نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تیم ملی فوتبال ایران
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران هم‌اکنون در رده اول رنکینگ فوتبال آسیا قرار دارد اما احتمالا فردا این رتبه را از دست می‌دهد.

نکته جالب و بد برای ما، فاصله بسیار کم تیم ملی ایران با ژاپن است. جایی که سامورایی ها ۱۵۵۸.۳۰ امتیازی هستند و اختلاف دو تیم فاصله‌ای کمتر از یک امتیاز (۰.۳۹) را نشان می‌دهد. طبق امتیازبندی‌های رنکینگ، شاگردان هاجیمه موریاسو بابت پیروزی پر گل ۴ بر یک برابر پاراگوئه +۳.۹۶ امتیاز و برای غلبه بر غنا با همان نتیجه (۴ بر یک) نیز +۳.۴۶ امتیاز به اندوخته های خود اضافه کردند. ضمن اینکه شکست یک بر صفر برابر برزیل ۲.۵۶ امتیاز از حساب آنها کسر کرد.

حال قرار است تیم ملی ژاپن فردا در آخرین دیدار تدارکاتی خود در فیفا دی فعلی، به مصاف تیم ملی تونس برود. تیمی که رنکینگ آنلاین فیفا در رتبه ۳۳ دنیا قرار گرفته و پایین تر از سامورایی‌هاست. بدین ترتیب، هر نتیجه ای جز پیروزی مقابل تونس باعث کسر امتیاز مجدد از ژاپن خواهد شد اما غلبه بر این تیم، می تواند شمار امتیازات شاگردان موریاسو را افزایش دهد و بدین ترتیب آنها به طور قطع بالاتر از ایران و در رتبه نخست آسیا قرار خواهند گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این تیم رده دهم آسیاهم نیست
  • TeamMelli US ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    سیستم رنکینگ فیفا ایراد داره. همین حالا اگه رنکینگ رو نگاه کنین میبینین که تیمهایی مثل لهستان، صربستان، اوکراین، چک، نیجریه، نروژ، الجزایر و خیلی‌ تیمهای خوب دیگر زیر ایران هستند. واقعا باور می‌کنید که غنا تیم رده شصت است ولی‌ رسیده به جام جهانی‌؟! فکر کنم بازیکنایی مثل آزمون، طارمی، جهانبخش تاثیر زیادی رو رنکینگ ما گذاشتند، وگرنه بازی با تیم دوم رده ۴۴ الجزایر واقعیتها را روشن کرد. با توجه به بازیهای مقدماتی، کره، ژاپن، عربستان، و قطر بهتر از ما بودن. بازی خیلی‌ ضعیف با لبنان از خاطرم محو نمیشه، اگه باخته بودیم شاید زنگ خطر اون موقع به صدا در میومد و چاره‌ای میشد. یک نفر مسول کاردان اون بالا نیست که این وضع اسفناک رو ببینه و یک ملت رو نجات بده، اره، یک ملت داره عذاب میکشه نه فقط تیم ملی‌. تیم ملی‌ واقعا رنگی‌ شده، همه هم میدونن. بازی دیروز رو نگاه کنین. بازیکنای تیم قهرمان ایران که بی‌ باخت اول شدند کجا بودند؟ چرا حسینی یک دقیقه تو بازی نبود؟این تیم پتانسیل زیادی داره ولی‌ افتاده دست یک مشت آماتور.
  • درویش IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    هر دم از این باغ وری میرسد
  • بینام IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خخخخ نکنه جدی جدی فکر کردین که اول اسیاین؟ هروقت عرضه داشتید ژاپن وعربستان رو ببرید بعد بگید اول اسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی