نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
غافلگیری سرمربی الجزایر در پایان بازی با ایران/ واکنش جمال بلماضی به شعار خاص
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته تیم ملی الجزایر در دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران به پیروزی رسید.

دیدار دوستانه شب گذشته تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر درحالی با برتری شاگردان جمال بلماضی مقابل تیم اسکوچیچ خاتمه پیدا کرد که در پایان این بازی هواداران الجزایر از سرمربی این تیم حمایت کردند.

بلماضی که به خاطر پیروزی‌های الجزایر در دیدارهای اخیر مورد تمجید قرار گرفته، شب گذشته نیز پس از پایان بازی مقابل تیم ایران توسط هواداران غافلگیر شد و آنها با شعار "الله اکبر جمال بلماضی" او را تشویق کرده و حمایت خودشان را از این سرمربی نشان دادند. سرمربی الجزایر نیز با خوش‌رویی به تشویق‌های آنها پاسخ داد و تاکید کرد برای شادی بیشتر هواداران تلاش خواهد کرد.

الجزایر پس از ناکامی در صعود به جام جهانی، در این اردو بازگشتی عالی داشته و پس از پیروزی در دو دیدار برابر اوگاندا و تانزانیا در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا، شب گذشته نیز مقابل تیم ملی ایران که در سه دوره اخیر جام جهانی حضور داشته، برنده شد.

جمال بلماضی تمایل خود را نسبت به ادامه حضور در تیم ملی الجزایر ابراز کرده و قصد دارد برای تکرار موفقیت‌ها و قهرمانی جام ملت‌های آفریقا تلاش کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    حقارت بدترازاین که یه تیم جامونده ازجام جهانی خودشو لایق تراز ایران که رفته جام جهانی بدونه؟ شماهاحریف الجزایرنشدین اونوقت میخواین برین باانگلیس و... بازی کنین؟ الان یه عده میان میگن بازی تدارکاتی بود .تدارکاتی که پشتش هیچ بارفنی نباشه بدرد لای جرزهم نمیخوره
  • رضا شفیعی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    دوتا دفاع وسط ما مقصر باخت تیم بودند و اگر داور قدری جدی تر بود و پنالتی تیم حریف را که توسط بازکن ما انجام شد میگرفت که اوضاع خیلی بدتر هم میشد و تیم ما در اوقاتی که صاحب توپ میشدند بسیار عالی بودند و فقط ضعف تیم ملی ما در دو دفاع وسط بود و تا حدوی هم بچه عقاب که هنوز خیلی مانده تا پر و بالش دراید و عقابی کامل شود که دیدید شوت از راه دور حریف را نتوانست مال خود کند و در ضرب دوم اگر بازیکن حریف دقت میکرد اولین گل را میخوردیم
  • کیسه عروس آسیا IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    بازیکنای خط دفاع بنداز دور کنعانی و شجاع بزار. دروازه هم بیرانوند. پرسپولیسیا نباشن تیم دوزار به درد نمخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی