داروین نونیس و همسرش لورنا ماناس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لورنا ماناس اسپانایی که پیش از این همسر الیکس ویدال بازیکن سابق بارسلونا و فعلی اسپانیول بود، حالا نامزد داروین نونیس ستاره جدید لیورپول است.

نامزد داروین نونیِس، خرید جدید ۸۵ میلیون پوندی لیورپول، لورنا ماناس است که قبلاً با الیکس ویدال، بازیکن سابق بارسلونا در رابطه بود.

لورنا ماناس اسپانیایی در ماه ژانویه اولین فرزند خود از داروین نونیس را به دنیا آورد و نام پدر را روی بچه گذاشت. این بانو همچنین یک دختر هفت ساله به نام کلوئی از الیکس ویدال، وینگر سابق بارسلونا، دارد.

لورنا شریک فعلی زندگی خود را زمانی ملاقات کرد که او برای آلمریا در اسپانیا بازی می‌کرد، قبل از اینکه در سپتامبر ۲۰۲۰ قراردادی با بنفیکا امضا کند و شهرت خود را به عنوان یک گلزن بااستعداد جهانی کند.

او در اوایل سال جاری پس از به دنیا آوردن اولین پسرشان در بیمارستان در کنار ملی‌پوش اروگوئه‌ای عکسی گرفت و در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح عکس، پیامی احساسی برای فرزندانش نوشت: «دوست دارم بارها زمین بخورید و همیشه بلند شوید، زیرا این بدان معناست که با نهایت قدرت و بدون ترس زندگی می‌کنید. دوست دارم با کسانی که محروم هستند مهربان و با کسانی که از دیگران سوءاستفاده می‌کنند بی‌گذشت باشید، و شجاعت تصمیم‌گیری داشته باشید و هیچ‌کس مسیر شما را مشخص نکند.»

داروین ۲۲ ساله که چندین سال از لورنا کوچک‌تر است، پس از امضای قرارداد با بنفیکا بیان کرد که تمام گل‌های خود را به خانواده خود از جمله نامزدش تقدیم می‌کند. این مهاجم که انتظار می‌رود به بریتانیا پرواز کند و انتقال ۸۵ میلیون پوندی خود با قرمزها را امضا کند، آن‌ها را «پناه» خود می‌نامد.

نامزد ستاره جدید قرمزها کیست؟/ از ازدواج با بازیکن پیشین بارسلونا تا ارتباط با ستاره نوظهور

برخی گزارش‌ها به اشتباه ادعا می‌کنند که لورنا اهل اروگوئه است، در صورتی که او از آلمریا در جنوب شرقی اسپانیا می‌آید. او در ماه مارس در دیداری که مصادف با یک بازی بین‌المللی بود، با سرزمین نامزدش آشنا شد. داروین در شرح مجموعه‌ای از عکس‌هایی که آن‌ها را در کنار هم نشان می‌دهد، نوشت: «برای اولین بار در اروگوئه با عشقم، و امیدوارم تعداد بیشتری از این دیدارها وجود داشته باشد. خیلی ممنونم و خیلی دوستت دارم.»

گفته می‌شود که لورنا از زمانی که با ویدال در بارسلونا بودند، رابطه دوستانه با همسر لیونل مسی، آنتونلا روکوزو برقرار کرد. او پس از اینکه فهمید قرار است فرزند دومش را به دنیا بیاورد، خود را خوش‌شانس‌ترین مادر جهان توصیف کرد. اعتقاد بر این است که لورنا در بهار ۲۰۱۸ از الیکس ویدال جدا شد و ویدال اکنون در تیم اسپانیول در لالیگا حضور دارد.

انتظار می‌رود داروین، که در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در ۴۱ بازی ۳۴ گل به ثمر رساند، در لیورپول حدود ۱۲۰ هزار پوند در هفته درآمد داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد US ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    بیسواد اطلاعات الکی نده. اروگوئه ای هست. همه عالم و آدم میدونن اروگوئه ای یه اونوقت تو یکی میگی اسپانیاییه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی