیدونم چرا خدایی رضاییان و غفوری ازش بهترن فیکسه نورافکن خدایی به درد دفاع وسط نمیخوره اسکو همش میخاد تو دفاع وسط ازش بازی بگیره ، با این وضع تدارکات و مربی محال از مرحله گروهی صعود کنیم
  • Fashu Poshteh IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای نوری بهتر عوض غرض ورزی کارشناسی بکنی و نقاط ضعف و قوت تیم و برطرف کردن عیبهاش رو عنوان کنی بازی دوستانه همینه اگر خوب بازی کنند نیازی به بازیهای تدارکاتی دیگر ندارند ، اسکوچیچ تیم حذف شده رو به شرایط مطلوب برگرداند به جام جهانی ، حالا هم نیاز به بازیهای تدارکاتی دارد تا عیب‌های تیم درست بشن ، خواهشاً خبرورزشی به هر کار نشناس معرض تریبون ندهد
  • احمد US ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تا وقتی بازیکنان بی کیفیت مثل ترابی وازمون و...تو تیم ملی باشن این تیم به جای نمیرسه
  • ج ورزیده IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    واقعا متاسفم شدم اگه این تیم ملی ماست،از ار نج تیم تا اخر بگیر همش ایراد داشت،بخصوص این کادره مربیگریش،
  • محمد IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ایران فوتبالیستی به اسم محمد نوری داشته !
  • گرگانی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    شما حدف نزنین نظر ندین سنگین ترین افکارتون اندازه یه نوجوان ۱۵ ساله هم نیست قبلا میخوندن صحبتاتو ولی واقعا پی بردم خیلی ناپخته ناشیانه حرف میزنی موندم چطور فوتبال بازی میکردی بی سواد هم باشی حداقل تو فوتبال سواد داشته باش
  • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    من با بازی که دیشب از تیم ملی جلوی تیم دوم الجزایر دیدم، دارم از دیشب دیر وقت تا الان فقط به این فکر میکنم اگه ما جلوی انگلیس یا ولز و آمریکا قرار بگیریم، تیم ملی ما اصلا میتونه از زمین خودش بیاد بیرون حالا جشنواره گلی که به راه میوفته احتمال زیاد پیش کش
  • مهدی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    باسلام: به‌عقیده‌ی‌من‌‌از‌نظر‌مربی‌و‌کادر‌فنی‌مشکل‌خیلی‌شدیدی‌داریم. چرا‌که‌آقای‌اسکوچیچ‌از‌تیم‌ملوان‌دسته‌یکی‌به‌تیم‌ملی‌منتقل‌شد این‌خودش‌جای‌بحثه‌نه؟ فدراسیون‌ایران‌باید‌هوشیار‌باشه‌درانتخاب‌مربی‌وگرنه‌ همینه‌که‌هس. یه‌مربی‌درست‌وحسابی‌میتونه‌مارو‌تو‌جام‌جهانی‌به‌جاهای‌بلندی برسونه. آقای‌اسکوچیچ‌دیشب‌تو‌ی‌بازی‌با‌الجزایر‌که‌حالا‌‌بازیکنان‌اصلی‌رو‌‌تو‌ترکیب‌نداشت‌دو‌گل‌مفت‌با‌اشتباه‌وحشتناک‌دفاع‌خورد. به‌این‌نمیگن‌تاکتیک‌. باید‌تیم‌ملی‌قبل‌از‌حضور‌تو‌جام‌جهانی‌روحیه‌شو‌به‌دست‌بیاره و‌به‌قول‌بعضی‌ها‌سازماندهی‌بشه. ژاپن‌چرا‌با‌برزیل‌بازی‌کرد؟ چون‌خواست‌ساختار‌تیمی‌خودشو‌بشناسه‌که‌از‌کدام‌ناحیه‌‌ضربه‌ میخوره‌که‌اون‌بازی‌رو‌دیدین. برزیل‌‌به‌سختی‌۱‌گل‌زد‌به‌ژاپن. حالا‌باختیم‌که‌باختیم‌فدای‌سر‌بچه‌های‌تیم‌ملی. باید‌با‌تیمهایی‌بازی‌کینم‌که‌تو‌رنکینگ‌جهانی‌کمتر‌از‌رتبه‌۲۰‌باشن. به‌امید‌موفقیت‌تیم‌ملی‌عزیزمان‌ایران🇮🇷🇮🇷🇮🇷⚽
  • حامد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای نوری شما فقط میخوای استقلالیها برن توزمین و بس . بعضی مربیان بدون تیم داخلی هم طمع به نیمکت تیم ملی دارن . ضمنا تو کسی نیستی که به اسکوچیچ بگی برو . الجزایر قوی بود و هدف اسکوچیچ برد نبود .
  • علی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    الجزایر در حد اروپاست . فرصت طلبی موقوف جناب نوری
  • اصغر IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ماشالاه چه قدر ما کارشنان داریم همه کارشناس ناشناس تا زمانی که شما تعصب رنگی دارین اوضاع خرابه کار به جناب نوری ندارم منظورم کامنت هاست
  • بنفشه IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    واقعا جای تعجب داره ک لنگیا اینقدر سنگ پا هستن.منظورتون از کمک کردن داور ب استقلال دقیقا این ک چرا ب پرسپولیس کمک نکرد خیلی توقعتون بالا رفته.
  • بابک IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بخدا هنوز دیر نشده این مربی را کنار بزارید این مربی بدرد تیم ملی نمیخوره
  • علی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    مشکل بازیکنان نیستن مشکل سرمربی تیم هست همه بازیکنان خوب هستند و ستاره های خوب ایران. ولی این مربی نمیتواند به درستی از انها استفاده کند. نورافکن یکی از بهترین بازیکنان ایران هست چرا باید اشتباه کند یا همین جهانبخش. چون مربی تشخیص نداد که پست انها کجا هست.
  • محمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    وقتی مدیر و سرپرست اینها باشند تیم همینه وقتی که فدرسیون صاحب نداره تیم همینه تا وقتی فساد در فوتبال مان باشد همین تیم از سرمون زیاده وای که ما چقدر بدبختیم اون از تیم والیبال با اون سیاست گذارهای نفهم این هم ازروسای نادان فوتبالمون خدایا به دادما برس
  • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این بنده خدا خیلی دلش میخاد بعنوان پیشکسوت مطرح بشه
  • 4444 FR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقا یا اسکوچیچ خودش دلاله یا دلالها پشت اسکوچیچند خداییش همه سه بازی رو خواهد باخت ببین کی مینویسیم بمونه برای یادگاری
  • آیهان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای نوری چطوره که استقلال بجای تیم ملی بره تو زمین... حیف حسین زاده نیست رو نیمکت باشه طارمی و آزمون بازی کنن. آقای نوری، ربطی به بازیکن نداره. با این کادر فنی رونالدو و مسی هم باشه بازم نتیجه نمیگیره
  • 4444 FR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    حمید استیلی پشت تیم ملیه و درضمن تیم ملی امید رو هم نابود کرد و درحال دلالی برای لنگه این تیم ملی با اینا فاتحش خونده است
  • جواد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    نقش آقای استیلی را در ترکیب تیم نباید نادیده گرفت با آخره ایشان پرسپولیسی هست وحاصر استقلالی‌ها در میدان بازی کنند و نتیجه خوب بگیرند آنها بدنبال افراد تیم خودشان هستند حتی اگر به ضرر تیم ملی باشد
  • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    باید داورها و مربیان جام جهانی کیسه کش باشند تا انوقت بازیکنان کیسه کش بتونن خودی نشون بدن باید دید چرا کیسه کش ها دربرابر تیمی که مربیش کیسه کش نبوده مثل پیکان کم آوردن اونجا هم آقای داور وگرنه همه می دانند بازیکنان کیسه بنجلن
  • آیسان IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    دیشب بدترین خط دفاعی رو داشتیم، نبودن شجاع و محمدحسین خیلی احساس میشد، بازیکناهم اشتباهات فردی زیادی داشتند، دوگلی که خوردیم روی اشتباه بازیکنا بود،عابدزاده هم نمایش زیاد خوبی توی نیمه اول نداشت ولی مقصر اصلی خط دفاعیمون بود که واقعا ضعیف بود، ترکیبی که اسکوچیچ دیشب به بازی فرستاده بود خیلی بد بود
  • بهزاد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    چقدر هول شدی عمو جان چه خبرته؟ کی تو رو کارشناس کرده ؟ یعنی اگر بازیکنان تیم به اصطلاح قهرمان به زعم تو بودند بهتر نتیجه میگرفتیم ؟ سراسر حرفهایت از روی بغض و کینه است و هیچ انصاف نداری ادای کارشناسها را در نیار و تو کوچکتر از اونی هستی که بخواهی نظر بدهی!
  • ایرج IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    به نظر من این نظرات کاملا مغرضانه هست ضعف تیم ملی مدیریت ضعیف در فدراسیون هست ببینید تیم‌های ملی در دنیا چقدر تدارک دیدند برای تیم هاشون.حتی اونایی که به جام جهانی نفتند مثل ایتالیا ما چه کردیم لطفا قبل از این که اظهار نظری کنیم قبلش یکم فکر کنیم
  • امیر IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    والا مدیون مردم می‌شید وخداازتون نگذره اگه با نوری وقلیچ مصاحبه کنید
  • مرادی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بابا اصلا به صحبتهای این آدم توجه نکنید این زوال عقل داره خودش و قلیچ باید برن روانشناس پیش روانشناس
  • راشد تولیده IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تو اصلان کی هستی ک نظر می‌دهی. برو … اسکوچیچ یکی از بهترین مربیان حال حاظر آسیا هست..شما همیشه ب فکر استقلال هستی ک ب بازیکنان استقلال بازی نرسیده واس همین این حرفا را میزنی
  • هوشمند IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    متاسفانه نمک نشناسی و فدای شخص بودن ( کیروش) علت این جبهه گیری علیه اسکوچیچ هست یادتون رفته اون تایمی که بعد از گند ویلموتس تیم یه درصد شانس صعود داشت هیو‌کسی جرات قبول مسولیت نمیکرد کی بود که تیم رو جمع کرد و برد جام جهانی اما سینه چاکان کیروش ( عمدتا استقلالی جماعت ) به خاطر این که فلان بازیکن استقلال رو بازی نمیده دارن انتقاد میکنن کاری رو دارین میکنین که ۲۰۰۶ با اون تیم و برانکو کردین بابا با گواردیولا هم نمیشه از این گروه جام حهانی صعود کرد چرا الکی جو‌میدین
  • محمد حسن IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    سلام آقای خبرنگار خبرورزشی آخه دیگر برای شما هم بد است این مردک را پیشکسوت استقلال معرفی کنید این بابا در مقابل قدیمی های استقلال آخه چه رزومه ای دارد و دیگر اینکه او را کارشناس فوتبال مینامید او کارشناس توپ پلاستیکی هم نیست خدا شاهده نه اینکه پرسپولیسی باشم این مردک اصلا شعور فوتبالی ندارد نمی‌دانم شاید به شما پولی می‌دهد که از او این اراجیف را می‌نویسید لطفاً از این کار دست بردارید اعصاب همه را خراب می‌کند به والاه بنده اهل فحاشی نیستم اما او دیگر خیلی رو اعصاب است
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    از کی تا حالا امثال این اقا و قلیچ شدن کارشناس فوتبال
  • سعید IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بهترین بازیکنان وامانده ترین های لیگ رو ذخیره می‌ذاره و بازیکن های درپیتی سفارشی رو می‌ذاره تو زمین تموم دروازه‌بان‌های تیم ملی انگشت کوچکه حسینی نمیشن .شرم کنید باابروی تیم ملی بازی نکنید بخدا جام جهانی لیگ ایران نیست که جام های اسنپی به پرسپولیس بدند
  • تاجی FR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    من تعصبی نظر نمیدم ولی حسین حسینی با اماری که داشته حداقل این بازی حقش بوده فیکس باشه ،عابدزاده چندین بار سوتی تو این بازی و یه اشتباه فاحشم تو بازی با کره داد دوس داره نمایشی بازی کنه با اون نیمچه قدش، محرمی در حد محلات بابا لااقل حردانی یا اسماعیلی فررو بزار،وسط زمین ایران کلاااا تعطیل عزت اللهی و نورالهی افتضاح ،قدوس و ابراهیمی خیلی بهترن، قلی زاده دریبلاش مثل همیشه نمیگیره و کلا تو بازی گم بود ،چرا سعید صادقی یا حتی ترابی رو نمیزاره چی فکرکرده با خودش؟؟ نور افکن هجومی خیلی تاثیرگزارتره تا دفاع، حاج صفی مثل همیشه ضعیف اصلا این اسکچیچ تو اون مغزش چی میگزره این جور ارنج میکنه، مشاوراش پول مفت میگیرن؟یا باند بازیه؟؟ با این وضع ایران کارش واقعا زاره تو جام جهانی ، خدا رحم کنه عربستان دوم نشه ایران
  • لیلا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بخدا اسکوچیچ با حرف خودش نیست.اگه تو جام‌جهانی یک امتیاز گرفت من دیگه فوتبال نگاه نمیکنم.باید‌همه‌بازیکنان‌محک بزنه نه حرف کسانی که خودشونو می‌خوام ببرن بالا.ما‌تیم ملی هستیم همه باید پشت تیم باشد.
  • وطن IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بابا خبر ورزشی آدم قحطی است هی سراغ این نوری میری این شاه فرناز کیسه در طول عمرش تمام افتخارش زدن ۴ تا گل به تیم پرسپولیس است اما این نوری چی اصلا هرچی افتخار ملی است بازیکنان پرسپولیس بدست آوردن از کیسه چه توقعی داری
  • امان IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    یعنی واقعا ما دیگه به غیراز این آقا و وحید قلیچ دیگه کارشناس نداریم فقط وفقط متاسفم بسه دیگه بابا
  • چشمه قل قل IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    دوست عزیز جناب اسکوچیچ چرا جناب عالی مهدی ترابی رو بازی نمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • صادق IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ای کاش یکبار دیگر برگردیم به روزهای پر استرس بازی های مقدماتی که حتی یک امتیاز میتوانست ما را از رسیدن به این مرحله محروم کند؟ اگر یک لحظه به آن روزها فکر کنید، این حرف را نمیزنید. بازی دوستانه، فرصتی برای شناخت بازیکنان است. حتی ممکن بود نتیجه ای بدتر رقم بخورد. اما مهم این است که مربی تیمش را بشناسد.
  • سیروس IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بیخود نیست که مربی تیم ملی رو عوض نمی‌کنند چون اگر مانچینی هم مربی تیم ملی شود باز هم فرقی نمیکند با این بازیکنان نمیشه کاری کرد ، بازیکنان دو دهه قبل با اینها کاملا متفاوت هستند ، دهه های علی دایی و کریمی حتی با قبل از انقلاب هم فرق میکنند و بهتر بودند ، این تیم ملی سه شکست فاحش در کارنامه خواهد داشت
  • مرتضی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    لنگی بهتون برخورد چون لنگیا رابازی میده خوبه
  • حاج علی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    استقلالی ها متاسفانه دردشون تیم ملی نیست درد اینا بازیکنان استقلال هست دلسوز نیستن و اینو شما کافیه متن رو بخونید یا صحبت بقیه پیشکسوت های استقلال رو بخونی با انتقاد تمام ایران فرق می‌کنه فقط میگن بازیکن ما رو بازی بده و قبل بازی دست به دعا برای باخت و ابن خجالت آوره دلسوزی نیست
  • رضا IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    یه پیشنهاد دارم یه نگاه به نتایج بازی های دوستانه ایران قبل از جام جهانی با کی‌روش بندازید ، نتایج افتضاح هست ، دقیقا یادم میاد اون موقع هم همه اینجوری نگران شدن البته نه انقد مغرضانه حمله کنن بازی دوستانه برای باختن هست ، پرتغال دیشب باخت هلند و تیم های بزرگ جلوی ضعیف ها بدترین بودن همینه نمی‌دونم چه خبره هست البته این که دردش بازیکن های آبی هست
  • احمد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    سلام چه بازی بودمیخواهین جام جهانی بااین مربی بری خیلی شرم آوره کیروش کجا این کجا یه مربی خیلی ضیف جام جهانی همین تیم کیروش بوددمش گرم
  • علی65 IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ترکیب تیم ملی سفارشی...
  • مهدی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بابا توروخدا این حاج صفی رو بندازید بیرون !!! نسل دایناسور ها منقرض شده هنوز نسل این حاج صفی ها هستن و دارن کشور رو به فنا میدن .... چیکار دقیقا میکنه تو بازی ؟؟ بخدا از وقتی من بچه بودم یادمه این بازی میکرد تا الان جای اینکه یه جوون بذارن بازی کنه مثل ترابی یا حسین زاده یا همون حردانی که بازیکنهای خوبین ببین کیا رو گذاشته تو زمین !!! اینجوری بخواین بازی کنین از همون ولزی که 64 سال نتونسته بود بیاد جام جهانی هم میبازید قطععع هافبک دفاعی و سازندگی تیم ملی هم مفت گرونه این امثال عزت اللهی و چمیدونم نوراللهی رو نذار توروخدا بازیکن نیستن یه عراق و سوریه تعطیل رو برده فکر کردین شاهکاره ؟؟
  • ناشناس US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این نوری که استقلالیه ببینین واقعا حاج صفی جاش دیگه تو تیم ملی نیست پیره این همه بازیکن خوب حاج صفی فیکس میشه نورالهیم باید بجاش قدوس تو زمین باشه کنعانی و پورعلی گنجی حردانی میلادمحمدی دفاع اخه عابدزاده درحد بیرانوند واقعا نیست چرا باید بیرو بیرون باشه ایشون فیکس بازی دوستانه مشکل نداره میترسم تو جام حهانی حاج صفی و عابدازده ترکیب اصلی باشن
  • غلامرضا رحیمی IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    ایران و ایرانی فقط بلد بلوف بزنه. یه مورد نشون بدین که خدا وکیلی کار مثبتی کر ه باشید. این اقای که تو ارژانتین بازی میکنه . تو دو تا بازی ضعیف دو تا گل زد . چه هیاهوی درست کردین. فوتبال ایران در سطح مبتدی های دنیاست.
  • حق جو IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    با این مربی و کادر فنی از همه تیم ها در جام جهانی گل می خوریم چون خود مربی تصمیم گیرنده تیم نیست این را بیاد داشته باشید
  • ... ‌‌‌////// IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    حالا نوری توپ جمع کن کیسه کش شده مننقدبهترین مهاجمی که زهرش ازبهترین بازیکنان دنیابه گواه معتبرترین رسانه های دنیاازمرز بیست میلیون یورو هم گذشته... پس طارمی کنیدذخیره حردانی گردانی!!!! تااین نوع تفکر کیسه وجوددارد به پرسپولیس تیم ملی هیچ که نمی‌شود بهترهم میشه.. نمیادبگه حاج صفی پیرپاتوله.. محمدی آزمون وقلی زاده ولول افکن . دشمنی پرسپولیس کلکشو کنده مگه بهترین بازیکنان پرسپولیس رفتن میدان که چارتا بچه کیسه کش برن تیم ملی فوتبال که آلت دست امثال سجادی وزیر بی خاصیت وماجدی اسرائيلی خائن است پس چرا کاری نمیکنن!! آخرین بار باشه که بی موقع ور میزنی
  • رامین IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    سلام، عادل حردانی تو استقلال فیکس نیست، حالا شده بهترین دفاع راست ایران؟؟؟؟؟
  • مجتبی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    ایشان فقط اومده تیم ملی رو درست کنه تیم ملی استقلال! درخصوص دروازه بانی حالا کمی حق میدم،ولی درخصوص محرمی ایشون کجارو نگاه می‌کردند تمام توپ رو محرمی جمع کرد و تمام شروع حرکت ها با محرمی بوده،ولی درخصوص سرمربی بهترین گزینه تو این شرایط فقط کی‌روش،
  • مجتبی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    آخه هر آدم آماتوری هم متوجه شد تو بازی با کره جنوبی جای نورافکن در پست غیر تخصصیش دفاع وسط نیست، باز هم با اینهمه انتقاد کارشناسان خبره فوتبالی باز هم نور افکن تو دفاع وسط استفاده کرد دفاع شد اتوبان، دروازه بان هم که خدایی ذره ای از اقتدار پدرش احمدرضا به ارث نبرده، باید حسینی تو دروازه ایران تو این بازی محک میخورد تا ببینیم چطوریه وضعیتش
  • حسین IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    وقتی اسم ایران میاد همه فدای ایران باید بشوند من به عنوان یک پرسپولیسی یا استقلالی نباید موضوع باشگاه رو ارجعیت بدم ولی حرف های این عزیز واقعا یه جاست قطعا تیم قهرمان استقلال بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند بهتر از این بازیکنان که در ترکیب بودند عمل کنند و فارق از تمام رنگ ها برای آبروی ایران باید بهترینها در تیم ملی باشند .. واقعا اسکوچیچ با همه عملکرد خوب یا بدش در حد تیم ملی ما نیست....
  • ابراهیم IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    من بیشتر نظراات کارشناس محترم را قبول دارم ، استیلی بدرد مربیگری ننیخوره او فقط بلده موهاش را مثل محمد رضا شاه معدوم درست کنه ، خود همین یک دلیلی برای بدرد نهوریه ، او دوست یار غار عابد زاده است با لابیگری جوجه اردک عابد زاده را گذاشت توی دروازه ، وقتی حسینی بهترین دروازه بان ایران است و بیرانوند تجربه ی بین اامللی هست از این جوجه اردک خوشگل بابایی فاکتور بگیرید ، بنظر من اگر دروازه بان ما این پسرک عابد زادا نبود حتما دو تا گل نمی خوردیم ، شایدم اصلا گل نمی خوردیم
  • اصغر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    بنظر نوری بهتره تیم استفلال به جام جهانی ببرند . آخه برادر ناحسابی اونجا که دیگه نمیشه داور خرید و بازیکن حریف خرید که وا بدن که بازیکنان تیم قهرمان ببرن
  • محمدرضا DE ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    آقای محترم تو تو این بحث هات اصلا از بازیکن های تیم های دیگر اسمی بردین؟؟ جایگزین های اشاره شده شما فقط از استقلال هستند و چون شما استقلالی هستین در اینکه تیم خیلی تیم ضعیفی هست شکی نیست اما گفته شما این بود تیم استقلال چرا بجای تیم ملی بازی نکرد شما چرا اینقدر خود خواه و جبهه گرا و تک محور و خود خواه هستین ؟؟ اصلا تو خودت سواد مربیگری داری اینقدر داری فقط از خودت و نظرت دم میزنی؟ الان تیم به یک مربی خوب نیاز دارد اما این دلیل نمیشه امثال بیسواد و بی منطق مثل تو اظهار نظر خود خواهانه بکنن لطفا کمی بزو یاد بگیر بعد حرف بزن اما مطمئنم اینقدر عقده ای هستی به برجکت میخوره این حرفها چون مهم تیم منسجم با مربی خوب برای تیم ملی ایران هست نه امثال افراد خودخواه و بیسواد مثل تو
  • رضا ایرانمنش IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    ایکاش از بازیکنان سرباز همچون یزدانی مرادمند احمد رضا زنده روح که از بازیکنان خوب لیگ بوده‌اند هم قانونی بود و استفاده میشد زنده روح با اون ارسال های وحشتناکی واقعا جایشان خالیست
  • رضا ایرانمنش IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    سلام ایکاش قانونی بود که از بازیکنان سرباز چون یزدانی مرادمند وزنده روح که بحث از بهترین بازیکنان لیگ وزنده وح با اون ارسال‌های خطرناکش به کمک تیم ملی می‌آمدند بهتر است در مورد این پیشنهاد هم بررسی شود متشکرم
  • Ali IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    آخه استیلی چه بلده که رونیمکت نشسته واحمد نوراللهی تو امارات همش نیمکت نشین بود ازابتدا توترکیب بور
  • araz IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    خبر ورزشی آدم قحط که با هر کی مصاحبه میکنی ،همون حسین زاده چند دقیقه بازی داد بسه سر هر صحنه بطرف کادر نگاه میکنه که مثا چی بشه از بس سرمربی تیمش با هوچی گری نظر داورا عوض میکرد دیگه براش عادت شده فکر میکنه جام جهانی هم میشه با چند تا بازیکن از رده خارج و یه مربی هوچی گر بازی ببری ، جام جهانی جای هر بازیکنی نیست آقای به ظاهر پیشکسوت
  • کیکاووس ۱۳۵۷ IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    حرف حق تلخ هستش ، از دهان هر کسی بیرون بیاد مهم نیست . فساد ورزش ما رو نابود کرده . همه هم خبر دارند ولی جرات ندارن مقابله کنند چون خیلی ها دستشون رو میشه . فوتبال که جای خود داره . مربی که تا خواب شب نمیدید سرمربی تیم ملی بشه حالا این طور رفتار میکنه . مهدی قائدی رو در اوج روزهای فوتبالی ش نیمکت نشین کرد و ۵ دقیقه بهش بازی میداد . الان بازیکنان آماده ی لیگ خودمون هیچ جایی تو تفکرات این سرمربی ندارند . الان بهترین تیم دفاعی لیگ جایی تو تیم ملی نداره . حسینی بهترین دروازه بان لیگ میشه بعد عابدزاده فیکس بازی میکنه . کاش همان پنج بازیکن استقلال رو خط می‌زدند تا بیشتر از این حیثیت بازیکنان استقلال زیر سوال نره
  • بی نام IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    هنوز زوده مربی رو عوض کنیم چون بازی دوستانه باید نقطه های ضعف تیم رو پیدا کنه و بازی بعدی بازیکنان رو عوض کنه بخصوص دروازه بان و مدافعان تا بقیه هم وقت بازی کردن داشته باشن
  • هوادار IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    واقعا درست گفتی ،اما نگفتی فوتبال ما یا شانس یا پول باید داشته باشی دو نفر مثه استیلی با یه ضربه سر شانسی به آمریکا و دومی بیرانوند با پرش شانسی پنالتی رونالدو رو گرفت و به اوج آسمونا رفتن وعابد زاده با پول پدرش که برای خرید اعتبار خانوادگی هزینه کرده وارد تیم ملی شده ( احمد خان ،کاسه لیساشو فول کرده رضایت گرفته) ، اسکوچیچ هم که بنده خدا خودشم نمیدونه چه جوری وچرا سرمربی ملی شده ، پس زیاد حرص نخورید حواستون به اون پولی باشه که میخوان به تیم ملی بدن البته قطریها احتمال اینکه مبلغ بیشتری بابت برادری به ما بدن زیاده که حسابشو داشته باشین ، مسابقات جام جهانی هم شده تفریحگاه نه محل تعصب ونتیجه
  • حمید IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    توکیسه کش حقیراصلا کجای فوتبالی. تورااصلا کسی در فوتبال میشناسه؟همین هوادارای کیسه هم که باهاشون صحبت میکنی. میگند چون انتقادمیکنه شناختیمش خخخ. خب معلومه وقتی نورافکن ومحیدخسینی دفاع وسط باشن همینه. وحالا ارزش دوژترال بزرگ ارتش سرخ مشخص میشه نبود شجاع وکنعانی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی