مقایسه آماری ارلینگ هالند و داروین نونیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند به خط حمله منچسترسیتی اضافه شده و لیورپول هم داروین نونیس را به ترکیبش اضافه کرده؛ مهاجمانی که انتظار می‌رود در فصل آینده لیگ برتر انگلیس برای آقای‌گلی رقابت کنند.

ارلینگ هالند نروژی رسماً به عنوان بازیکن منچسترسیتی معرفی شد و داروین نونیس اروگوئه‌ای نیز قرار است با لیورپول قرارداد امضا کند.

این بدان معناست که دو تا از پرکارترین گلزنان اروپا فصل آینده رو در روی هم قرار خواهند گرفت، اما آمار حرفه‌ای آن‌ها چگونه مقایسه می‌شود؟

هالند ۵۱ میلیون پوندی از نظر گلزنی برتری دارد. این بازیکن ۲۱ ساله در ۱۳۸ بازی لیگ خود، ۹۳ گل به ثمر رسانده است. در همین حال نونیس ۲۲ ساله، که انتظار می‌رود مراحل پزشکی لیورپول را قبل از انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش تکمیل کرده باشد، در ۱۰۴ بازی لیگ ۵۲ گل به ثمر رسانده است.

اما آمار هالند در اروپا به همان اندازه ترسناک است. هالند در ۲۵ بازی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، ۲۷ بار گلزنی کرده و میانگین بیش از یک گل در هر بازی را به ثبت رسانده است. نونیس از سوی دیگر در ۲۵ بازی در جام‌های مختلف بین‌المللی در اروپا و آمریکای جنوبی ۱۱ گل به ثمر رسانده است. از جمله دو گل مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان فصل گذشته، و در حالی که در مجموع میانگین خوبی است اما هالند در سطح کاملاً متفاوتی قرار دارد.

هالند همچنین فرم باشگاهی خیره‌کننده خود را بهتر از نونیس به صحنه بین‌المللی منتقل کرده است. این مهاجم ۲۰ گل در ۲۱ بازی ملی برای نروژ به ثمر رسانده؛ از جمله ۴ گل در بازی‌های رفت و برگشت این ماه مقابل سوئد. در همین حال، نونیس در ۱۱ بازی خود برای اروگوئه تنها دو گل به ثمر رساند.

در مجموع، زمانی که جام‌های داخلی نیز در نظر گرفته می‌شود، نونیس به طور میانگین نتیجه ۰٫۴۷ گل در هر بازی را به دست می‌آورد. در حالی که رکورد گلزنی موثر در هر بازی یک رکورد قابل توجه است، اما هنوز تا حدودی با رکورد هالند فاصله دارد. پسر جدید سیتی در دوران کوتاه حضورش تا به امروز به طور میانگین ۰٫۷۷ گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

اینکه این دو بازیکن چگونه در سخت‌ترین لیگ اروپا قرار خواهند گرفت، موضوع متفاوتی است. آمار نشان می‌دهد که هر دوی آنها توانایی برتری را دارند، اما این هالند است که در یک فصل دیگر لیگ برتر در جایگاه بهتری قرار دارد؛ فصلی که انتظار می‌رود سیتی و لیورپول برای کسب قهرمانی با هم مبارزه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    هالند فقط حباب هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی