نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
تصمیم هیجان‌انگیز مهاجم تیم ملی/ ترکاندن بمب به سبک سردار آزمون!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره تیم ملی فوتبال ایران و بایرلورکوزن آلمان در کنار حضورش در مستطیل سبز تصمیم جالبی را در لیگ والیبال زنان ایران گرفته است.

سال گذشته و در راستای حمایت از ورزش زنان شهر گنبد که زادگاه سردار آزمون ستاره ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن است، او تصمیم گرفت تا امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی والیبال زنان را خریداری کند و هدف‌گذاری‌اش این بود که بتواند در همان سال نخست تیم را به رقابت‌های سوپرلیگ والیبال زنان بیاورد. آزمون در گام نخست مالکیت خود موفق بود و زنان والیبالیست گنبد صعودی غیرمنتظره را رقم زدند و با شگفتی‌سازی عازم رقابت‌های سوپرلیگ والیبال زنان ایران شدند.

انتخاب اسم با الهام‌گیری از اسب معروف

سردار آزمون که علاقه شدیدی به اسب و اسب‌داری دارد، یکی از گران‌ترین اسب‌های جهان را در سالیان گذشته خریداری کرده و روی اسب خود نام «سریک» را به معنای چابک گذاشته است. آزمون که با پرداختن 300 هزار دلار قیمتی باورنکردنی را برای خرید اسب خود پرداخت کرده است، حالا از نام او و معنای ویژه‌اش برای تیم والیبال زنان خود الهام گرفته و نام «سریک» را برای تیم والیبال زنان گنبد انتخاب کرده است.

مسئولیت ویژه سردار به مادرش!

ستاره تیم ملی فوتبال ایران برای مدیریت تیم والیبال زنان خود، مسئولیت را به مادرش محول کرده تا او در گنبد امورات مدیریتی تیم را از نزدیک دنبال کند. آزمون که خود به‌تازگی به فوتبال آلمان کوچ کرده، از دور مدیریت تیمش را برعهده دارد و هدف‌گذاری او صرفاً کمک به رشد و اعتلای ورزش زنان گنبد بوده و از این جهت تلاش کرده تا با انتخاب مادر خود به عنوان یکی از مدیران ارشد تیم والیبالش بتواند به صورت دقیق از اخبار و اطلاعات تیمش باخبر باشد.

بمب‌ترکانی به سبک سردار آزمون

تیم والیبال زنان سریک گنبد خود را مهیای حضور در سوپرلیگ والیبال زنان می‌کند و اعضای تیم تحت مدیریت سردار آزمون امیدوارند در دومین سال حضورشان در عرصه والیبال، بعد از قهرمانی در لیگ‌یک بتوانند این‌بار در عالی‌ترین سطح لیگ والیبال زنان صاحب عنوان شوند و به رقابت‌های آسیایی صعود کنند!

سردار آزمون برای بستن تیمی قدرتمند بودجه خوبی را کنار گذاشته و در اولین‌گام، گنبدی‌ها دو ستاره ملی‌پوش والیبال زنان ایران را به خدمت گرفتند و مهسا صابری و شبنم علیخانی دو خرید ابتدایی سریک برای حضور در سوپرلیگ والیبال زنان ایران بودند. آزمون امیدوار است بتواند به اولین بازیکن - مالک تاریخ ورزش ایران بدل شود که به جز موفقیت در عرصه فوتبال به عنوان بازیکن، همزمان در عرصه والیبال قهرمانی را در کسوت مالک تجربه کند و با توجه به خریدهای پر سر و صدای آزمون در سوپرلیگ والیبال زنان، دستیابی به این مهم برای او دور از دسترس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    ایشان بمب اصلی را چند وقت پیش در روسیه ترکاندند که البته صدایش دیر پیچید.
    • رامین IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      کار بسیار خوبی کرد. شما بفکر درامدت باش که ماهی ۵ میلیون هم نداری. آخه این هم شد زندگی؟ گناه داری واقعا
  • حاج ممد خرسند IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    بمب چی دقیقا بره یکم فوتبالشو خوب کنه اخلاقیاتم زیر پا گزاشته بچه خودشو انکار میکنه واقعا ک
    • امید دادافرید IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
      از اولن فوتبالش خیلی هم خوبه اخلاقشم عالی حتما بچه خودش نیست که مقاومت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی