نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
الکس نوری شرایط سرمربیگری در استقلال را ندارد/ این آقا باید بداند به چه تیمی می‌آید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به اینکه شناخت چندانی از الکساندر نوری ندارم تنها موضوعی که در رابطه با آن می توان گفت این است که امیدوارم بداند به چه تیمی و با چه تعداد طرفداری خواهد آمد.

آرش ارباب زاده -خبر ورزشی: ایمان عالمی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره احتمال حضور الکساندر نوری مربی دورگه ایرانی آلمانی در کادر فنی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

با مطرح شدن نام سرمربی دورگه برای هدایت تیم استقلال نظرتان در این باره چیست؟

من شخصاً شناخت چندانی از الکساندر نوری ندارم و فقط شنیده ام که سال گذشته فصل ناموفقی را در یونان داشته .

البته نوری ۱۵ هفته بیشتر سرمربی تیم کاوالا نبوده است؟

به هر حال قطعاً ساختار اصلی تیم کاوالا توسط او مهیا شده بوده و در نهایت کسی که به جای او آمده هم نتوانسته تیم یونانی را در جدول دسته دوم نگه دارد. اما معمولاً حضور مربیان خارجی در تیم استقلال با حرف و حدیث‌های زیادی همراه است.

چطور؟

معمولاً تعریف و تمجیدهایی در ارتباط با برخی افراد می‌شود ولی باید دید این افراد وقتی بر سرکار می‌آیند چه دستاوردی خواهند داشت! مهم ترین نکته این است که بداند به چه تیمی می‌آید.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

قطعا الکساندر نوری در هر تیمی بوده به اندازه استقلال طرفدار نداشته است. او باید بداند در استقلال کارش به مراتب دشوارتر از دیگر تیم‌هاست. شاید تیم‌های دیگر هوادارانی چند صد هزار نفری یا یک میلیونی یا دو میلیونی داشته باشند اما استقلال حداقل ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر طرفدار دارد. مهم این است که یک ایرانی کنارش باشد.

چه کسی برای این کار خوب است؟

نمی‌دانم! اما یک ایرانی که به مسائل لیگ فوتبال ایران و حواشی تیمی مثل استقلال آشنا باشد باید او را همراهی کند. او از اروپا می‌آید و سیستم کار در اروپا با ایران به مراتب متفاوت است. فکر می‌کنم نوری شرایط مناسبی برای قبول سرمربیگری استقلال را ندارد. ای کاش گزینه‌های داخلی مانند نکونام که نخواست به استقلال بیاید مورد نظر باشگاه قرار می‌گرفتند. امیدوارم در نهایت تصمیم اشتباهی در رابطه با استقلال گرفته نشود.

الکس نوری شرایط سرمربیگری در استقلال را ندارد/ این آقا باید بداند به چه تیمی می آید!

به خاطر نتایج فصل پیش رو؟

بله قطعاً! استقلال فصل قبل قهرمان شده و حیف است چنین تیمی با این نفرات و این تاکتیک خوبی که در تیم جا افتاده از بین برود.

اما قبول دارید استراماچونی هم وقتی به استقلال آمد کارنامه آنچنانی نداشت؟

البته او قبل سابقه قهرمانی در سری آ ایتالیا همراه با اینتر میلان را داشت. در رده‌های پایه موفقیت‌های خوبی در ایتالیا به دست آورده بود و بعد از چند وقت که در استقلال بود تیم را خوب شناخته و توانست نتیجه بگیرد. من کاری با شخص ندارم اما آرزوی قلبی من این است که هر کسی به استقلال می‌آید بتواند فضایی به وجود بیاورد تیم نتیجه بگیرد.

در رابطه با فصل نقل و انتقالات صحبتی ندارید؟

با توجه به شروع مسابقات از اواسط مردادماه فکر می‌کنم استقلال امسال با توجه به اینکه مشکلی هم به لحاظ بودجه ندارد، بتواند نفرات مورد نظرش را به خوبی جذب کند. امیدوارم مدیران باشگاه بدانند با توجه به فشردگی مسابقات در فصل پیش رو که همراه با جام جهانی است، باید حداقل در هر پست بین دو تا سه بازیکن همتراز داشته باشند.

بدنسازی چطور؟

قطعاً باید بدنسازی تیم استقلال در فصل تمرینی پیش رو بسیار خوب باشد که بتوانند از پس مسابقات فشرده لیگ و جام حذفی بربیایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ! IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    چرا تیترها اینقدر علیه استقلاله
    • تامی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      راست میگه از طفل صغیر حکومت فقط باید تعریف و تمجید کنید
    • یه ایرانی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      به چه تیمی می آید؟!! پدر آمرزیده، شما باید دقت کنید چه مربی ای به تیمتان می آورید!!! جالبه تو منطق شما همه مقصرن بجز خود شما! بخشید این وسط یه سوال بیربط میپرسم، دقیقا از کدام تاکتیک جا افتاده ای که «حیف» شده!!! حرف میزنید؟
  • عادل IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    پیشکسوتان محترم لطفا از الان انتقاد نکنید شما را به پیر وپیعمبد قسم می دهم حالا که یکی از این همه پیشکسوتان درحدسرمربیگری استقلال نبودید بی جهت منتقد نباشید با تشکر فراوان
  • Ali IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    کسی که شناخت چندانی ندارد چندان حرفی هم می زند و همچنین چندان انتقادی هم نمی کند.
  • کارما IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    با این مربی مثلن آلمانی استقلال دهم جدول هم نمیشه. کارنامه ای نداره همش تیمهای دسته دوم کشورهای اروپایی
    • ایران ..‌‌ IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      دوست من کو گوش شنوا امسال خدا به دادمان برسد.سالی که نکوست.....
  • احسان IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    شما یک بررسی کوچیک بکنید ببینید خبرورزشی چه مصاحبه هایی می گیره! من با ۴۵ سال سن ، دیگه اسم ایمان عالمی و موسوی رو یادم رفته بود بعد خبرورزشی میره ازش مصاخبه انتقادی می گیره! چطوز کسی که خودش اعتراف می کنه نوری رو نمیشناسه ، اینقدر راحت حکم صادر می کنه! بعضی اقراد یکجوری دوپهلو صحبت می کنن که آخر فصل هم بتونن یار قهرمان باشن و هم پیشگوی شکست طرف! الکس بده! قبول! حداقل بگو کی تو ایران بهتر از اونه؟ همچین میگن طرف باید افتخار کنه اومده استقلال یا پرسپولیس که آدم متحیر میشه! یادمون رفته بالاترین افتخار بازیکن های این دو تیم بازی در تیمهای بدون هوادار آلمان بوده!!!
  • آبی دل IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    بخدا با وجود همچین پیشکسوتایی استقلال دشمن نمیخواد لشکر مجازی لنگ هم وجود همین پیشکسوتارو میبینه که امیدوار میشن بر علیه استقلال جوسازی کنن اینا باید بدونن موفقیت استقلال اعتبار خودشونو میبره بالا ولی چون واقعآ استقلالی نیستن و فقط یک زمانی پیشنهاد استقلال رو قبول کرده بودن وبازیکن این تیم شدن وگرنه ذاتاً علاقمند به استقلال نبودن ما هم بهمین جهت شمارو استقلالی نمیدونیم فقط به عنوان بازیکن سابق استقلال میدونیم چون پیشکسوت واقعی استقلال اونی هستش که مثل هوادارا تحت هرشرایط از تیم حمایت کنه محمدنوری آرش برهانی صادقی مرحوم پورحیدری و حجازی مظلومیا نه امثال شما پس لطفا راجع به استقلال اظهار نظر نکنید
  • کیسه کش حقیر IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    این کیسه کشا چقدر خودشونو دست بالا میگیرن؟؟ کیسه ده سال رنگ قهرمانی ندیده و هر سال در حد نفت مسجد سلیمان و پدیده بوده،حالا بعد از ده سال با امتیازهای معیشتی و داوری های آنچنانی یه جام دادن بهشون بازم هوا برشون داشت.
    • لنگی حقیر حکومتی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      شما لنگیا یک افتخار بین المللی ندارین بدون حمایت حکومت و امثال بابا مسعود در حد دسته ۲ هم نیستین
  • 6 IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    بايد بهش فهموند كه اينجا اف سي كيسه است با 10 سال بردگي
  • قندی DE ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    شروع شد ، این که میگه شناخت ندارم ، اون ولی !!! دیگه چیه؟ گاردیولام بیاد شما بیکاره ها یه چیزی درست میکنید استرا اومد فراریش دادین ، مجیدی رو فراری دادین الان گزینه بعدی نوریه ، لطفا سکوت،!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی