نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
این روزهای تیم ملی را یک پرسپولیسی پیش‌بینی کرده بود/ خلاص شدن از جنگ اعصاب؛ دستیار گل‌محمدی کنار کشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم باقری بین تیم ملی و پرسپولیس، ماندن در جمع کادرفنی سرخپوشان تهرانی را انتخاب کرد تا از حواشی به وجود آمده در تیم ملی دور باشد.

کریم باقری اواخر اردیبهشت با صراحت اعلام کرد تمایلی به همکاری با تیم ملی در این وضعیت ندارد و حتی آن زمان که هنوز بازی با کانادا لغو نشده بود حاضر به همراهی با کاروان تیم ملی برای سفر به این کشور نشد.

باقری ترجیح داد به حضورش در جمع ملی‌پوشان خاتمه بدهد و در پرسپولیس باقی بماند، تصمیمی که در آن مقطع انتقاداتی را در پی داشت ولی تعدادی از بازیکنان تیم ملی حالا کاملاً با باقری از بابت دوراندیشی و آینده‌نگری هم‌نظر شده‌اند.

طی چند روز گذشته این بحث را داخل اردوی تیم ملی از چند بازیکن شنیدیم که معتقد بودند کریم باقری از مدت‌ها قبل به واسطه تجربه بالایی که داشت، چنین روزهایی را پیش‌بینی می‌کرد و می‌دانست تیم ملی روند مناسبی برای آماده‌سازی نخواهد داشت، به همین خاطر ترجیح داد خودش را کنار بکشد و از شر جنگ اعصاب راحت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    اینکه بفهمی درتیم ملی کارها خوب پیش نمیره واستعفا بدی، این بدترین نوع برخورد هست. چرا روزهای خوب صدمیلیون صدمیلیون میگرفتی؟ خوب بود. الان هم باید بایستی به تیم وبازیکنان کمک کنی. اقا کریم...
  • میثم IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    چرا داری بذر نفاق رو تو تیم ملی میپاشید اولا کریم باقری از بالا حذف شد دوما الان سرمربی تیم ملی درست یا غلط اسکوچیچ هست لطفا بفکر ریشه های خراب باشید وگرنه هیچ چیز درست نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی